Attestatsiya test sinovlariga tayyorlanish uchun online test sinovlari to’plami
OMAD YOR BO’LSIN 173 1234567891011121314151617181920 Boshlang'ich sinf o'qituvchilari uchun attetstatsiya test savollari Boshlang'ich sinf o'qituvchilari uchun attetstatsiya test savollari 1 / 20 73. Maktabda o`quvchilarga tarbiya …………….ning ishlari orqali beriladi? O`qituvchi. Sinfrahbari Trener. Pedagog 2 / 20 99. Ulushlar deb nimaga aytiladi? Bir butun ulush deyiladi Butunning teng bo`laklari ulushlar deyiladi Butunning yarmi teng bo`laklari ulushlardir Ulush bu kasr 3 / 20 Unlilar qatorini belgilang. o, i, u, t, sh a, o, i, u, e, o‘; o, i, u, g, ch, t a, o, g, t. sh, e 4 / 20 4O`qish fanidan necha yo`nalishda kompetensiyaviy yondashuvni belgilaydi? 4 3 1 2 5 / 20 66. Tabiatshunoslik fani bo‘yichakompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan? 4ta 2 ta 3 ta 5 ta 6 / 20 49. Alifbodavrio‘rganiladigantovushvaharflar,szlarningvabo‘g‘inlarning tuzilishi, murakkablik darajasiga ko‘ra nechabosqichga bo‘linadi? 3 bosqichga 4 bosqich 2 bosqich 5 bosqich 7 / 20 65. Noma’lum sonni topish yo`naltirilgan ifoda ...? harfiyifoda sonliifoda misol Tenglama 8 / 20 48. Kompetensiya nima? Mavjud bilim, ko’nikma va malakalarni kundalik faoliyatda qo’llay olish qobiliyati. Mavjud bilimlarni tanish vaziyatlarda qo`llay olish O`rganilgan bilim va shakllangan ko`nikmalarni notanish vaziyatlarda qo`llay olish va yangibilimlarni hosil qilish Bilimo`rganilgan materiallarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish 9 / 20 67. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining birinchi yo`nalishi qanday nomlandi? Globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi Tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi Tabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi Geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi: 10 / 20 77. An’anaviy-konservativ paradigma nimani asoslaydi? Psixologik paradigma Ratsionalistik (bixevioristik) paradigma Pedagogik paradigma Bilimparadigmasi 11 / 20 68. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining ikkinchi yo`nalishi qanday nomlandi? Tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish Geografik obyektlar, joy nomlarini to‘g‘ri qo‘llay olish kompetensiyasi: Tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hamda hodisalarni kuzatish, aniqlash, tushunish va tushuntirish kompetensiyasi Globus, geografik atlas va xaritalardan amaliyotda foydalana olish kompetensiyasi 12 / 20 Dars jarayoni necha bosqichdan iborat? 6 4 O‘qituvchi mahoratiga bog‘liq 5 13 / 20 42. Adabiy-nutqiy va badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyalari qaysi fan yo`nalishini belgilaydi? Ona tili O`qish Rus tili Ingliz tili 14 / 20 90. Tolerantlik so'zining ma'nosi nima? Qobiliyat Harakatchanlik Bardosh,intilish Chidam,sabr-toqat 15 / 20 23.1-2 sinflarda tekshirish diktantlaridagi so‘zlar soni. 1-sinfda 15-20 so‘z, 2-sinf 1-yarimida 20-25 so‘z, 2-yarimida 30-35 so‘z 1-sinfda 10-15 so‘z, 2-sinfda 20-25 so‘z 1-sinfda 20-25 so‘z, 2-sinf o‘quv yili 1-yarimida 25-30 so‘z, 1-sinfda 20-25 so‘z, 2-sinfda 30-35 so‘z 16 / 20 27. Savod o‘rganish davrida sinfdan tashqari o‘qish qachon o‘tkaziladi? O‘tkazilmaydi Haftada 1 marta. Chorakda bir marta Oyda 1 marta 17 / 20 34. A1 Qstandart darajasiga ko`ra ona tili o`quv dasturida necha soatni tashkil etadi? 608 618 688 680. 18 / 20 74. Sinf rahbari maktab ma’muriyati bilan birgalikda kimlar bilanhamkorlikda tarbiyaviy ishlarni olib boradi? Mahalla Ota-onalar Mahalla jamoasi, ota-onalar Yoshlar ittifoqi 19 / 20 26. Alifbe davrida tovush va harflar qanday o‘rgatiladi? Osondan qiyinga Tovushva harflarni o‘rganishdagi izchillik asosida . Alfavit tartibida Avval unlillar, so‘ngra undoshlar 20 / 20 32. Malaka nima? Nazariy va amaliy bilim, ko‘nikmalarni amalda qo‘llashva yangi bilimlar hosil qilish Nazariy bilimlarni amaldaqo‘llash O‘rganilgan bilim va shakllangan amalda qo‘llash O‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlar hosil qilish; Your score is 0%
Boshlang'ich sinf o'qituvchilari uchun attetstatsiya test savollari
1 / 20
73. Maktabda o`quvchilarga tarbiya …………….ning ishlari orqali beriladi?
2 / 20
99. Ulushlar deb nimaga aytiladi?
3 / 20
Unlilar qatorini belgilang.
4 / 20
4O`qish fanidan necha yo`nalishda kompetensiyaviy yondashuvni belgilaydi?
5 / 20
66. Tabiatshunoslik fani bo‘yichakompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?
6 / 20
49. Alifbodavrio‘rganiladigantovushvaharflar,szlarningvabo‘g‘inlarning tuzilishi, murakkablik darajasiga ko‘ra nechabosqichga bo‘linadi?
7 / 20
65. Noma’lum sonni topish yo`naltirilgan ifoda ...?
8 / 20
48. Kompetensiya nima?
9 / 20
67. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining birinchi yo`nalishi qanday nomlandi?
10 / 20
77. An’anaviy-konservativ paradigma nimani asoslaydi?
11 / 20
68. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan DTS talablarining ikkinchi yo`nalishi qanday nomlandi?
12 / 20
Dars jarayoni necha bosqichdan iborat?
13 / 20
42. Adabiy-nutqiy va badiiy asarni tahlil qilish kompetensiyalari qaysi fan yo`nalishini belgilaydi?
14 / 20
90. Tolerantlik so'zining ma'nosi nima?
15 / 20
23.1-2 sinflarda tekshirish diktantlaridagi so‘zlar soni.
16 / 20
27. Savod o‘rganish davrida sinfdan tashqari o‘qish qachon o‘tkaziladi?
17 / 20
34. A1 Qstandart darajasiga ko`ra ona tili o`quv dasturida necha soatni tashkil etadi?
18 / 20
74. Sinf rahbari maktab ma’muriyati bilan birgalikda kimlar bilanhamkorlikda tarbiyaviy ishlarni olib boradi?
19 / 20
26. Alifbe davrida tovush va harflar qanday o‘rgatiladi?
20 / 20
32. Malaka nima?
Your score is
Sirdaryo viloyati,Sayxunobod tumani,34-maktabning boshlang’ich sinf o’qituvchisiman
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ
1 Comment
Sirdaryo viloyati,Sayxunobod tumani,34-maktabning boshlang’ich sinf o’qituvchisiman