Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 271 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 42. Murakkab masalalar nechanchi sinfdan o‘rganiladi? 1- sinfdan 2-sinfdan 4-sinfdan 3- sinfdan 2 / 20 133. “Assesment”– so‘zining ma’nosi ko‘rsatilgan javobni toping. “Assesment” – inglizcha so‘zdan olingan bo‘lib, assessment “baholash” degan ma’noni bildiradi. “Assesment”- nemischa so‘zdan olingan bo‘lib, “baholash” degan ma’noni bildiradi. “Assesment”- arabcha so‘zdan olingan bo‘lib, “o‘rgatish” degan ma’noni anglatadi. “Assesment”- inglizcha so‘zdan olingan bo‘lib, “o‘ynamoq” degan ma’noni bildiradi. 3 / 20 19. Matnni o’qish bilan bog’liq holda o’tkaziladigan ijodiy ishlar… Instsenirovka qilish, ijodiy qayta hikoyaash hikoyani davom ettirish, mazmunga mos rasm chizish. matn mazmuniga mos rasm chizish. Ijodiy qayta hikoyalash instsenerovka qilish 4 / 20 73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ? geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. 5 / 20 126. Dars mavzusi bilan bog’liq ziddiyatli holatni topishni, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qilish, hal etish, ortiqcha ma’lumotlar yoki savolning noto’g’ri qo’yilishi bo’lgan masalalarni yechichni taklif etadigan usul Interfaol usul Muammoli vaziyat yaratish usullari Didaktik usul Aqliy hujum 6 / 20 90. Ta’limiy diktantlarni tashkil etish va bajarilish usuliga ko‘ra necha turlarga bo‘linadi? 8 turlarga bo‘linadi: 4 turlarga bo‘linadi: 9 turlarga bo‘linadi: 6 turlarga bo‘linadi: 7 / 20 82. “Gapning uyushiq bo‘laklari” nechanch sinfdan boshlab o’rganiladi? 1-Sinflardan boshlab 4- Sinflardan boshlab 2 - Sinflardan boshlab 3- Sinflardan boshlab 8 / 20 33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi? 2 xil 3 xil 4 xil 8 xil 9 / 20 102. Boshlang’ich ta’lim bu... Boshlang’ich ta’lim – umumiy o’rta ta’limning dastlabki bosqichi bo’lib, O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, ma’naviy axloqiy, estetik va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishning dastlabki bosqichi. Boshlang’ich ta’lim – umumiy o’rta ta’limning dastlabki bosqichi. O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, ma’naviy va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishning dastlabki bosqichi. Boshlang’ich ta’lim – O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, mantiqiy fikrlashga o’rgatish, ma’naviy va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishning dastlabki bosqichi. Boshlang’ich ta’lim – O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, ma’naviy, aqliy va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishga, mantiqiy fikrlashga o’rgatish. 10 / 20 28. Kirigami bu… Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi 11 / 20 72. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining uchinchi yo’nalishi qanday nomlandi? globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; 12 / 20 3. Dasturga ko’ra ona tili darslarida A1 daraja uchun “Husnixat daqiqa”lari uchun qancha vaqt ajratilgan? 5-6 daqiqa 5-10 daqiqa 5-8 daqiqa 5-7 daqiqa 13 / 20 122. Yangi pedagogik texnologiyaning prinsiplari - bu ... Maqsadlilik, oldindan loyihalash, kafolatlilik, tugallanganlik Integratsiya va differensiatsiya Onglilik, faollik, tizimlilik Bilim, ko‘nikma, malaka 14 / 20 128. Muammoni hal etish bosqichlari Tushuntirish, umumlashtirish Tekshirish, tushuntirish, isbotlash Tekshirish, qiyoslash Isbotlash, tahlil qilish, solishtirish 15 / 20 1. O’qish va yozishga o’rgatishning hozirgi zamon metodining nomi? Savol-javob, ko’rgazmalilik Analiz-sintez Suhbat, tushuntirish, ko’rgazmalilik Ko’rgazmalilik 16 / 20 23. “O‘qish” darsligi muallifi kim? Q.Abdullayeva T.G’afforova M.Umarova R.Safarova 17 / 20 100. Boshlang‘ich ta’limning “Ona tili” o‘quv dasturi nechta bo‘limdan iborat. Imlovanutqo‘stirish Fonetika, grammatika, imlovanutqo‘stirish. Savod o‘rganish va nutq o‘stirish. Fonetika, grammatika, imlo va nutq o‘stirish. Savolnio‘rganishvanutqo‘stirish 18 / 20 38. Matematika fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan fanga oid kompetensiya nechta yo’nalishda belgilangan? 4 ta 2 ta 6 ta 3 ta 19 / 20 44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi? 3 bosqichga- oldin harfiy ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish, oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 1bosqichga -o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar 1 bosqichga- ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish 2 bosqichga -oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 20 / 20 4. O‘xshash unsurli kichik harflar necha guruhga bo’linadi? 10 guruhga 4 guruhga 5 guruhga 6 guruhga Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
42. Murakkab masalalar nechanchi sinfdan o‘rganiladi?
2 / 20
133. “Assesment”– so‘zining ma’nosi ko‘rsatilgan javobni toping.
3 / 20
19. Matnni o’qish bilan bog’liq holda o’tkaziladigan ijodiy ishlar…
4 / 20
73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ?
5 / 20
126. Dars mavzusi bilan bog’liq ziddiyatli holatni topishni, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qilish, hal etish, ortiqcha ma’lumotlar yoki savolning noto’g’ri qo’yilishi bo’lgan masalalarni yechichni taklif etadigan usul
6 / 20
90. Ta’limiy diktantlarni tashkil etish va bajarilish usuliga ko‘ra necha turlarga bo‘linadi?
7 / 20
82. “Gapning uyushiq bo‘laklari” nechanch sinfdan boshlab o’rganiladi?
8 / 20
33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi?
9 / 20
102. Boshlang’ich ta’lim bu...
10 / 20
28. Kirigami bu…
11 / 20
72. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining uchinchi yo’nalishi qanday nomlandi?
12 / 20
3. Dasturga ko’ra ona tili darslarida A1 daraja uchun “Husnixat daqiqa”lari uchun qancha vaqt ajratilgan?
13 / 20
122. Yangi pedagogik texnologiyaning prinsiplari - bu ...
14 / 20
128. Muammoni hal etish bosqichlari
15 / 20
1. O’qish va yozishga o’rgatishning hozirgi zamon metodining nomi?
16 / 20
23. “O‘qish” darsligi muallifi kim?
17 / 20
100. Boshlang‘ich ta’limning “Ona tili” o‘quv dasturi nechta bo‘limdan iborat.
18 / 20
38. Matematika fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan fanga oid kompetensiya nechta yo’nalishda belgilangan?
19 / 20
44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi?
20 / 20
4. O‘xshash unsurli kichik harflar necha guruhga bo’linadi?
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz