Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 255 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 26. Qurish-yasash faoliyati qanday faoliyat? Nazariy faoliyat aqliy faoliyat jismoniy faoliyat Amaliy faoliyat 2 / 20 3. Dasturga ko’ra ona tili darslarida A1 daraja uchun “Husnixat daqiqa”lari uchun qancha vaqt ajratilgan? 5-7 daqiqa 5-8 daqiqa 5-10 daqiqa 5-6 daqiqa 3 / 20 119. Texnologiya so‘zi qaysi tildan olingan? Fransuzcha Lotincha Arabcha Yunoncha 4 / 20 128. Muammoni hal etish bosqichlari Tekshirish, qiyoslash Isbotlash, tahlil qilish, solishtirish Tekshirish, tushuntirish, isbotlash Tushuntirish, umumlashtirish 5 / 20 32. Applikatsiya bu… Qog’ozdan gul yasash Qogozdan qo’g’irchoq yasash. Buklab yopishtirish san’ati Qog’ozni qirqib yopishtirish san’ati 6 / 20 15. O’qish darslarida o’rgatiladigan o’qish turlarini ko’rsating? ifodali o’qish ongli o’qish izohli o’qish ifodali, Shivirlab, Ichda ongli o’qish. 7 / 20 17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi….. matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi. matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi va qismlardagi asosiy fikrni aniqlaydi. matnni ongli o’qiydi. Matn mazmuni yuzasidan savollar tuzadi 8 / 20 33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi? 4 xil 2 xil 8 xil 3 xil 9 / 20 18. O’qilgan asarni qisqartirib hikoya qilishga nechanchi sinfdan boshlab o’rgatiladi? 2-sinfdan 4-sinfdan 3-sinfdan 5-sinfdan 10 / 20 11. O’quvchilarda shakllantiradigan tayanch kompetensiyalar nechta? 6 ta 5 ta 3 ta 4 ta 11 / 20 110. An’anaviy ta’limda o’quvchining bosh vazifasi nimalardan iborat? Axborotni qabul qilish, yordam, axborotni qayta ishlamagan holda javob berish O’quv topshiriqlarini va muammoli hal etishda ishtirok etish, doimo o’z bilimini boyitish, kerakli bahoni kutish g’ullanish O’zini va boshqalarni hurmat qilish, hamkorlikda ishlash, kitobxonlik bilan shu O’z bilimini mustahkamlash maqsadida sidqidildan mehnat qilish, o’z iqtidorini namayon etish, ijodiy izlanish 12 / 20 73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ? tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. 13 / 20 69. Табиатшунослик фани бўйича компетенциявий ёндашувга асосланган нечта йўналишда ДТС-талаблари белгиланган? 4 та 2та 3 та 5 та 14 / 20 9. Asar tahlili jarayonida matn ustida ishlashning nechta turidan foydalaniladi? 4 turidan 5 turidan. 10 turidan 6 turidan 15 / 20 22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim? 40-45 so’z 45-50 so’z 70-80 so’z 50-55 so’z 16 / 20 92. Ishorat xato turlari qanday xato? orfografik xato turlari Juzziy xato turlari fonetik xato turlari. Nuqta,so‘rok,undov tinish belgilarini noto’g’ri ishlatilishi . 17 / 20 99. Husnixat malakalarini shakllantirish uchun A1 darajaga qancha vaqt ajratiladi? 14-16 min. 8-10 min. 10-12 min. 5-8 min. 18 / 20 64. Bir xil mаxrаjli kаsrlаrni tаqqoslаsh uchun nimа qilish kerаk? kаsrni qisqаrtirib so`ng tаqqoslаnаdi ulаrning surаtlаrini tаqqoslаsh kifoya ulаrning mаxrаjlаrini tаqqoslаsh kifoya hаr ikkisi teng tаqqoslаnаdi 19 / 20 41. Matematikani o’qitish jarayonining eng asosiy yo’nalishlari necha qismdan iborat? 5 2 4 3 20 / 20 34. Applikatsiyani bajarish jarayoni nechi bosqichdan iborat? to’rt bosqichdan besh bosqichdan. ikki bosqichdan uch bosqichdan Ваш результат: 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
26. Qurish-yasash faoliyati qanday faoliyat?
2 / 20
3. Dasturga ko’ra ona tili darslarida A1 daraja uchun “Husnixat daqiqa”lari uchun qancha vaqt ajratilgan?
3 / 20
119. Texnologiya so‘zi qaysi tildan olingan?
4 / 20
128. Muammoni hal etish bosqichlari
5 / 20
32. Applikatsiya bu…
6 / 20
15. O’qish darslarida o’rgatiladigan o’qish turlarini ko’rsating?
7 / 20
17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi…..
8 / 20
33. Applikatsiya turi bo’yicha nechi hil buladi?
9 / 20
18. O’qilgan asarni qisqartirib hikoya qilishga nechanchi sinfdan boshlab o’rgatiladi?
10 / 20
11. O’quvchilarda shakllantiradigan tayanch kompetensiyalar nechta?
11 / 20
110. An’anaviy ta’limda o’quvchining bosh vazifasi nimalardan iborat? Axborotni qabul qilish, yordam, axborotni qayta ishlamagan holda javob berish
12 / 20
73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ?
13 / 20
69. Табиатшунослик фани бўйича компетенциявий ёндашувга асосланган нечта йўналишда ДТС-талаблари белгиланган?
14 / 20
9. Asar tahlili jarayonida matn ustida ishlashning nechta turidan foydalaniladi?
15 / 20
22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim?
16 / 20
92. Ishorat xato turlari qanday xato?
17 / 20
99. Husnixat malakalarini shakllantirish uchun A1 darajaga qancha vaqt ajratiladi?
18 / 20
64. Bir xil mаxrаjli kаsrlаrni tаqqoslаsh uchun nimа qilish kerаk?
19 / 20
41. Matematikani o’qitish jarayonining eng asosiy yo’nalishlari necha qismdan iborat?
20 / 20
34. Applikatsiyani bajarish jarayoni nechi bosqichdan iborat?
Ваш результат:
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz