Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 266 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 103. Davlat ta’lim standartiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri? Davlat ta’lim standarti – ta’limning zarur, yetarli darajasi va o’quv yuklamalari hajmiga qo’yiladigan asosiy davlat talablari majmuasidir. Davlat ta’lim standarti – o’quvchilar egallashlari lozim bo’lgan bilim, ko’nikma va malakalari, o’quv yuklamalari hajmiga qo’yiladigan asosiy davlat talablari majmuasiga qo’yiladigan minimal talablar. Davlat ta’lim standarti – o’quvchilar egallashlari lozim bo’lgan bilim, ko’nikma va malakalariga qo’yiladigan minimal talablar. Davlat ta’lim standarti – ta’limning zarur, yetarli darajasi, bilim, ko’nikma, malakalari va o’quv yuklamalari hajmiga qo’yiladigan asosiy davlat talablari majmuasidir. 2 / 20 97. 2-sinf ona tili darsligini muallifi to’g’ri ko’rsatilgan qatorni belgilang? R.Safarova, boshqalar K.Qosimova , va boshqalar M.Fulomov Fuzaylov va boshqalar K.Qosimova , va boshqalar 3 / 20 81. O’zbek tilidagi Orfografiya yoki Imlo bo’limi nimani o’rganadi? Nutq tovushlarini talaffuzini o‘rgatuvchi bo‘lim Xusnixat qoidalarini o‘rganuvchi bo‘lim. so‘z turkumlarini o‘rganuvchi bo‘lim. Bo’g’in va tovushlarni o‘rgatuvchi bo‘lim 4 / 20 73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ? geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; 5 / 20 62. Mаktаb bog`idаn o’quvchilаr 64 kg olmа, olmаdаn 2 mаrtа kаm nok, nokdаn 16 kg kаm аnjir terib oldilаr. O`quvchilаr аnjirdаn nechа kilogrаmm ko’p olmа terib olgаnlаr? 48 16 32 20 6 / 20 36. Tenglamalarni yechishni o'rganishda zarur bo'lgan xususiyatni ko'rsating hadlarning nomini bilish, qoidalarni bilish qoidalarni bilish amallarni to'g'ri tanlay olish o’qituvchi o’rgatadi 7 / 20 5. O‘xshash unsurli bosh harflar necha guruxga bo’inadi? 6 guruhga 8 guruhga 4 guruhga 3 guruhga 8 / 20 18. O’qilgan asarni qisqartirib hikoya qilishga nechanchi sinfdan boshlab o’rgatiladi? 2-sinfdan 4-sinfdan 3-sinfdan 5-sinfdan 9 / 20 77. Punktuatsiyada nechta tinish belgilari mavjut va ulardan qanchasi 1-4 sinflarda qo‘llaniladi? 9 ta shunda 5 tasi 1-4 sinflarda qo’llaniladi 12 ta shunda 3 tasi 1-4 sinflarda qo’llaniladi 10 ta shunda 4 tasi 1-4 sinflarda qo’llaniladi. 13 ta shunda 6 tasi 1-4 sinflarda qo’llaniladi 10 / 20 33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi? 3 xil 4 xil 2 xil 8 xil 11 / 20 123. Innovatsiya iborasiga qaysi qatorda to‘g‘ri ta’rif berilgan? Tadqiqot qilish Tashkiliy jarayon Yangilik kiritish Ishlab chiqarish 12 / 20 6. Eng asosiy yozuv usullari nechta? 10 ta 4 ta 9 ta 6 ta 13 / 20 31. Loy necha xil bo’ladi? loyning turi bo’lmaydi. 3 xil 4 xil 2 xil 14 / 20 76. Model – bu... Model - bu sathli rasmlardan farq qilib, o’rganilayotgan narsa to’g’risida fazoviy tasavvur beradi. Model - bu narsa yoki qurilmaning barcha tafsilotlarini takrorlovchi, ularga o’xshash hajmli tasvirdir, rasmlarning idrokiy ahamiyati g’oyat katta, chunki ular sathli rasmlardan farq qilib, o’rganilayotgan narsa to’g’risida fazoviy tasavvur beradi. Model – bu rasmlarning idrokiy ahamiyati, ular sathli rasmlardan farq qilib, o’rganilayotgan narsa to’g’risida fazoviy tasavvur beradi. Model - bu narsa yoki qurilmaning barcha tafsilotlarini takrorlovchi, ularga o’xshash hajmli tasvirdir. 15 / 20 95. So‘z ma’nosi nima? So‘zdan nima anglashilsa, o‘sha so‘zning lug‘aviy ma’nosi bo‘lishi. tushuntiriladi. To‘liq sinonimlar. Ma’noviy sinonimlar. so‘zlardan xoli qilish, sheva so‘zlari. 16 / 20 96. Ibora matallari bilan nechanchi sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 3-4 sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 3- sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 2-4 sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 4- sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. 17 / 20 85. Savodga o‘rgatish davridagi tayyorgarlik davri uchun nech soat ajratilgan? 4 soat soat ajratilgan 8 soat soat ajratilgan 6 soat soat ajratilgan 2 soat soat ajratilgan 18 / 20 17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi….. matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi. Matn mazmuni yuzasidan savollar tuzadi matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi va qismlardagi asosiy fikrni aniqlaydi. matnni ongli o’qiydi. 19 / 20 112. Rivojlantiruvchi ta’limda qo’llaniladigan o’qitish metodlari? Integrativ, axborot – reproduktiv Integrativ, axborot – reproduktiv, Muammoli, qisman izlanish Ko’rgazmalilik, kitob bilan ishlash Muammoli, qisman izlanish 20 / 20 124. An’anaviy ta’limda o‘quvchining bosh vazifasi nimalardan iborat? O‘z bilimini mustahkamlash maqsadida sidqidildan mehnat qilish, o‘z iqtidorini namoyon etish, ijodiy izlanish Axborotni qabul qilish, yordam, axborotni qayta ishlamagan holda javob berish O‘zini va boshqalarini hurmat qilish, hamkorlikda ishlash, kitobxonlik bilan shug‘ullanish O‘quv topshiriqlarini va muammoli hal etishda ishtirok etish, doimo o‘z bilimini boyitish, kerakli bahoni ko‘tish Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
103. Davlat ta’lim standartiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri?
2 / 20
97. 2-sinf ona tili darsligini muallifi to’g’ri ko’rsatilgan qatorni belgilang?
3 / 20
81. O’zbek tilidagi Orfografiya yoki Imlo bo’limi nimani o’rganadi?
4 / 20
73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ?
5 / 20
62. Mаktаb bog`idаn o’quvchilаr 64 kg olmа, olmаdаn 2 mаrtа kаm nok, nokdаn 16 kg kаm аnjir terib oldilаr. O`quvchilаr аnjirdаn nechа kilogrаmm ko’p olmа terib olgаnlаr?
6 / 20
36. Tenglamalarni yechishni o'rganishda zarur bo'lgan xususiyatni ko'rsating
7 / 20
5. O‘xshash unsurli bosh harflar necha guruxga bo’inadi?
8 / 20
18. O’qilgan asarni qisqartirib hikoya qilishga nechanchi sinfdan boshlab o’rgatiladi?
9 / 20
77. Punktuatsiyada nechta tinish belgilari mavjut va ulardan qanchasi 1-4 sinflarda qo‘llaniladi?
10 / 20
33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi?
11 / 20
123. Innovatsiya iborasiga qaysi qatorda to‘g‘ri ta’rif berilgan?
12 / 20
6. Eng asosiy yozuv usullari nechta?
13 / 20
31. Loy necha xil bo’ladi?
14 / 20
76. Model – bu...
15 / 20
95. So‘z ma’nosi nima?
16 / 20
96. Ibora matallari bilan nechanchi sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin.
17 / 20
85. Savodga o‘rgatish davridagi tayyorgarlik davri uchun nech soat ajratilgan?
18 / 20
17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi…..
19 / 20
112. Rivojlantiruvchi ta’limda qo’llaniladigan o’qitish metodlari?
20 / 20
124. An’anaviy ta’limda o‘quvchining bosh vazifasi nimalardan iborat?
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz