Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 248 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi? 2 xil 3 xil 8 xil 4 xil 2 / 20 102. Boshlang’ich ta’lim bu... Boshlang’ich ta’lim – umumiy o’rta ta’limning dastlabki bosqichi. O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, ma’naviy va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishning dastlabki bosqichi. Boshlang’ich ta’lim – O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, mantiqiy fikrlashga o’rgatish, ma’naviy va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishning dastlabki bosqichi. Boshlang’ich ta’lim – O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, ma’naviy, aqliy va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishga, mantiqiy fikrlashga o’rgatish. Boshlang’ich ta’lim – umumiy o’rta ta’limning dastlabki bosqichi bo’lib, O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, ma’naviy axloqiy, estetik va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishning dastlabki bosqichi. 3 / 20 121. Pedagogik texnologiyaning maqsadini aniqlang. Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo‘yicha tashhislanuvchan tarzda o‘rnatishni Mavzu bo‘yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mikro maqsadlarga aylantirish 4 / 20 61. (139-x) :8=14 tenglamani yechib, to‘g‘ri javobni bеlgilang 14 225 27 112 5 / 20 83. Ona tili fanidan A 1 bosqichda yillik o‘quv soatlari necha soatni tashkil etadi? A 1 bosqichda 708 soat bo‘ldi. A 1 bosqichda 608 soat bo‘ldi. A 1 bosqichda 612 soat bo‘ldi. A 1 bosqichda 505 soat bo‘ldi. 6 / 20 67. Тabiatshunoslik darsligi bilan ishlashda qaysi uslublardan foydalaniladi? matn bilan ishlash, savol va topshiriqlar bilan ishlash, darsliklardagi rasmlar bilan ishlash ma’ruza, amaliy, savol va topshiriqlar bilan ishlash suhbat, yozma bayon, matn bilan ishlash test bilan ishlash, matn bilan ishlash, og`zaki bayon 68. 1-sinfda Atrofimizdagi olam kursi nechta yo'nalishda olib boriladi? Ikki yo'nalishda Ko’p yo'nalishda Bir yo'nalishda To’rt yo'nalishda 7 / 20 8. Tovushni talaffuz qilish jarayonida koartikulyatsiya nima? bir paytda 2 ta tovushni talaffuz qilish so’zni butun talaffuz qilish Harflab talaffuz qilish Bo’g’inlab talaffuz qilish 8 / 20 2. Savodga o’rgatish jarayoni nechta davrga ajratiladi? 2-davrga 1-davrga 4-davrga 3-davrga 9 / 20 23. “O‘qish” darsligi muallifi kim? Q.Abdullayeva R.Safarova T.G’afforova M.Umarova 10 / 20 76. Model – bu... Model - bu narsa yoki qurilmaning barcha tafsilotlarini takrorlovchi, ularga o’xshash hajmli tasvirdir, rasmlarning idrokiy ahamiyati g’oyat katta, chunki ular sathli rasmlardan farq qilib, o’rganilayotgan narsa to’g’risida fazoviy tasavvur beradi. Model – bu rasmlarning idrokiy ahamiyati, ular sathli rasmlardan farq qilib, o’rganilayotgan narsa to’g’risida fazoviy tasavvur beradi. Model - bu narsa yoki qurilmaning barcha tafsilotlarini takrorlovchi, ularga o’xshash hajmli tasvirdir. Model - bu sathli rasmlardan farq qilib, o’rganilayotgan narsa to’g’risida fazoviy tasavvur beradi. 11 / 20 95. So‘z ma’nosi nima? so‘zlardan xoli qilish, sheva so‘zlari. So‘zdan nima anglashilsa, o‘sha so‘zning lug‘aviy ma’nosi bo‘lishi. tushuntiriladi. To‘liq sinonimlar. Ma’noviy sinonimlar. 12 / 20 63. O`quvchilаrni kаsrlаr bilаn tаnishtirish dаsturgа binoаn nechаnchi sinfdаn boshlаnаdi? 3-sinfdan 2-sinfdan 1-sinfdan 4-sinfdan 13 / 20 71. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining ikkinchi yo’nalishi qanday nomlandi? geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. 14 / 20 5. O‘xshash unsurli bosh harflar necha guruxga bo’inadi? 8 guruhga 4 guruhga 6 guruhga 3 guruhga 15 / 20 94. Morfema nima? so‘zning eng kichik, bo‘linmaydigan ma’noli qismi. So‘zning leksik ma’nosini aniqlash maqsadida til haqidagi nazariy qismi. So‘zning leksik ma’nosi haqidagi ma’noli qismi. orfografik leksik ma’nosini aniqlash maqsadida ma’noli qismi. 16 / 20 51. 42 va 21 sonlarining ayirmasi 3 sonidan nacha marta katta? 24 7 6 12 17 / 20 123. Innovatsiya iborasiga qaysi qatorda to‘g‘ri ta’rif berilgan? Yangilik kiritish Tashkiliy jarayon Tadqiqot qilish Ishlab chiqarish 18 / 20 21. 1-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim? 20-25 so’z 25-30 so’z 20-30 so’z 15-20 so’z 19 / 20 93. Grafik xato turlari qanday xato turi. orfografik xato turlari Husnixat me’yorida yozilmay, harf shakli buziladi Harfning husnixat shakli buzilsa. Nuqta,so‘rok,undov tinish belgilarini noto’g’ri ishlatilishi 20 / 20 79. Ona tilidagi fonetika bo’limi nimani o’rganadi? Nutq tovushlarini o‘rgatuvchi bo‘lim Tinish belgilarini o‘rgatuvchi bo‘lim Chiroyli yozishni o‘rgatuvchi bo‘lim Bo’g’in va tovushlarni o‘rgatuvchi bo‘li Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi?
2 / 20
102. Boshlang’ich ta’lim bu...
3 / 20
121. Pedagogik texnologiyaning maqsadini aniqlang.
4 / 20
61. (139-x) :8=14 tenglamani yechib, to‘g‘ri javobni bеlgilang
5 / 20
83. Ona tili fanidan A 1 bosqichda yillik o‘quv soatlari necha soatni tashkil etadi?
6 / 20
67. Тabiatshunoslik darsligi bilan ishlashda qaysi uslublardan foydalaniladi? matn bilan ishlash, savol va topshiriqlar bilan ishlash, darsliklardagi rasmlar bilan ishlash ma’ruza, amaliy, savol va topshiriqlar bilan ishlash suhbat, yozma bayon, matn bilan ishlash test bilan ishlash, matn bilan ishlash, og`zaki bayon
7 / 20
8. Tovushni talaffuz qilish jarayonida koartikulyatsiya nima?
8 / 20
2. Savodga o’rgatish jarayoni nechta davrga ajratiladi?
9 / 20
23. “O‘qish” darsligi muallifi kim?
10 / 20
76. Model – bu...
11 / 20
95. So‘z ma’nosi nima?
12 / 20
63. O`quvchilаrni kаsrlаr bilаn tаnishtirish dаsturgа binoаn nechаnchi sinfdаn boshlаnаdi?
13 / 20
71. Tabiatshunoslik fani bo’yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining ikkinchi yo’nalishi qanday nomlandi?
14 / 20
5. O‘xshash unsurli bosh harflar necha guruxga bo’inadi?
15 / 20
94. Morfema nima?
16 / 20
51. 42 va 21 sonlarining ayirmasi 3 sonidan nacha marta katta?
17 / 20
123. Innovatsiya iborasiga qaysi qatorda to‘g‘ri ta’rif berilgan?
18 / 20
21. 1-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim?
19 / 20
93. Grafik xato turlari qanday xato turi.
20 / 20
79. Ona tilidagi fonetika bo’limi nimani o’rganadi?
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz