Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 275 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 118. Interfaol metodining asosiy mezonlari O‘quvchilar tashabbus ko‘rsatishlariga imkoniyatlar yaratilishi, kichik guruh, katta guruh, sinf jamoasi bo‘lib ishlash Ma’ruzalar sonining kamligi, seminarlar sonining ko‘pligi Norasmiy baxs-munozaralar, seminarlar o’tkazish. Norasmiy baxs-munozaralar o‘tkazish, o‘quv materialini erkin bayon etish 2 / 20 51. 42 va 21 sonlarining ayirmasi 3 sonidan nacha marta katta? 7 12 6 24 3 / 20 72. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining uchinchi yo’nalishi qanday nomlandi? tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; 4 / 20 47. Taqqoslash to‘g‘ri bo‘lishi uchun «katak»lar o‘rniga kеrakli sonlarni yozing. 400 tiyin = □ so‘m 4 40 45 400 5 / 20 83. Ona tili fanidan A 1 bosqichda yillik o‘quv soatlari necha soatni tashkil etadi? A 1 bosqichda 612 soat bo‘ldi. A 1 bosqichda 505 soat bo‘ldi. A 1 bosqichda 708 soat bo‘ldi. A 1 bosqichda 608 soat bo‘ldi. 6 / 20 108. O’qituvchining imidjisiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri berilgan? O’qituvchining imidji – uning hatti-harakatlari, tashqi qiyofasi, odatlari, gapirish maromi, mentaliteti asosida o’quvchilar, kasbdoshlari, umuman atrofidagilarning hosil qilgan tasavvurlari demakdir. O’qituvchining imidji – uning hatti-harakatlari, gapirish maromi, mentaliteti asosida o’quvchilar, kasbdoshlari, umuman atrofidagilarning hosil qilgan tasavvurlari demakdir. O’qituvchining imidji – uning hatti-harakatlari, tashqi qiyofasi, odatlari, gapirish maromi, ruhiyati, nutq madaniyati, xulqi, qobiliyati, mentaliteti asosida o’quvchilar, kasbdoshlari, umuman atrofidagilarning hosil qilgan tasavvurlari demakdir. O’qituvchining imidji – uning hatti-harakatlari, tashqi qiyofasi, odatlari, gapirish maromi, kasbiy qobiliyati, axloqi, mentaliteti asosida o’quvchilar, kasbdoshlari, umuman atrofidagilarning hosil qilgan tasavvurlari demakdir. 7 / 20 8. Tovushni talaffuz qilish jarayonida koartikulyatsiya nima? Bo’g’inlab talaffuz qilish Harflab talaffuz qilish so’zni butun talaffuz qilish bir paytda 2 ta tovushni talaffuz qilish 8 / 20 133. “Assesment”– so‘zining ma’nosi ko‘rsatilgan javobni toping. “Assesment”- arabcha so‘zdan olingan bo‘lib, “o‘rgatish” degan ma’noni anglatadi. “Assesment”- nemischa so‘zdan olingan bo‘lib, “baholash” degan ma’noni bildiradi. “Assesment”- inglizcha so‘zdan olingan bo‘lib, “o‘ynamoq” degan ma’noni bildiradi. “Assesment” – inglizcha so‘zdan olingan bo‘lib, assessment “baholash” degan ma’noni bildiradi. 9 / 20 79. Ona tilidagi fonetika bo’limi nimani o’rganadi? Chiroyli yozishni o‘rgatuvchi bo‘lim Nutq tovushlarini o‘rgatuvchi bo‘lim Bo’g’in va tovushlarni o‘rgatuvchi bo‘li Tinish belgilarini o‘rgatuvchi bo‘lim 10 / 20 25. 3-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim? 60-70 so’z 50-60 so’z 45-55 so’z 40-50 so’z 11 / 20 73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ? tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; 12 / 20 91. tekshiruv diktantida qanday xato turlari mavjud? Jiddiy xato turlari mavjud. Jiddiy va Juzziy xato turlari mavjud. Jiddiy va fonetik xato turlari mavjud. Jiddiy va orfografik xato turlari mavjud. 13 / 20 45. 962707 sonida nеchta ming bor? 9627 962 96 96270 14 / 20 117. O‘zbekistonda pedagogik texnologiyalar bo‘yicha markaz qachon tashkil etilgan? 1999 yilda Respublika ta’lim markazi qoshida 1994 yilda innovatsionmarkaz tashkil etildi 1997 yilda Kadrlar tayyorlash milliy dasturi asosida 2000 yilda Toshkent Davlat Pedagogika universiteti qoshida 15 / 20 126. Dars mavzusi bilan bog’liq ziddiyatli holatni topishni, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qilish, hal etish, ortiqcha ma’lumotlar yoki savolning noto’g’ri qo’yilishi bo’lgan masalalarni yechichni taklif etadigan usul Muammoli vaziyat yaratish usullari Aqliy hujum Didaktik usul Interfaol usul 16 / 20 66. Tаbiаtshunoslikni o’qitish metodikаsi qаndаy jаrаyonlаrni o’z ichigа olаdi? O’qituvchi ning dаrsgа tаyyorlаnishi vа o’quv mаteriаlini o’zlаshtirish hamda sinfdаn vа mаktаbdаn tаshqаri ishlаrni hisobgа olish Sinfdаn vа mаktаbdаn tаshqаri ishlаrni hisobgа olish Sinfdаgi vа uydаgi ishlаr O`qituvchining darsga kundalik va umumiy tayyrogarligi 17 / 20 59. Matematikadan kesma, to’g’ri chiziq va siniq chiziq haqida ma'lumot nechanchi sinfdan o'rgatiladi? 3-sinfdan 4-sinfdan 1-sinfdan 2-sinfdan 18 / 20 44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi? 1 bosqichga- ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish 2 bosqichga -oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 3 bosqichga- oldin harfiy ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish, oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 1bosqichga -o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar 19 / 20 82. “Gapning uyushiq bo‘laklari” nechanch sinfdan boshlab o’rganiladi? 1-Sinflardan boshlab 4- Sinflardan boshlab 2 - Sinflardan boshlab 3- Sinflardan boshlab 20 / 20 31. Loy necha xil bo’ladi? 4 xil 3 xil 2 xil loyning turi bo’lmaydi. Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
118. Interfaol metodining asosiy mezonlari
2 / 20
51. 42 va 21 sonlarining ayirmasi 3 sonidan nacha marta katta?
3 / 20
72. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining uchinchi yo’nalishi qanday nomlandi?
4 / 20
47. Taqqoslash to‘g‘ri bo‘lishi uchun «katak»lar o‘rniga kеrakli sonlarni yozing. 400 tiyin = □ so‘m
5 / 20
83. Ona tili fanidan A 1 bosqichda yillik o‘quv soatlari necha soatni tashkil etadi?
6 / 20
108. O’qituvchining imidjisiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri berilgan?
7 / 20
8. Tovushni talaffuz qilish jarayonida koartikulyatsiya nima?
8 / 20
133. “Assesment”– so‘zining ma’nosi ko‘rsatilgan javobni toping.
9 / 20
79. Ona tilidagi fonetika bo’limi nimani o’rganadi?
10 / 20
25. 3-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim?
11 / 20
73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ?
12 / 20
91. tekshiruv diktantida qanday xato turlari mavjud?
13 / 20
45. 962707 sonida nеchta ming bor?
14 / 20
117. O‘zbekistonda pedagogik texnologiyalar bo‘yicha markaz qachon tashkil etilgan?
15 / 20
126. Dars mavzusi bilan bog’liq ziddiyatli holatni topishni, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qilish, hal etish, ortiqcha ma’lumotlar yoki savolning noto’g’ri qo’yilishi bo’lgan masalalarni yechichni taklif etadigan usul
16 / 20
66. Tаbiаtshunoslikni o’qitish metodikаsi qаndаy jаrаyonlаrni o’z ichigа olаdi?
17 / 20
59. Matematikadan kesma, to’g’ri chiziq va siniq chiziq haqida ma'lumot nechanchi sinfdan o'rgatiladi?
18 / 20
44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi?
19 / 20
82. “Gapning uyushiq bo‘laklari” nechanch sinfdan boshlab o’rganiladi?
20 / 20
31. Loy necha xil bo’ladi?
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz