Attestatsiya test sinovlariga tayyorlanish uchun online test sinovlari to’plami
OMAD YOR BO’LSIN 191 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich sinf o'qituvchilari uchun attetstatsiya test savollari Boshlang'ich sinf o'qituvchilari uchun attetstatsiya test savollari 1 / 20 22. Ta’limiy diktant necha turga bo‘linadi? 5 4 2 8 2 / 20 3Boshlang‘ich sinflarda insho mazmunigako‘ra necha turga bo‘linadi? 5 4 2 3 3 / 20 32. Malaka nima? Nazariy va amaliy bilim, ko‘nikmalarni amalda qo‘llashva yangi bilimlar hosil qilish O‘rganilgan bilim va shakllangan amalda qo‘llash Nazariy bilimlarni amaldaqo‘llash O‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlar hosil qilish; 4 / 20 90. Tolerantlik so'zining ma'nosi nima? Harakatchanlik Qobiliyat Chidam,sabr-toqat Bardosh,intilish 5 / 20 75. Ota-onalar e’tiborini tarbiyaning biror muammosiga jalb etish maqsadida o`tkaziladigan tarbiyaviy tadbir nomi? yig`ilishlar Majlis-munozaralar uchrashuvlar treninglar 6 / 20 18. Kichik yozma harflar tutashtirilishiga ko‘ra necha turga bo‘linadi? Guruhgabo‘linmaydi 4 guruhga bo‘linadi. 3 guruhga bo‘linadi yuqori pastki o‘rta qismidan tutashtiriladi 4 guruhga bo‘linadi yuqori pastki qismidan tutashtiriladi 7 / 20 60. “Berilgan sonlarni va eng sodda kasrlarni o‘qiydi, yozadi, taqqoslay oladi, tartibga solib, turli ko‘rinishlarda tasvirlay oladi” A1 darajasi qaysi kompetensiyani o‘z ichiga oladi? Kognitiv kompetensiya Matematika mazmuniga oid umumiy kompetensiya. Kognitiv mustaqil fikrlash kompetensiyasi Kognitiv , ijodiy fikrlash kompetensiyasi 8 / 20 79. Qaysiparadigma diqqat markazida ta’lim mazmuni emas, balki o`quvchilar tomonidan turli bilimlarni o`zlashtirilishini ta’minlovchi samarali usullari yotadi? Ratsionalistikparadigma Psixologik paradigma Pedagogik paradigma Bilimparadigma 9 / 20 5Husnixatga o‘rgatishning vazifasi? Harf, so‘z, gap va matnni to‘g‘ri va chiroyli yozishni takomillashtirishdir. Yozuvni o‘rganish jarayonida o‘quvchi tovushning shakli bo‘lgan harfni, so‘z va gapni kitobdan va doskadanto‘g‘ri,husnixatqoidalarigarioyaqilibko‘chiribyozish, yozganlarini tekshira olish va yo‘l qo‘ygan xatolarini o‘zituzataolishikerak Yozuvni o‘rganish jarayonida o‘quvchi tovushning shakli bo‘lgan harfni, so‘z va gapni kitobdan va doskadanto‘g‘ri,husnixatqoidalarigarioyaqilibko‘chiribyozish, yozganlarini tekshira olish va yo‘l qo‘ygan grafik kamchilik hamda xatolarini o‘qituvchirahbarligidao‘zituzataolishikerak So‘z, gap va matnni to‘g‘ri va chiroyli yozishni takomillashtirishdir 10 / 20 UO‘T muassasalarining dars jadvalini ishlab chiqish uchun qanday hujjat asos hisoblanadi? Davlat ta’lim standarti Tayanch o‘quv reja O‘quv yuklamasining sinflar bo‘yicha taqsimoti O‘quv yuklamasining minimal hajmi 11 / 20 6Ikki va undan ortiq amaliy misollar qanday bajariladi? teskari usul Bosqichma- bosqich tenglama asosida bir yo`l bilanjavobi chiqariladi 12 / 20 53. Ijodiy mashqlarqandayo‘tkaziladi? Gaptuzishuchunmavzuberiladi,o‘quvchilarshumavzugamosgaptuzadilar. Narsa rasmi yoki syujetli rasm beriladi, o‘quvchilar rasm asosida bir yoki bir necha gap tuzadilar Gaptuzishuchunmavzuberiladi,o‘quvchilarshumavzugamosgaptuzadilar Ijodiymashqlardao‘quvchilaro‘zlarierkinravishdagaptuzadilar. Narsa rasmi yoki syujetli rasm beriladi, o‘quvchilar rasm asosida bir yoki bir necha gap tuzadilar 13 / 20 94. So'z turkumlariga oid tahlil qanday tahlil deb ataladi? Fonetik tahlil Sintaktik tahlil Morfologik tahlil Leksik tahlil 14 / 20 UO‘Tning o‘quv dasturi qanday hujjat hisoblanadi? Tayancho‘quv rejaga muvofiq o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi va shakllantiriladigan kompetensiyalari belgilangan hujjat hisoblanadi. Tayanch o‘quv rejaga muvofiq o‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi belgilangan hujjat hisoblanadi O‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi va shakllantiriladigan kompetensiyalari belgilangan hujjat hisoblanadi O‘quv fanlarining sinflar va mavzular bo‘yicha hajmi, mazmuni, o‘rganish ketma-ketligi va shakllantiriladigan kompetensiyalari belgilangan hujjat hisoblanadi 15 / 20 74. Sinf rahbari maktab ma’muriyati bilan birgalikda kimlar bilanhamkorlikda tarbiyaviy ishlarni olib boradi? Mahalla Yoshlar ittifoqi Ota-onalar Mahalla jamoasi, ota-onalar 16 / 20 46. A1 Q standarst darajada adabiy-nutqiykompetensiya bo`yichaboshlang``ich ta'lim yakunida kichik hajmdagi nechta she'rni aytib bera oladi? 8-10 ta she'r 10-12 ta she'r. 20 ta she'r 100 dan ortiq 17 / 20 73. Maktabda o`quvchilarga tarbiya …………….ning ishlari orqali beriladi? Pedagog Sinfrahbari Trener. O`qituvchi. 18 / 20 96. Texnologiya so'zining lug'aviy manosi nima? "Texnologiya" lotincha so'zdan olingan bo'lib – mahorat, sanat va istedod degan manoni anglatadi. "Texnologiya" inglizcha ikki so'zdan olingan bo'lib – sanat va fan, ta'imot so'zlaridan tashkil topgan "Texnologiya" yunoncha ikki so'zdan olingan bo'li – "texnos" (techne) – mahorat, sanat va "logos" (logos) – fan, ta'imot so'zlaridan tashkil topgan "Texnologiya" grekcha ikki so'zdan olingan bo'lib – "texnos" qobiliyat ta'imot so'zlaridan tashkil topgan. 19 / 20 30. Ko‘nikma nima? O‘rganilgan bilimlarni amalda qo‘llay olish Nazariy bilimlarni amalda qo‘llay olish Nazariy ma’lumotlarni amalda qo‘llay olish O‘rganilgan bilimlarni tanish vaziyatlarda qo‘llay olish; 20 / 20 86.Harakatga doir masalalar deb qanday masalalar tushuniladi? Masofa, vaqt, tezlik orasidagi bog'lanishni ifodalovchi masalalar Biror jism harakatini ifodalovchi masalalar. Jism, harakat yo'nalishini ifodalovchi masalalar. Biror hodisaning vaqtini topish talab qilinadigan masalalar. Ваш результат: 0%
Boshlang'ich sinf o'qituvchilari uchun attetstatsiya test savollari
1 / 20
22. Ta’limiy diktant necha turga bo‘linadi?
2 / 20
3Boshlang‘ich sinflarda insho mazmunigako‘ra necha turga bo‘linadi?
3 / 20
32. Malaka nima?
4 / 20
90. Tolerantlik so'zining ma'nosi nima?
5 / 20
75. Ota-onalar e’tiborini tarbiyaning biror muammosiga jalb etish maqsadida o`tkaziladigan tarbiyaviy tadbir nomi?
6 / 20
18. Kichik yozma harflar tutashtirilishiga ko‘ra necha turga bo‘linadi?
7 / 20
60. “Berilgan sonlarni va eng sodda kasrlarni o‘qiydi, yozadi, taqqoslay oladi, tartibga solib, turli ko‘rinishlarda tasvirlay oladi” A1 darajasi qaysi kompetensiyani o‘z ichiga oladi?
8 / 20
79. Qaysiparadigma diqqat markazida ta’lim mazmuni emas, balki o`quvchilar tomonidan turli bilimlarni o`zlashtirilishini ta’minlovchi samarali usullari yotadi?
9 / 20
5Husnixatga o‘rgatishning vazifasi?
10 / 20
UO‘T muassasalarining dars jadvalini ishlab chiqish uchun qanday hujjat asos hisoblanadi?
11 / 20
6Ikki va undan ortiq amaliy misollar qanday bajariladi?
12 / 20
53. Ijodiy mashqlarqandayo‘tkaziladi?
13 / 20
94. So'z turkumlariga oid tahlil qanday tahlil deb ataladi?
14 / 20
UO‘Tning o‘quv dasturi qanday hujjat hisoblanadi?
15 / 20
74. Sinf rahbari maktab ma’muriyati bilan birgalikda kimlar bilanhamkorlikda tarbiyaviy ishlarni olib boradi?
16 / 20
46. A1 Q standarst darajada adabiy-nutqiykompetensiya bo`yichaboshlang``ich ta'lim yakunida kichik hajmdagi nechta she'rni aytib bera oladi?
17 / 20
73. Maktabda o`quvchilarga tarbiya …………….ning ishlari orqali beriladi?
18 / 20
96. Texnologiya so'zining lug'aviy manosi nima?
19 / 20
30. Ko‘nikma nima?
20 / 20
86.Harakatga doir masalalar deb qanday masalalar tushuniladi?
Ваш результат:
Sirdaryo viloyati,Sayxunobod tumani,34-maktabning boshlang’ich sinf o’qituvchisiman
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
1 Comment
Sirdaryo viloyati,Sayxunobod tumani,34-maktabning boshlang’ich sinf o’qituvchisiman