Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 266 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 112. Rivojlantiruvchi ta’limda qo’llaniladigan o’qitish metodlari? Integrativ, axborot – reproduktiv, Muammoli, qisman izlanish Muammoli, qisman izlanish Ko’rgazmalilik, kitob bilan ishlash Integrativ, axborot – reproduktiv 2 / 20 27. Origami bu… Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi 3 / 20 25. 3-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim? 50-60 so’z 40-50 so’z 45-55 so’z 60-70 so’z 4 / 20 134. “Innovatsiya” so’zi qaysi tildan olingan. Yunoncha. Lotincha Nemischa Inglizcha 5 / 20 14. Asosiy bosqichda STO‘ darslari 3-4 sinflarda qancha vaqt oralig’ida o’tkaziladi? bir oyda 5 marta haftada bir marta 2 haftada bir marta bir oyda bir marta 6 / 20 22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim? 50-55 so’z 45-50 so’z 70-80 so’z 40-45 so’z 7 / 20 58. Dono 480 so'mga kitob sotib oldi. Bu pul undagi jami pulning oltidan ikki qismiga teng. Donoda nech so'm bo'lgan? 1800 so’m 1400 so'm 1440 so’m 1450 so’m 8 / 20 28. Kirigami bu… Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi 9 / 20 45. 962707 sonida nеchta ming bor? 962 96270 96 9627 10 / 20 131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang. Didaktik o‘yin, muammoli, modulli ta’lim va hamkorlikda o’qitish texnologiyalari Hamkorlikda o‘qitish texnologiyalari Muammoli va modulli ta’lim texnologiyalari Didaktik o’yin texnologiyalari 11 / 20 132.“Venn diagrammasi” so‘zining ma’nosi ko‘rsatilgan javobni toping. Venn- yapon olimining ismi, diagramma doiralar kesishmasi; Venn- nemis olimining ismi, diagramma- doira o‘lchami. Venn- ispaniyalik olimning ismi, diagramma- aylanani bir-biriga bog‘lanishi; Venn- ingliz olimining ismi, diagramma –doiralar kesishuvidir; 12 / 20 52. Birinchi son 56, ikkinchi son 34, uchunchi son shu ikki sonning yig‘indisidan 22 ta kam uchinchi sonni toping 76 95 68 43 13 / 20 62. Mаktаb bog`idаn o’quvchilаr 64 kg olmа, olmаdаn 2 mаrtа kаm nok, nokdаn 16 kg kаm аnjir terib oldilаr. O`quvchilаr аnjirdаn nechа kilogrаmm ko’p olmа terib olgаnlаr? 20 32 48 16 14 / 20 128. Muammoni hal etish bosqichlari Tekshirish, qiyoslash Tekshirish, tushuntirish, isbotlash Tushuntirish, umumlashtirish Isbotlash, tahlil qilish, solishtirish 15 / 20 47. Taqqoslash to‘g‘ri bo‘lishi uchun «katak»lar o‘rniga kеrakli sonlarni yozing. 400 tiyin = □ so‘m 400 40 4 45 16 / 20 33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi? 8 xil 3 xil 4 xil 2 xil 17 / 20 50. Amallarni bajarib, to‘g‘ri javobni toping: 630:7-13·3 216 31 84 36 18 / 20 117. O‘zbekistonda pedagogik texnologiyalar bo‘yicha markaz qachon tashkil etilgan? 1999 yilda Respublika ta’lim markazi qoshida 1994 yilda innovatsionmarkaz tashkil etildi 1997 yilda Kadrlar tayyorlash milliy dasturi asosida 2000 yilda Toshkent Davlat Pedagogika universiteti qoshida 19 / 20 73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ? geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; 20 / 20 81. O’zbek tilidagi Orfografiya yoki Imlo bo’limi nimani o’rganadi? Nutq tovushlarini talaffuzini o‘rgatuvchi bo‘lim Xusnixat qoidalarini o‘rganuvchi bo‘lim. Bo’g’in va tovushlarni o‘rgatuvchi bo‘lim so‘z turkumlarini o‘rganuvchi bo‘lim. Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
112. Rivojlantiruvchi ta’limda qo’llaniladigan o’qitish metodlari?
2 / 20
27. Origami bu…
3 / 20
25. 3-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim?
4 / 20
134. “Innovatsiya” so’zi qaysi tildan olingan.
5 / 20
14. Asosiy bosqichda STO‘ darslari 3-4 sinflarda qancha vaqt oralig’ida o’tkaziladi?
6 / 20
22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim?
7 / 20
58. Dono 480 so'mga kitob sotib oldi. Bu pul undagi jami pulning oltidan ikki qismiga teng. Donoda nech so'm bo'lgan?
8 / 20
28. Kirigami bu…
9 / 20
45. 962707 sonida nеchta ming bor?
10 / 20
131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang.
11 / 20
132.“Venn diagrammasi” so‘zining ma’nosi ko‘rsatilgan javobni toping.
12 / 20
52. Birinchi son 56, ikkinchi son 34, uchunchi son shu ikki sonning yig‘indisidan 22 ta kam uchinchi sonni toping
13 / 20
62. Mаktаb bog`idаn o’quvchilаr 64 kg olmа, olmаdаn 2 mаrtа kаm nok, nokdаn 16 kg kаm аnjir terib oldilаr. O`quvchilаr аnjirdаn nechа kilogrаmm ko’p olmа terib olgаnlаr?
14 / 20
128. Muammoni hal etish bosqichlari
15 / 20
47. Taqqoslash to‘g‘ri bo‘lishi uchun «katak»lar o‘rniga kеrakli sonlarni yozing. 400 tiyin = □ so‘m
16 / 20
33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi?
17 / 20
50. Amallarni bajarib, to‘g‘ri javobni toping: 630:7-13·3
18 / 20
117. O‘zbekistonda pedagogik texnologiyalar bo‘yicha markaz qachon tashkil etilgan?
19 / 20
73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ?
20 / 20
81. O’zbek tilidagi Orfografiya yoki Imlo bo’limi nimani o’rganadi?
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz