Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 0 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 103. Davlat ta’lim standartiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri? Davlat ta’lim standarti – o’quvchilar egallashlari lozim bo’lgan bilim, ko’nikma va malakalari, o’quv yuklamalari hajmiga qo’yiladigan asosiy davlat talablari majmuasiga qo’yiladigan minimal talablar. Davlat ta’lim standarti – o’quvchilar egallashlari lozim bo’lgan bilim, ko’nikma va malakalariga qo’yiladigan minimal talablar. Davlat ta’lim standarti – ta’limning zarur, yetarli darajasi, bilim, ko’nikma, malakalari va o’quv yuklamalari hajmiga qo’yiladigan asosiy davlat talablari majmuasidir. Davlat ta’lim standarti – ta’limning zarur, yetarli darajasi va o’quv yuklamalari hajmiga qo’yiladigan asosiy davlat talablari majmuasidir. 2 / 20 10. Matnni tasvirlash turlari qaysilar? Yozma tasvirlash Rasm asosida tasvirlash So’z va grafik asosida tasvirlash Og’zaki tasvirlash 3 / 20 45. 962707 sonida nеchta ming bor? 962 9627 96 96270 4 / 20 74. Qabul qilish – bu... Qabul qilish - odam tomonidan atrof olam jismlari va hodisalarini sezgilarga bevosita ta’sir qilishida aks ettirilishidir. Qabul qilish - inson tabiat jismlari va hodisalari olamida yashashi, ular bilan har kuni muloqotda bo’lishi. Qabul qilish – atrof olamda o’zini to’g’ri tushuna bilish uchun odamlar ayrim jism yoki hodisani (daraxt, tosh, hayvon va h.k) ham bir-biriga bog’liq bo’lgan jism yoki hodisalar kompleksini ( ko’cha, park, xiyobon, surat va h.k) ham qabul qilishi. Qabul qilish - atrof olamda o’zini to’g’ri tushuna bilish, odam tomonidan atrof olam jismlari va hodisalarini sezgilarga bevosita ta’sir qilishida aks ettirilishidir. 5 / 20 9. Asar tahlili jarayonida matn ustida ishlashning nechta turidan foydalaniladi? 5 turidan. 10 turidan 4 turidan 6 turidan 6 / 20 48. To‘g‘ri ko‘paytmani toping. 118∙8=844 297∙6=1782 345∙3=930 296∙5=1490 7 / 20 11. O’quvchilarda shakllantiradigan tayanch kompetensiyalar nechta? 4 ta 6 ta 5 ta 3 ta 8 / 20 22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim? 45-50 so’z 70-80 so’z 40-45 so’z 50-55 so’z 9 / 20 126. Dars mavzusi bilan bog’liq ziddiyatli holatni topishni, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qilish, hal etish, ortiqcha ma’lumotlar yoki savolning noto’g’ri qo’yilishi bo’lgan masalalarni yechichni taklif etadigan usul Interfaol usul Didaktik usul Aqliy hujum Muammoli vaziyat yaratish usullari 10 / 20 114. «Texnologiya» so‘zi…? «texne» - san’at, «logos» – tushuncha o‘qitish «texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim «texne» - san’at, mahorat, hunar, «logos» - fan so‘zidan tashkil topgan «texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim 11 / 20 28. Kirigami bu… Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi 12 / 20 75. Globus – bu... Globus - yer shakli, kun va tunning almashinishi, yil fasllari, issiqlik mintaqalari, tabiat hodisalari, o’simliklar dunyosi to’g’risidagi materialni tushunish uchun zarur. Globus - yer shakli, yil fasllari, issiqlik tabiat hodisalari, hayvonot olami, foydali qazilmalar to’g’risidagi materialni tushunish uchun. Globus - yer shakli, kun va tunning almashinishi, yil fasllari, issiqlik mintaqalari to’g’risidagi materialni tushunish uchun zarur. Globus - yer shakli, kun va tunning almashinishi, yil fasllari, issiqlik mintaqalari, tabiat hodisalari to’g’risidagi materialni tushunish uchun zarur. 13 / 20 52. Birinchi son 56, ikkinchi son 34, uchunchi son shu ikki sonning yig‘indisidan 22 ta kam uchinchi sonni toping 68 76 43 95 14 / 20 46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460 90 830 850 110 15 / 20 99. Husnixat malakalarini shakllantirish uchun A1 darajaga qancha vaqt ajratiladi? 8-10 min. 14-16 min. 5-8 min. 10-12 min. 16 / 20 133. “Assesment”– so‘zining ma’nosi ko‘rsatilgan javobni toping. “Assesment”- inglizcha so‘zdan olingan bo‘lib, “o‘ynamoq” degan ma’noni bildiradi. “Assesment”- arabcha so‘zdan olingan bo‘lib, “o‘rgatish” degan ma’noni anglatadi. “Assesment”- nemischa so‘zdan olingan bo‘lib, “baholash” degan ma’noni bildiradi. “Assesment” – inglizcha so‘zdan olingan bo‘lib, assessment “baholash” degan ma’noni bildiradi. 17 / 20 3. Dasturga ko’ra ona tili darslarida A1 daraja uchun “Husnixat daqiqa”lari uchun qancha vaqt ajratilgan? 5-6 daqiqa 5-8 daqiqa 5-10 daqiqa 5-7 daqiqa 18 / 20 83. Ona tili fanidan A 1 bosqichda yillik o‘quv soatlari necha soatni tashkil etadi? A 1 bosqichda 505 soat bo‘ldi. A 1 bosqichda 612 soat bo‘ldi. A 1 bosqichda 708 soat bo‘ldi. A 1 bosqichda 608 soat bo‘ldi. 19 / 20 13. Sinfdan tashqari o’qish mazmuniga ko’ra ta’limning har bir bosqichida nechta asosiy bo’limga ajratiladi? 5 ta 2 ta 6 ta 4 ta 20 / 20 105. Metodik qo’llanma... Metodik qo’llanma – o’quvchilarga mo’ljallangan maxsus kitob. Metodik qo’llanma – maktab o’quvvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, dars o’tish vositalari va ulardan foydalanish usullari, darsning mazmuni, amaliy mashg’ulotlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Metodik qo’llanma –Metodik qo’llanma – professor-o’qituvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, dars o’tish vositalari va ulardan foydalanish usullari, darsning mazmuni, qo’shimcha topshiriqlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Metodik qo’llanma – o’qituvchilarga mo’ljallangan maxsus kitob. Metodik qo’llanma – professor-o’qituvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, dars o’tish vositalari va ulardan foydalanish usullari, darsning mazmuni, amaliy mashg’ulotlar, qo’shimcha topshiriqlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Metodik qo’llanma – o’qituvchilarga mo’ljallangan maxsus kitob. Metodik qo’llanma – professor-o’qituvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, amaliy mashg’ulotlar, qo’shimcha topshiriqlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
103. Davlat ta’lim standartiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri?
2 / 20
10. Matnni tasvirlash turlari qaysilar?
3 / 20
45. 962707 sonida nеchta ming bor?
4 / 20
74. Qabul qilish – bu...
5 / 20
9. Asar tahlili jarayonida matn ustida ishlashning nechta turidan foydalaniladi?
6 / 20
48. To‘g‘ri ko‘paytmani toping.
7 / 20
11. O’quvchilarda shakllantiradigan tayanch kompetensiyalar nechta?
8 / 20
22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim?
9 / 20
126. Dars mavzusi bilan bog’liq ziddiyatli holatni topishni, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qilish, hal etish, ortiqcha ma’lumotlar yoki savolning noto’g’ri qo’yilishi bo’lgan masalalarni yechichni taklif etadigan usul
10 / 20
114. «Texnologiya» so‘zi…?
11 / 20
28. Kirigami bu…
12 / 20
75. Globus – bu...
13 / 20
52. Birinchi son 56, ikkinchi son 34, uchunchi son shu ikki sonning yig‘indisidan 22 ta kam uchinchi sonni toping
14 / 20
46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460
15 / 20
99. Husnixat malakalarini shakllantirish uchun A1 darajaga qancha vaqt ajratiladi?
16 / 20
133. “Assesment”– so‘zining ma’nosi ko‘rsatilgan javobni toping.
17 / 20
3. Dasturga ko’ra ona tili darslarida A1 daraja uchun “Husnixat daqiqa”lari uchun qancha vaqt ajratilgan?
18 / 20
83. Ona tili fanidan A 1 bosqichda yillik o‘quv soatlari necha soatni tashkil etadi?
19 / 20
13. Sinfdan tashqari o’qish mazmuniga ko’ra ta’limning har bir bosqichida nechta asosiy bo’limga ajratiladi?
20 / 20
105. Metodik qo’llanma...
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz