Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 275 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 40. Butunning teng bo’laklari ……………… deyiladi? kasrlar qismlar ulushlar bo’laklar 2 / 20 22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim? 70-80 so’z 40-45 so’z 45-50 so’z 50-55 so’z 3 / 20 36. Tenglamalarni yechishni o'rganishda zarur bo'lgan xususiyatni ko'rsating amallarni to'g'ri tanlay olish hadlarning nomini bilish, qoidalarni bilish qoidalarni bilish o’qituvchi o’rgatadi 4 / 20 31. Loy necha xil bo’ladi? 2 xil 4 xil 3 xil loyning turi bo’lmaydi. 5 / 20 74. Qabul qilish – bu... Qabul qilish - atrof olamda o’zini to’g’ri tushuna bilish, odam tomonidan atrof olam jismlari va hodisalarini sezgilarga bevosita ta’sir qilishida aks ettirilishidir. Qabul qilish - odam tomonidan atrof olam jismlari va hodisalarini sezgilarga bevosita ta’sir qilishida aks ettirilishidir. Qabul qilish - inson tabiat jismlari va hodisalari olamida yashashi, ular bilan har kuni muloqotda bo’lishi. Qabul qilish – atrof olamda o’zini to’g’ri tushuna bilish uchun odamlar ayrim jism yoki hodisani (daraxt, tosh, hayvon va h.k) ham bir-biriga bog’liq bo’lgan jism yoki hodisalar kompleksini ( ko’cha, park, xiyobon, surat va h.k) ham qabul qilishi. 6 / 20 70. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining birinchi yo’nalishi qanday nomlandi? geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; 7 / 20 62. Mаktаb bog`idаn o’quvchilаr 64 kg olmа, olmаdаn 2 mаrtа kаm nok, nokdаn 16 kg kаm аnjir terib oldilаr. O`quvchilаr аnjirdаn nechа kilogrаmm ko’p olmа terib olgаnlаr? 16 32 48 20 8 / 20 86. Nechanchi yil 1996 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi? 1990 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 1997 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 1998 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 1996 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 9 / 20 2. Savodga o’rgatish jarayoni nechta davrga ajratiladi? 2-davrga 4-davrga 1-davrga 3-davrga 10 / 20 94. Morfema nima? So‘zning leksik ma’nosini aniqlash maqsadida til haqidagi nazariy qismi. orfografik leksik ma’nosini aniqlash maqsadida ma’noli qismi. So‘zning leksik ma’nosi haqidagi ma’noli qismi. so‘zning eng kichik, bo‘linmaydigan ma’noli qismi. 11 / 20 55. Taqqoslang va to‘g‘ri javobni bеlgilang a=2 soat 10 min, b=120 min a>b aniqlab bo‘lmaydi a<b a=b 12 / 20 6. Eng asosiy yozuv usullari nechta? 4 ta 9 ta 10 ta 6 ta 13 / 20 96. Ibora matallari bilan nechanchi sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 4- sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 3-4 sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 3- sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 2-4 sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. 14 / 20 26. Qurish-yasash faoliyati qanday faoliyat? jismoniy faoliyat Nazariy faoliyat aqliy faoliyat Amaliy faoliyat 15 / 20 84. Boshlang‘ich ta’lim Ona tili fanidan o‘quv dasturi qaysi bo‘limlarni o‘z ichiga oladi? Savod o‘rgatish, nutq o‘stirish, Nnutq o‘stirish, Fonetika, grammatika, imlo va nutq o‘stirish Savod o‘rgatish, nutq o‘stirish, Fonetika, grammatika, imlo va nutq o‘stirish. Imlo va nutq o‘stirish 16 / 20 108. O’qituvchining imidjisiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri berilgan? O’qituvchining imidji – uning hatti-harakatlari, gapirish maromi, mentaliteti asosida o’quvchilar, kasbdoshlari, umuman atrofidagilarning hosil qilgan tasavvurlari demakdir. O’qituvchining imidji – uning hatti-harakatlari, tashqi qiyofasi, odatlari, gapirish maromi, ruhiyati, nutq madaniyati, xulqi, qobiliyati, mentaliteti asosida o’quvchilar, kasbdoshlari, umuman atrofidagilarning hosil qilgan tasavvurlari demakdir. O’qituvchining imidji – uning hatti-harakatlari, tashqi qiyofasi, odatlari, gapirish maromi, mentaliteti asosida o’quvchilar, kasbdoshlari, umuman atrofidagilarning hosil qilgan tasavvurlari demakdir. O’qituvchining imidji – uning hatti-harakatlari, tashqi qiyofasi, odatlari, gapirish maromi, kasbiy qobiliyati, axloqi, mentaliteti asosida o’quvchilar, kasbdoshlari, umuman atrofidagilarning hosil qilgan tasavvurlari demakdir. 17 / 20 30. Sukudama bu… Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi 18 / 20 10. Matnni tasvirlash turlari qaysilar? So’z va grafik asosida tasvirlash Og’zaki tasvirlash Rasm asosida tasvirlash Yozma tasvirlash 19 / 20 71. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining ikkinchi yo’nalishi qanday nomlandi? tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; 20 / 20 98. 3-sinf ona tili darsligini muallifi to’g’ri ko’rsatilgan qatorni belgilang? Fuzaylov R.Safarova Fuzaylov M.Fulomov Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
40. Butunning teng bo’laklari ……………… deyiladi?
2 / 20
22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim?
3 / 20
36. Tenglamalarni yechishni o'rganishda zarur bo'lgan xususiyatni ko'rsating
4 / 20
31. Loy necha xil bo’ladi?
5 / 20
74. Qabul qilish – bu...
6 / 20
70. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining birinchi yo’nalishi qanday nomlandi?
7 / 20
62. Mаktаb bog`idаn o’quvchilаr 64 kg olmа, olmаdаn 2 mаrtа kаm nok, nokdаn 16 kg kаm аnjir terib oldilаr. O`quvchilаr аnjirdаn nechа kilogrаmm ko’p olmа terib olgаnlаr?
8 / 20
86. Nechanchi yil 1996 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi?
9 / 20
2. Savodga o’rgatish jarayoni nechta davrga ajratiladi?
10 / 20
94. Morfema nima?
11 / 20
55. Taqqoslang va to‘g‘ri javobni bеlgilang a=2 soat 10 min, b=120 min
12 / 20
6. Eng asosiy yozuv usullari nechta?
13 / 20
96. Ibora matallari bilan nechanchi sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin.
14 / 20
26. Qurish-yasash faoliyati qanday faoliyat?
15 / 20
84. Boshlang‘ich ta’lim Ona tili fanidan o‘quv dasturi qaysi bo‘limlarni o‘z ichiga oladi?
16 / 20
108. O’qituvchining imidjisiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri berilgan?
17 / 20
30. Sukudama bu…
18 / 20
10. Matnni tasvirlash turlari qaysilar?
19 / 20
71. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining ikkinchi yo’nalishi qanday nomlandi?
20 / 20
98. 3-sinf ona tili darsligini muallifi to’g’ri ko’rsatilgan qatorni belgilang?
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz