Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 161 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 86. Nechanchi yil 1996 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi? 1997 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 1990 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 1998 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 1996 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 2 / 20 28. Kirigami bu… Bu qog’ozni buklash yo’li bilan gul narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni buklash yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu qog’ozni yertish yoki smmetrik qirqish yo’li bilan narsa yasash ma’nosini bildiradi Bu kusuda modullaridan qo’g’irchoq yasash ma’nosini bildiradi 3 / 20 127. “Interfaol” so‘zining lug‘aviy ma’nosi nima? O‘zaro harakat qilmoq Yangilik yaratish Ikki tomonlama ish olib borish Birgalikda harakat qilish 4 / 20 102. Boshlang’ich ta’lim bu... Boshlang’ich ta’lim – O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, ma’naviy, aqliy va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishga, mantiqiy fikrlashga o’rgatish. Boshlang’ich ta’lim – umumiy o’rta ta’limning dastlabki bosqichi bo’lib, O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, ma’naviy axloqiy, estetik va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishning dastlabki bosqichi. Boshlang’ich ta’lim – umumiy o’rta ta’limning dastlabki bosqichi. O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, ma’naviy va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishning dastlabki bosqichi. Boshlang’ich ta’lim – O’zbekiston Respublikasida boshlang’ich ta’lim 1-4-sinflarni qamrab oladi va ta’lim oluvchilarga ta’lim berish, mantiqiy fikrlashga o’rgatish, ma’naviy va jismoniy tarbiyalash, tafakkurini o’stirishning dastlabki bosqichi. 5 / 20 73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ? globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi; tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi. geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi; tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi; 6 / 20 11. O’quvchilarda shakllantiradigan tayanch kompetensiyalar nechta? 5 ta 4 ta 3 ta 6 ta 7 / 20 22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim? 40-45 so’z 50-55 so’z 45-50 so’z 70-80 so’z 8 / 20 17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi….. matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi. matnni tarkibiy qismlarga bo’ladi va qismlardagi asosiy fikrni aniqlaydi. matnni ongli o’qiydi. Matn mazmuni yuzasidan savollar tuzadi 9 / 20 50. Amallarni bajarib, to‘g‘ri javobni toping: 630:7-13·3 84 216 31 36 10 / 20 125. Ta’lim jarayonini «Texnologiyalash» qanday ma’noni bildiradi? O‘qitishning texnik vositalari yordamida tashkiletishni bildiradi O’qituvchining shaxsiy mahoratiga bog‘liq bo‘lmagan holda universal tarzda loyihalanganini bildiradi O‘quv ishlab chiqarish ta’limi tushuniladi O‘qituvchi o‘quvchi bilish faoliyatining tashkiliy shakllarini ta’lim mazmuniga mos holda tanlashini bildiradi 11 / 20 44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi? 3 bosqichga- oldin harfiy ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish, oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 1 bosqichga- ifoda olinib, harflarning o`rniga sonlar qo`yish 1bosqichga -o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar 2 bosqichga -oldin harflar va harfiy ifodalar olinib, o`quvchilarning o`zlari jadvalda qiymatlar berib, natijasini topadilar, masalaning shartiga harflar kiritib, uning o`rniga qiymatlar berib hisoblash. 12 / 20 99. Husnixat malakalarini shakllantirish uchun A1 darajaga qancha vaqt ajratiladi? 8-10 min. 5-8 min. 14-16 min. 10-12 min. 13 / 20 110. An’anaviy ta’limda o’quvchining bosh vazifasi nimalardan iborat? Axborotni qabul qilish, yordam, axborotni qayta ishlamagan holda javob berish g’ullanish O’zini va boshqalarni hurmat qilish, hamkorlikda ishlash, kitobxonlik bilan shu O’quv topshiriqlarini va muammoli hal etishda ishtirok etish, doimo o’z bilimini boyitish, kerakli bahoni kutish O’z bilimini mustahkamlash maqsadida sidqidildan mehnat qilish, o’z iqtidorini namayon etish, ijodiy izlanish 14 / 20 80. O’zbek tilidagi Mofologiya – bo’limi nimani o’rganadi? Tinish belgilarini o‘rgatuvchi bo‘lim So‘z birikmasi, gap va uning turlari o‘rgatuvchi bo‘lim O’zbek tilidagi Mofologiya – bo’limi so‘z turkumlarini o‘rganuvchi bo‘lim. Nutq tovushlarini o‘rgatuvchi bo‘lim 15 / 20 2. Savodga o’rgatish jarayoni nechta davrga ajratiladi? 1-davrga 2-davrga 3-davrga 4-davrga 16 / 20 20. “Alifbe” darsligi muallifi kim? T.G’afforova R.Safarova Q.Abdullayeva O.Sharofiddinov 17 / 20 101. Konsepsiya… Konsepsiya – narsa va hodisalarga nisbatan qarash hamda yetakchi g’oyalar yig’indisi, bilish va amaliy faoliyat xarakterini belgilaydi, biror nazariyaning asosiy g’oyasi. Konsepsiya – muayyan sohaga oid qarashlar, tamoyillar tizimi, dalil va hodisalarni tushunish, anglashning muayyan usuli, asosiy nuqtai nazar. Konsepsiya – narsa va hodisalarga nisbatan qarash hamda yetakchi g’oyalar yig’indisi, bilish va amaliy faoliyat xarakterini belgilaydi. Konsepsiya – muayyan sohaga oid qarashlar, qonuniyatlar, qoidalar, dalil va hodisalarni tushunish, anglash va izohlashnishi. 18 / 20 13. Sinfdan tashqari o’qish mazmuniga ko’ra ta’limning har bir bosqichida nechta asosiy bo’limga ajratiladi? 5 ta 6 ta 2 ta 4 ta 19 / 20 105. Metodik qo’llanma... Metodik qo’llanma –Metodik qo’llanma – professor-o’qituvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, dars o’tish vositalari va ulardan foydalanish usullari, darsning mazmuni, qo’shimcha topshiriqlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Metodik qo’llanma – o’quvchilarga mo’ljallangan maxsus kitob. Metodik qo’llanma – maktab o’quvvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, dars o’tish vositalari va ulardan foydalanish usullari, darsning mazmuni, amaliy mashg’ulotlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Metodik qo’llanma – o’qituvchilarga mo’ljallangan maxsus kitob. Metodik qo’llanma – professor-o’qituvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, dars o’tish vositalari va ulardan foydalanish usullari, darsning mazmuni, amaliy mashg’ulotlar, qo’shimcha topshiriqlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. Metodik qo’llanma – o’qituvchilarga mo’ljallangan maxsus kitob. Metodik qo’llanma – professor-o’qituvchilar va boshqa bilim oluvchilar uchun mo’ljallangan bo’lib, unda bir darsning maqsadi, amaliy mashg’ulotlar, qo’shimcha topshiriqlar va boshqalar haqida tavsiyalar bayon qilinadigan ta’lim muassasasining ilmiy kengashi tavsiyasi asosida chop etiladigan nashr. 20 / 20 58. Dono 480 so'mga kitob sotib oldi. Bu pul undagi jami pulning oltidan ikki qismiga teng. Donoda nech so'm bo'lgan? 1450 so’m 1800 so’m 1400 so'm 1440 so’m Your score is 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
86. Nechanchi yil 1996 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi?
2 / 20
28. Kirigami bu…
3 / 20
127. “Interfaol” so‘zining lug‘aviy ma’nosi nima?
4 / 20
102. Boshlang’ich ta’lim bu...
5 / 20
73. Табиатшунослик фани бўйича компетенсиявий ёндашувга асосланган ДТС талабларининг to'rtinchi йўналиши қандай номланди ?
6 / 20
11. O’quvchilarda shakllantiradigan tayanch kompetensiyalar nechta?
7 / 20
22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim?
8 / 20
17. O’qilgan asar mazmuni yuzasidan reja tuzishda o’quvchi…..
9 / 20
50. Amallarni bajarib, to‘g‘ri javobni toping: 630:7-13·3
10 / 20
125. Ta’lim jarayonini «Texnologiyalash» qanday ma’noni bildiradi?
11 / 20
44. Harfiy ifodaning qiymatini hisoblash necha bosqichga bo`linadi?
12 / 20
99. Husnixat malakalarini shakllantirish uchun A1 darajaga qancha vaqt ajratiladi?
13 / 20
110. An’anaviy ta’limda o’quvchining bosh vazifasi nimalardan iborat? Axborotni qabul qilish, yordam, axborotni qayta ishlamagan holda javob berish
14 / 20
80. O’zbek tilidagi Mofologiya – bo’limi nimani o’rganadi?
15 / 20
2. Savodga o’rgatish jarayoni nechta davrga ajratiladi?
16 / 20
20. “Alifbe” darsligi muallifi kim?
17 / 20
101. Konsepsiya…
18 / 20
13. Sinfdan tashqari o’qish mazmuniga ko’ra ta’limning har bir bosqichida nechta asosiy bo’limga ajratiladi?
19 / 20
105. Metodik qo’llanma...
20 / 20
58. Dono 480 so'mga kitob sotib oldi. Bu pul undagi jami pulning oltidan ikki qismiga teng. Donoda nech so'm bo'lgan?
Your score is
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz