Boshlang’ich sinf o’qituvchilari uchun attestatsiya test savollariga tayyorgarlik ko’rish uchun online testlar 197 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari 1 / 20 116. Pedagogik texnologiyaning ta’rifini toping. Pedagogik texnologiya – o‘qituvchi mahoratiga bog‘liq bo‘lmagan holda pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o‘quvchi shaxsini shakllantirish jarayonidir Pedagogik texnologiyaning ta’rifi yagona bir to‘xtamga kelmagan Pedagogik texnologiya – barkamol insonni shakllantirish faoliyati Qisqa muddat ichida ko‘p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud 2 / 20 96. Ibora matallari bilan nechanchi sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 3-4 sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 2-4 sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 4- sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. ibora matallar bilan 3- sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin. 3 / 20 127. “Interfaol” so‘zining lug‘aviy ma’nosi nima? Birgalikda harakat qilish Ikki tomonlama ish olib borish O‘zaro harakat qilmoq Yangilik yaratish 4 / 20 59. Matematikadan kesma, to’g’ri chiziq va siniq chiziq haqida ma'lumot nechanchi sinfdan o'rgatiladi? 3-sinfdan 2-sinfdan 1-sinfdan 4-sinfdan 5 / 20 47. Taqqoslash to‘g‘ri bo‘lishi uchun «katak»lar o‘rniga kеrakli sonlarni yozing. 400 tiyin = □ so‘m 45 4 400 40 6 / 20 22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim? 40-45 so’z 70-80 so’z 50-55 so’z 45-50 so’z 7 / 20 61. (139-x) :8=14 tenglamani yechib, to‘g‘ri javobni bеlgilang 112 14 225 27 8 / 20 91. tekshiruv diktantida qanday xato turlari mavjud? Jiddiy xato turlari mavjud. Jiddiy va fonetik xato turlari mavjud. Jiddiy va Juzziy xato turlari mavjud. Jiddiy va orfografik xato turlari mavjud. 9 / 20 76. Model – bu... Model - bu narsa yoki qurilmaning barcha tafsilotlarini takrorlovchi, ularga o’xshash hajmli tasvirdir. Model - bu narsa yoki qurilmaning barcha tafsilotlarini takrorlovchi, ularga o’xshash hajmli tasvirdir, rasmlarning idrokiy ahamiyati g’oyat katta, chunki ular sathli rasmlardan farq qilib, o’rganilayotgan narsa to’g’risida fazoviy tasavvur beradi. Model – bu rasmlarning idrokiy ahamiyati, ular sathli rasmlardan farq qilib, o’rganilayotgan narsa to’g’risida fazoviy tasavvur beradi. Model - bu sathli rasmlardan farq qilib, o’rganilayotgan narsa to’g’risida fazoviy tasavvur beradi. 10 / 20 118. Interfaol metodining asosiy mezonlari Ma’ruzalar sonining kamligi, seminarlar sonining ko‘pligi Norasmiy baxs-munozaralar, seminarlar o’tkazish. O‘quvchilar tashabbus ko‘rsatishlariga imkoniyatlar yaratilishi, kichik guruh, katta guruh, sinf jamoasi bo‘lib ishlash Norasmiy baxs-munozaralar o‘tkazish, o‘quv materialini erkin bayon etish 11 / 20 64. Bir xil mаxrаjli kаsrlаrni tаqqoslаsh uchun nimа qilish kerаk? ulаrning mаxrаjlаrini tаqqoslаsh kifoya kаsrni qisqаrtirib so`ng tаqqoslаnаdi ulаrning surаtlаrini tаqqoslаsh kifoya hаr ikkisi teng tаqqoslаnаdi 12 / 20 86. Nechanchi yil 1996 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi? 1996 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 1998 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 1997 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 1990 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi. 13 / 20 131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang. Hamkorlikda o‘qitish texnologiyalari Muammoli va modulli ta’lim texnologiyalari Didaktik o‘yin, muammoli, modulli ta’lim va hamkorlikda o’qitish texnologiyalari Didaktik o’yin texnologiyalari 14 / 20 20. “Alifbe” darsligi muallifi kim? Q.Abdullayeva T.G’afforova R.Safarova O.Sharofiddinov 15 / 20 12. O’qish faniga oid kompetensiyalar nechta? 6 ta 4 ta 2 ta 3 ta 16 / 20 106. Texnologiya – bu... Texnologiya – bu ma’lum bir muayyan maqsadga yoki maqsadlar tizimiga erishish uchun amalga oshiriladigan pedagogik jarayonlar ketma – ketligi, loyihalash bo’lib yaratuvchanlik faoliyati Texnologiya – bu ma’lum bir muayyan maqsadga yoki maqsadlar tizimiga erishish uchun amalga oshiriladigan jarayonlar ketma – ketligi, texnik vositalardan foydalanishdan iborat Texnologiya – bu ma’lum bir muayyan maqsadga yoki maqsadlar tizimiga erishish uchun amalga oshiriladigan jarayonlar ketma – ketligidan iborat. Texnologiya – bu ma’lum bir muayyan maqsadga yoki maqsadlar tizimiga erishish uchun amalga oshiriladigan jarayonlar ketma – ketligidan iborat bo’lgan yaratuvchanlik faoliyati. 17 / 20 94. Morfema nima? So‘zning leksik ma’nosini aniqlash maqsadida til haqidagi nazariy qismi. orfografik leksik ma’nosini aniqlash maqsadida ma’noli qismi. So‘zning leksik ma’nosi haqidagi ma’noli qismi. so‘zning eng kichik, bo‘linmaydigan ma’noli qismi. 18 / 20 98. 3-sinf ona tili darsligini muallifi to’g’ri ko’rsatilgan qatorni belgilang? Fuzaylov Fuzaylov M.Fulomov R.Safarova 19 / 20 46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460 90 110 850 830 20 / 20 50. Amallarni bajarib, to‘g‘ri javobni toping: 630:7-13·3 216 84 31 36 Your score is 0%
Boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari uchun online test savollari
1 / 20
116. Pedagogik texnologiyaning ta’rifini toping.
2 / 20
96. Ibora matallari bilan nechanchi sinf o‘quvchilari tanishtirilishi mumkin.
3 / 20
127. “Interfaol” so‘zining lug‘aviy ma’nosi nima?
4 / 20
59. Matematikadan kesma, to’g’ri chiziq va siniq chiziq haqida ma'lumot nechanchi sinfdan o'rgatiladi?
5 / 20
47. Taqqoslash to‘g‘ri bo‘lishi uchun «katak»lar o‘rniga kеrakli sonlarni yozing. 400 tiyin = □ so‘m
6 / 20
22. 4-sinf o’quvchisi DTS talabi bo’yicha 1 daqiqada nechta so’z o’qishi lozim?
7 / 20
61. (139-x) :8=14 tenglamani yechib, to‘g‘ri javobni bеlgilang
8 / 20
91. tekshiruv diktantida qanday xato turlari mavjud?
9 / 20
76. Model – bu...
10 / 20
118. Interfaol metodining asosiy mezonlari
11 / 20
64. Bir xil mаxrаjli kаsrlаrni tаqqoslаsh uchun nimа qilish kerаk?
12 / 20
86. Nechanchi yil 1996 yildan lotin alifbosi asosidagi o`zbek yozuvi amalga joriy etildi?
13 / 20
131. O‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtiradigan va ta’lim samaradorligini orttirish imkonini beradigan pedagogik texnologiyalarni belgilang.
14 / 20
20. “Alifbe” darsligi muallifi kim?
15 / 20
12. O’qish faniga oid kompetensiyalar nechta?
16 / 20
106. Texnologiya – bu...
17 / 20
94. Morfema nima?
18 / 20
98. 3-sinf ona tili darsligini muallifi to’g’ri ko’rsatilgan qatorni belgilang?
19 / 20
46. Tеnglamani yеchib, to‘g‘ri javobni bеlgilang: X - 370=460
20 / 20
50. Amallarni bajarib, to‘g‘ri javobni toping: 630:7-13·3
Your score is
Xurshida
Farangiz
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
2 Comments
Xurshida
Farangiz