Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 248 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 57. Qanday ifodalar sonli ifodalar deyiladi? harflar va sonlardan tashkil topgan yozuvlar harflar, sonlar, amal ishoralari va qavslardan tashkil topgan yozuvlar sonlar, amal ishoralari va qavslardan tashkil topgan yozuvlar. harflar , amal ishoralari va qavslardan tashkil topgan yozuvlar 2 / 20 35. Applikatsiya ishini bajarishda ishlatiladigan kerakli asbob uskunalar to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping. qaychi, qirqim uchun quticha, yelim, lattacha, gazeta qog’ozi. qaychi, yelim uchun mo’yqalam, oddiy qalam qaychi, yelim uchun mo’yqalam, oddiy qalam, qirqim uchun quticha, lattacha, gazeta qog’ozi. qaychi, qirqim uchun quticha, lattacha. 3 / 20 131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang. Didaktik o‘yin, muammoli, modulli ta’lim va hamkorlikda o’qitish texnologiyalari Didaktik o’yin texnologiyalari Hamkorlikda o‘qitish texnologiyalari Muammoli va modulli ta’lim texnologiyalari 4 / 20 46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460 830 110 90 850 5 / 20 36. Tenglamalarni yechishni o'rganishda zarur bo'lgan xususiyatni ko'rsating hadlarning nomini bilish, qoidalarni bilish amallarni to'g'ri tanlay olish qoidalarni bilish o’qituvchi o’rgatadi 6 / 20 129. Pedagogik texnologiyaning turlari aks ettirilgan qatorni ko‘rsating? Umumpedagogik, xususiy, metodik, lokal Ilmiy, tavsifiy, amaliy Insonparvarlik, dialektik, metodik Tizimlilik, samaralik, boshqaruvchanlik 7 / 20 15. O’qish darslarida o’rgatiladigan o’qish turlarini ko’rsating? ifodali o’qish izohli o’qish ongli o’qish ifodali, Shivirlab, Ichda ongli o’qish. 8 / 20 105. Metodik qo’llanma... Metodik qo’llanma – o’qituvchilarga mo’ljallangan maxsus kitob. Metodik qo’llanma – professor-o’qituvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, amaliy mashg’ulotlar, qo’shimcha topshiriqlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Metodik qo’llanma – o’qituvchilarga mo’ljallangan maxsus kitob. Metodik qo’llanma – professor-o’qituvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, dars o’tish vositalari va ulardan foydalanish usullari, darsning mazmuni, amaliy mashg’ulotlar, qo’shimcha topshiriqlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Metodik qo’llanma –Metodik qo’llanma – professor-o’qituvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, dars o’tish vositalari va ulardan foydalanish usullari, darsning mazmuni, qo’shimcha topshiriqlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Metodik qo’llanma – o’quvchilarga mo’ljallangan maxsus kitob. Metodik qo’llanma – maktab o’quvvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, dars o’tish vositalari va ulardan foydalanish usullari, darsning mazmuni, amaliy mashg’ulotlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. 9 / 20 40. Butunning teng bo’laklari ……………… deyiladi? bo’laklar ulushlar kasrlar qismlar 10 / 20 93. Grafik xato turlari qanday xato turi. Husnixat me’yorida yozilmay, harf shakli buziladi Nuqta,so‘rok,undov tinish belgilarini noto’g’ri ishlatilishi orfografik xato turlari Harfning husnixat shakli buzilsa. 11 / 20 13. Sinfdan tashqari o’qish mazmuniga ko’ra ta’limning har bir bosqichida nechta asosiy bo’limga ajratiladi? 6 ta 4 ta 2 ta 5 ta 12 / 20 33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi? 2 xil 3 xil 8 xil 4 xil 13 / 20 78. O‘zbekiston Respublikasi birinchi Prezidentining kaysi qarorida axborot kommunikatsion texnologiyalari asosida metodik qo‘llanmalar yaratilishi rejalashtirilgan? 2014 yil, 19 fevral kuni tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi birinchi Prezidentining PK-2133 sonli «Sog‘lom bola yili davlat dasturi to‘g‘risida»gi qaroridagi 71, 75-bandlarida e’tirof etilgan 2017 yil, 28 fevral kuni tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi birinchi Prezidentining PK-2155 sonli «Sog‘lom bola yili davlat dasturi to‘g‘risida»gi qaroridagi 17, 57-bandlarida e’tirof etilgan 2012 yil, 11 fevral kuni tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi birinchi Prezidentining PK-2122 sonli «Sog‘lom bola yili davlat dasturi to‘g‘risida»gi qaroridagi 70, 79-bandlarida e’tirof etilgan 2016 yil, 19 fevral kuni tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi birinchi Prezidentining PK-2156 sonli «Sog‘lom bola yili davlat dasturi to‘g‘risida»gi qaroridagi 89, 96-bandlarida e’tirof etilgan 14 / 20 10. Matnni tasvirlash turlari qaysilar? Yozma tasvirlash Rasm asosida tasvirlash So’z va grafik asosida tasvirlash Og’zaki tasvirlash 15 / 20 65. Matematik masalalarga o’qitishning vositasi sifatida qaralsa, unga necha xil yondashish mumkin? 3 xil- masalaga muammo sifatida yondashish usuli, masala shartini tahlil qilish, masalaning qisqa shartini tuzish 2 xil- masalaga an’anaviy yovdashish usuli va masalaga muammo sifatida yondashish usuli xohlagan usulda yechish 1 xil- masalaga an’anaviy yovdashish usuli 16 / 20 44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi? 1 bosqichga- ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish 2 bosqichga -oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 1bosqichga -o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar 3 bosqichga- oldin harfiy ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish, oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 17 / 20 42. Murakkab masalalar nechanchi sinfdan o‘rganiladi? 1- sinfdan 3- sinfdan 4-sinfdan 2-sinfdan 18 / 20 37. Matematika fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablari to’g’ri berilgan qatorni toping? matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya , mustaqil ijodiy fikrlash matematika mazmuniga oid umumiy va xususiy kompetensiya matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya , kongnitiv va mustaqil ijodiy fikrlash kongnitiv va matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya 19 / 20 123. Innovatsiya iborasiga qaysi qatorda to‘g‘ri ta’rif berilgan? Tadqiqot qilish Yangilik kiritish Tashkiliy jarayon Ishlab chiqarish 20 / 20 17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi….. matnni ongli o’qiydi. matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi va qismlardagi asosiy fikrni aniqlaydi. Matn mazmuni yuzasidan savollar tuzadi matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi. Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
57. Qanday ifodalar sonli ifodalar deyiladi?
2 / 20
35. Applikatsiya ishini bajarishda ishlatiladigan kerakli asbob uskunalar to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping.
3 / 20
131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang.
4 / 20
46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460
5 / 20
36. Tenglamalarni yechishni o'rganishda zarur bo'lgan xususiyatni ko'rsating
6 / 20
129. Pedagogik texnologiyaning turlari aks ettirilgan qatorni ko‘rsating?
7 / 20
15. O’qish darslarida o’rgatiladigan o’qish turlarini ko’rsating?
8 / 20
105. Metodik qo’llanma...
9 / 20
40. Butunning teng bo’laklari ……………… deyiladi?
10 / 20
93. Grafik xato turlari qanday xato turi.
11 / 20
13. Sinfdan tashqari o’qish mazmuniga ko’ra ta’limning har bir bosqichida nechta asosiy bo’limga ajratiladi?
12 / 20
33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi?
13 / 20
78. O‘zbekiston Respublikasi birinchi Prezidentining kaysi qarorida axborot kommunikatsion texnologiyalari asosida metodik qo‘llanmalar yaratilishi rejalashtirilgan?
14 / 20
10. Matnni tasvirlash turlari qaysilar?
15 / 20
65. Matematik masalalarga o’qitishning vositasi sifatida qaralsa, unga necha xil yondashish mumkin?
16 / 20
44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi?
17 / 20
42. Murakkab masalalar nechanchi sinfdan o‘rganiladi?
18 / 20
37. Matematika fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablari to’g’ri berilgan qatorni toping?
19 / 20
123. Innovatsiya iborasiga qaysi qatorda to‘g‘ri ta’rif berilgan?
20 / 20
17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi…..
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz