Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 141 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 11. O’quvchilarda shakllantiradigan tayanch kompetensiyalar nechta? 3 ta 4 ta 5 ta 6 ta 2 / 20 93. Grafik xato turlari qanday xato turi. orfografik xato turlari Husnixat me’yorida yozilmay, harf shakli buziladi Nuqta,so‘rok,undov tinish belgilarini noto’g’ri ishlatilishi Harfning husnixat shakli buzilsa. 3 / 20 7. Savod o’rgatish davrida o’quvchilarga differensial yondoshuv bu... Yakka tartibda ishlash gugux-gurux ishlash Sinf bilan birgalikda ishlash Tabaqalashtirish 4 / 20 5. O‘xshash unsurli bosh harflar necha guruxga bo’inadi? 8 guruhga 3 guruhga 6 guruhga 4 guruhga 5 / 20 131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang. Muammoli va modulli ta’lim texnologiyalari Hamkorlikda o‘qitish texnologiyalari Didaktik o‘yin, muammoli, modulli ta’lim va hamkorlikda o’qitish texnologiyalari Didaktik o’yin texnologiyalari 6 / 20 129. Pedagogik texnologiyaning turlari aks ettirilgan qatorni ko‘rsating? Ilmiy, tavsifiy, amaliy Tizimlilik, samaralik, boshqaruvchanlik Insonparvarlik, dialektik, metodik Umumpedagogik, xususiy, metodik, lokal 7 / 20 23. “O‘qish” darsligi muallifi kim? Q.Abdullayeva M.Umarova T.G’afforova R.Safarova 8 / 20 126. Dars mavzusi bilan bog’liq ziddiyatli holatni topishni, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qilish, hal etish, ortiqcha ma’lumotlar yoki savolning noto’g’ri qo’yilishi bo’lgan masalalarni yechichni taklif etadigan usul Interfaol usul Muammoli vaziyat yaratish usullari Didaktik usul Aqliy hujum 9 / 20 42. Murakkab masalalar nechanchi sinfdan o‘rganiladi? 2-sinfdan 4-sinfdan 1- sinfdan 3- sinfdan 10 / 20 29. Kusudama bu… Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi 11 / 20 17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi….. matnni ongli o’qiydi. Matn mazmuni yuzasidan savollar tuzadi matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi va qismlardagi asosiy fikrni aniqlaydi. matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi. 12 / 20 75. Globus – bu... Globus - yer shakli, kun va tunning almashinishi, yil fasllari, issiqlik mintaqalari, tabiat hodisalari to’g’risidagi materialni tushunish uchun zarur. Globus - yer shakli, yil fasllari, issiqlik tabiat hodisalari, hayvonot olami, foydali qazilmalar to’g’risidagi materialni tushunish uchun. Globus - yer shakli, kun va tunning almashinishi, yil fasllari, issiqlik mintaqalari, tabiat hodisalari, o’simliklar dunyosi to’g’risidagi materialni tushunish uchun zarur. Globus - yer shakli, kun va tunning almashinishi, yil fasllari, issiqlik mintaqalari to’g’risidagi materialni tushunish uchun zarur. 13 / 20 34. Applikatsiyani bajarish jarayoni nechi bosqichdan iborat? besh bosqichdan. uch bosqichdan ikki bosqichdan to’rt bosqichdan 14 / 20 107. Nazoratga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri? Nazorat – o’qitishning barcha bosqichlarida natijalar sifatini nazorat qilish, ta’lim oluvchilarning bilim, ko’nikma, malakalari hamda ularning shaxsiyatini aniqlash jarayoni. Nazorat – ta’lim oluvchilarning BKMlarini aniqlash jarayoni. Nazorat – davlat ta’lim standarti bo’yicha egallanishi lozim bo’lgan bilim, ko’nikma va malakalarni o’quvchilar tomonidan o’zlashtirilishini aniqlaydigan mezon. Nazorat – bu o’quvchilarni faol o’quv faoliyatiga rag’batlantiruvchi va muhim asosli kuchga ega bo’lgan o’quvchilar bilimini nazorat qilish va baholash tizimi. Nazorat – o’qitishning barcha bosqichlarida natijalar sifatini nazorat qilish, ta’lim oluvchilarning bilim, ko’nikma, malakalari hamda ularning shaxsiyatini aniqlash, o’quvchilarni faol o’quv faoliyatiga rag’batlantiruvchi jarayoni. 15 / 20 20. “Alifbe” darsligi muallifi kim? O.Sharofiddinov Q.Abdullayeva T.G’afforova R.Safarova 16 / 20 51. 42 va 21 sonlarining ayirmasi 3 sonidan nacha marta katta? 12 7 24 6 17 / 20 120. O‘qituvchi o‘quvchilarga dars mavzusi bilan bog‘liq ziddiyatli xolatni tushuntiradigan, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qiladigan va turli masalalarni yechishni taklif etadigan usul Muammoli vaziyat yaratish Interfaol metod Didaktik texnologiya Modulli texnologiya 18 / 20 28. Kirigami bu… Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi 19 / 20 97. 2-sinf ona tili darsligini muallifi to’g’ri ko’rsatilgan qatorni belgilang? M.Fulomov Fuzaylov va boshqalar R.Safarova, boshqalar K.Qosimova , va boshqalar K.Qosimova , va boshqalar 20 / 20 46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460 90 830 850 110 Your score is 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
11. O’quvchilarda shakllantiradigan tayanch kompetensiyalar nechta?
2 / 20
93. Grafik xato turlari qanday xato turi.
3 / 20
7. Savod o’rgatish davrida o’quvchilarga differensial yondoshuv bu...
4 / 20
5. O‘xshash unsurli bosh harflar necha guruxga bo’inadi?
5 / 20
131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang.
6 / 20
129. Pedagogik texnologiyaning turlari aks ettirilgan qatorni ko‘rsating?
7 / 20
23. “O‘qish” darsligi muallifi kim?
8 / 20
126. Dars mavzusi bilan bog’liq ziddiyatli holatni topishni, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qilish, hal etish, ortiqcha ma’lumotlar yoki savolning noto’g’ri qo’yilishi bo’lgan masalalarni yechichni taklif etadigan usul
9 / 20
42. Murakkab masalalar nechanchi sinfdan o‘rganiladi?
10 / 20
29. Kusudama bu…
11 / 20
17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi…..
12 / 20
75. Globus – bu...
13 / 20
34. Applikatsiyani bajarish jarayoni nechi bosqichdan iborat?
14 / 20
107. Nazoratga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri?
15 / 20
20. “Alifbe” darsligi muallifi kim?
16 / 20
51. 42 va 21 sonlarining ayirmasi 3 sonidan nacha marta katta?
17 / 20
120. O‘qituvchi o‘quvchilarga dars mavzusi bilan bog‘liq ziddiyatli xolatni tushuntiradigan, bir masalaga doir turli nuqtai – nazarlarni bayon qiladigan va turli masalalarni yechishni taklif etadigan usul
18 / 20
28. Kirigami bu…
19 / 20
97. 2-sinf ona tili darsligini muallifi to’g’ri ko’rsatilgan qatorni belgilang?
20 / 20
46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460
Your score is
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz