Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 288 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 61. (139-x) :8=14 tenglamani yechib, to‘g‘ri javobni bеlgilang 112 14 225 27 2 / 20 44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi? 1bosqichga -o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar 3 bosqichga- oldin harfiy ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish, oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 1 bosqichga- ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish 2 bosqichga -oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 3 / 20 55. Taqqoslang va to‘g‘ri javobni bеlgilang a=2 soat 10 min, b=120 min a>b aniqlab bo‘lmaydi a<b a=b 4 / 20 40. Butunning teng bo’laklari ……………… deyiladi? ulushlar bo’laklar qismlar kasrlar 5 / 20 89. Ta’limiy diktantlar uchun darsning qancha qismi ajratiladi? darsning ma’lum bir qismi (5-10 daqiqasi), ba’zan bir dars ajratiladi. darsning ma’lum bir qismi ba’zan bir dars ajratiladi. darsning ma’lum bir qismi (10-25 daqiqasi), ba’zan bir dars ajratiladi. darsning ma’lum bir qismi (5-20 daqiqasi), ba’zan bir dars ajratiladi. 6 / 20 127. “Interfaol” so‘zining lug‘aviy ma’nosi nima? O‘zaro harakat qilmoq Birgalikda harakat qilish Yangilik yaratish Ikki tomonlama ish olib borish 7 / 20 103. Davlat ta’lim standartiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri? Davlat ta’lim standarti – ta’limning zarur, yetarli darajasi, bilim, ko’nikma, malakalari va o’quv yuklamalari hajmiga qo’yiladigan asosiy davlat talablari majmuasidir. Davlat ta’lim standarti – o’quvchilar egallashlari lozim bo’lgan bilim, ko’nikma va malakalari, o’quv yuklamalari hajmiga qo’yiladigan asosiy davlat talablari majmuasiga qo’yiladigan minimal talablar. Davlat ta’lim standarti – ta’limning zarur, yetarli darajasi va o’quv yuklamalari hajmiga qo’yiladigan asosiy davlat talablari majmuasidir. Davlat ta’lim standarti – o’quvchilar egallashlari lozim bo’lgan bilim, ko’nikma va malakalariga qo’yiladigan minimal talablar. 8 / 20 29. Kusudama bu… Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi 9 / 20 46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460 850 830 90 110 10 / 20 128. Muammoni hal etish bosqichlari Tekshirish, qiyoslash Tekshirish, tushuntirish, isbotlash Isbotlash, tahlil qilish, solishtirish Tushuntirish, umumlashtirish 11 / 20 112. Rivojlantiruvchi ta’limda qo’llaniladigan o’qitish metodlari? Integrativ, axborot – reproduktiv Integrativ, axborot – reproduktiv, Muammoli, qisman izlanish Ko’rgazmalilik, kitob bilan ishlash Muammoli, qisman izlanish 12 / 20 45. 962707 sonida nеchta ming bor? 96 9627 96270 962 13 / 20 73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ? tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; 14 / 20 56. Birinchi son 48, ikkinchi son 23, uchinchi son shu ikkala sonning ayirmasidan 34 ta ko‘p. Uchinchi sonni toping? 36 105 59 91 15 / 20 131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang. Hamkorlikda o‘qitish texnologiyalari Didaktik o’yin texnologiyalari Didaktik o‘yin, muammoli, modulli ta’lim va hamkorlikda o’qitish texnologiyalari Muammoli va modulli ta’lim texnologiyalari 16 / 20 23. “O‘qish” darsligi muallifi kim? Q.Abdullayeva M.Umarova R.Safarova T.G’afforova 17 / 20 37. Matematika fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablari to’g’ri berilgan qatorni toping? matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya , kongnitiv va mustaqil ijodiy fikrlash kongnitiv va matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya , mustaqil ijodiy fikrlash matematika mazmuniga oid umumiy va xususiy kompetensiya 18 / 20 30. Sukudama bu… Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi 19 / 20 24. 2-sinf “O’qish” darsligi muallifi kim? Q.Abdullayeva O.Sharofiddinov T.G’afforova R.Safarova 20 / 20 16. O’quvchilarga savol berishni o’rgatishni nechanchi sinfdan boshlash maqsadga muvofiq? 4-sinfdan 5-sinfdan 2-sinfdan 3-sinfdan Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
61. (139-x) :8=14 tenglamani yechib, to‘g‘ri javobni bеlgilang
2 / 20
44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi?
3 / 20
55. Taqqoslang va to‘g‘ri javobni bеlgilang a=2 soat 10 min, b=120 min
4 / 20
40. Butunning teng bo’laklari ……………… deyiladi?
5 / 20
89. Ta’limiy diktantlar uchun darsning qancha qismi ajratiladi?
6 / 20
127. “Interfaol” so‘zining lug‘aviy ma’nosi nima?
7 / 20
103. Davlat ta’lim standartiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri?
8 / 20
29. Kusudama bu…
9 / 20
46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460
10 / 20
128. Muammoni hal etish bosqichlari
11 / 20
112. Rivojlantiruvchi ta’limda qo’llaniladigan o’qitish metodlari?
12 / 20
45. 962707 sonida nеchta ming bor?
13 / 20
73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ?
14 / 20
56. Birinchi son 48, ikkinchi son 23, uchinchi son shu ikkala sonning ayirmasidan 34 ta ko‘p. Uchinchi sonni toping?
15 / 20
131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang.
16 / 20
23. “O‘qish” darsligi muallifi kim?
17 / 20
37. Matematika fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablari to’g’ri berilgan qatorni toping?
18 / 20
30. Sukudama bu…
19 / 20
24. 2-sinf “O’qish” darsligi muallifi kim?
20 / 20
16. O’quvchilarga savol berishni o’rgatishni nechanchi sinfdan boshlash maqsadga muvofiq?
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz