O’qitish metodikasi
11 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)» «O‘quv pedagogik «Uskunaviy pedagogik dasturlar (UPD)» dasturlar (O‘PD), ... IHTA fanining har bir bobi uchun turli mashinalarga moslashgan o‘qitishning pedagogik dasturlarini qo‘llashni amalga oshirish kerak» 2 / 40 Fan bo‘yicha test topshiriqlari soni ko‘payishi bilan pedagogik o‘lchash (baholash. aniqlash) qanday o‘zgaradi? Ortadi Qonuniyati yuq Kamayadi O‘zgaradi 3 / 40 Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita foydalanish va axborotlarni qayta ishlash usullarini o‘zlashtirishda yaxshi natijalarga erishish O‘quv fani bo‘yicha aniq didaktik maqsadlarga erishishga yo‘naltirilgan dasturiy mahsulot O‘qituvchi uchun darslarni samarali tashkil qilish, o‘quvchilar uchun axborot vositalaridan Zamonaviy texnologiyalarning o‘qitish vositasi 4 / 40 Nazorat qilish dastur vositalari deganda nimani tushinasiz.? ma'lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. tarmoqni boshqaradigan tizimlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. iyerarxik yoki tarmoqli tuzilishga ega bo‘lgan ma’lumotlarni relyatsion ko‘rinishga o‘tkazish jarayoni. 5 / 40 Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib 1,4,5,6,7 1,2,3,4,5,6 1,2,3,5,6,7 1,2,3,4,5,6,7 6 / 40 Tashkilotchilik qobiliyati …bu? o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. qozona olishdir. o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila 7 / 40 «Informatika» fani umumta’lim maktablarining nechanchi sinflarida o‘qitiladi. 510 sinf 78 sinf 59 sinf 67 sinf 8 / 40 NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash; 1,2,3,4 0.4 2.4 2.3 9 / 40 O‘quvchi shaxsiga yo‘naltirilgan ta’limda tavsiyalarning nechtasi muhim hisoblanadi: 9 ta 5 ta 3ta 7 ta 10 / 40 O‘quvchi (talaba) dastur ishining bir bosqichida ikkinchisiga o‘tish uchun necha usuldan foydalanish mumkin? 2 xil 1 xil 4 xil 3 xil 11 / 40 O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar pedagog va talaba (yoki o‘quvchi)larning hamkorlikdagi faoliyatini doimiy ravishda tashkil etilishlaridir ta’minlanishi talaba (yoki o‘quvchi)larning o‘quv jarayonida fanga bo‘lgan qiziqishlarini doimiyligini 12 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ qozona olishi asosida paydo bo‘ladi? Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Nutq qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati 13 / 40 Ta’lim oluvchi ….bu? Talaba, o‘quvchi, tinglovchi Qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. Bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. O‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. 14 / 40 Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning dasturiy ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Ushbu fanni uzluksiz ta’lim tizimining bu bosqichiga kiritilishidan maqsad… o‘quvchilarni axborotni izlab topish, tanlash tasvirlashga o‘rgatishdan iborat. ish jarayonida va xayotda axborot texnologiyalari yordamida ulardan foydalanish barcha sohalarda 15 / 40 O‘zo‘zini anglash imkonini beruvchi topshiriqlar (o‘qituvchining o‘quvchilarga murojaati) . “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” “Hamkorlikda ijod qiling” “Ko‘zguli topshiriqlar” “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” 16 / 40 Texnik vositalarga nimalar kiradi? Kompyuter va uning qurulmalar, kompyuterning tashqi qurulmalari, axborotni qayta ishlovchi texnik vositalar. Rasmlar, grafiklar, slaytlar, testlar. Umum tizimli vositalar, amaliy dasturlar, dasturlash tillari. Rasmlar, grafiklar, kompyuter va uning qurulmalar. 17 / 40 O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim informatika darsining o‘quv maqsadlari va vazifalarini loyihalashtira olish. mezonlarini bilishi. informatika o‘qituvchisining innovatsion pedagogik faoliyati asosiy tushunchalari, tarkibi, amaliyotiga moslashuvchanlikni kafolatlash. 18 / 40 Didaktik vositalarga misollar keltiring? Amaliy dasturlar, dasturlash tillari. Umum tizimli vositalar, amaliy dasturlar, dasturlash tillari. Rasmlar, grafiklar, kompyuter va uning qurulmalar. Rasmlar, grafiklar, slaytlar, testlar. 19 / 40 Ta’limning samaradorligiga erishish uchun PDTlar mukammal bo‘lgan qatorni ko‘rsating? Ilmiyuslubiy, psixofiziologik, texnik Didaktik, psixofiziologik, texnik Ilmiyuslubiy, didaktik, psixofiziologik Ilmiyuslubiy, didaktik, psixofiziologik, texnik 20 / 40 Rivojlantiruvchi ta’lim metodlari qaysilar? Muammoli, qisman izlanishli axborot reproduktiv, aktiv, interaktiv. Muammoli, qisman reproduktiv – muammoli Informastion, reproduktiv Qisman izlanishli axborot reproduktiv, aktiv 21 / 40 “Metod” so‘zi qaysi tildan olingan. Grekcha Lotincha Yunoncha Inglizcha 22 / 40 HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi? 7sinf 8sinf 9sinf 10sinf 23 / 40 Kompyuter tarmoqlari nechaga bo‘linadi. 3 5 2 4 24 / 40 Elektron qo‘llanmaning har bir bo‘limi qaysi qismlardan iborat bo‘lishi kerak? Nazariy qism, amaliy qism, nazorat qismi, ma’lumotlar qismi Nazariy qism, amaliy qism, nazorat qismi Nazariy qism, amaliy qism Nazorat qismi, ma’lumotlar qismi 25 / 40 Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda CPU ning o‘lchami qanday bo‘lishi kerak? 200 MHz 700 MHz 800 MHz 500 MHz 26 / 40 “O‘quv vazifa, “ta'lim texnologiyasi” tushunchalari nimani o‘z ichiga oladi? O‘quv vazifasi – ta'limtarbiyaning maqsadi va mazmunini. Ta'lim texnologiyasi – o‘quv O‘quv vazifasi – ta'limtarbiyaning maqsadi va mazmunini Ta'limtarbiyaning shakl, usullari, qonuniyat va prinsiplarini jarayoni: o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shaklusullarini Ta'lim texnologiyasi – o‘quv jarayoni: o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl usullarini. 27 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘z harakatlarning oqibatini ko‘ra bilishda, o‘quvchitalabaning kelgusida qanday odam bo‘lishini tasavvur qila olishida, tarbiyalanuvchida qanday fazilatlarni taraqqiy ettirish lozimligini oldindan aytib bera olishda ifodalanadi? Nutq qobiliyati Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati 28 / 40 Intellektual tizimlar bu? elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, insonning mantiqiy fikrlash usulini qo‘llagan holda masalani yechadigan tizimlar. uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. bosma shaklda bayon etilgan asosiy tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn,illyustratsiya, tovush video vaboshqalar) tuzilgan gipermatn. 29 / 40 BMP formatli tasvir necha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega? 24 64 8 32 30 / 40 Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. tarmoqni boshqaradigan tizimlar. ma’lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. 31 / 40 Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta? 5 ta 4 ta 3 ta 6 ta 32 / 40 «Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 8sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi? 36 34 68 17 33 / 40 Aniqlash bosqichida diqqat markazida nimalar turadi.? 1.)tanlangan akademik litseylarning guruhlarida o‘qilayotgan informatika o‘quv predmetining o‘quv materiallari mazmuni; 2) informatikani o‘qitishda amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tkazish uslubiyoti; 3) informatikadan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar mazmuni va majmuasi; 4) akademik litseylarning «Informatika» faniga mo‘ljalangan darsliklar, o‘quv, uslubiy qo‘llanmalar, elektron darslik va qo‘llanmalar, hamda ulardan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tishda foydalalanish darajasi; 5)amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘qitish shakli sifatida tahlil qilish; 6)akademik litseylarning aniq fanlar yo‘nalishi uchun «Informatika» o‘quv dasturining mazmunini tahlil qilish; 7)PDTni o‘qitish vositasi sifatida o‘rganish; 4,3,2,1 1,2,3,4 2,3,4 5,6,7 34 / 40 Psixofiziologik talablarning qaysi birida ekrandagi barcha ob’yektlar ma’lum ma’noda axborotni tashuvchi bo‘lishi shart degan jumlalar keltirilgan? Ma’lumotlarning tuzilishi Tasvirlarning rangi Dasturning ommaviyligi Obyektlarningko‘rinishi 35 / 40 “Ierarxiya” texnikasiga qaysi javobda to‘g'ri ta'rif keltirilgan? Oddiydan murakkkabga, murakkabdan oddiyga o‘tish usullarini qo‘llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarni dars jarayonida, darsdan tashqarida turli adabiyotlar, matnlar bilan ishlash, o‘rganilgan materialni yodda saqlab qolishga qaratilgan usullari bilan tanishtiruvchi va shunga o‘rgatishga qaratilgan ko‘rsatishga, uni tashkil etishni o‘rgatishga qaratilgan O‘qituvchilarni auditoriya diqqatini o‘ziga jalb etish, dars jarayonida hamkorlikda faoliyat O‘qituvchilarni auditoriyani boshqarishdagi usullari hamda talabalarni ish jarayonida boshqarish 36 / 40 O‘quvchilarning darslarda zerikishi bu ? ularning dangasaligidan emas, balki o‘qituvchining ularni o‘tilayotgan mavzuga qiziqtira mavzuni to‘liq o‘zlashtira olmasligi bo‘lishi mumkin. ularning shaxsiy muammolari bo‘lishi mumkin. ko‘p hollarda ularning yoshiga bog‘liq ekanligini unutmaslik lozim. olmaganligidan kelib chiqishini unutmaslik lozim. 37 / 40 Elektron qo‘llanmaning asosiy tarkibi nimalarni o‘z ichiga olish kerak? tayanch ma’ruza matni , ma’ruza matni, detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini tayanch ma’ruza matni , detallashtirilgan kurs chuqurlashtirish tayanch ma’ruza matni , detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini chuqurlashtirish ma’ruza matni , kursning ayrim bilimlarini chuqurlashtirish 38 / 40 Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu? Hamkorlikda o`qitish Modellashtirish Tadqiqot modeli Amaliyot 39 / 40 Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning qaysi ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Dasturiy ta’minoti Texnik ta’minoti Apparat ta’minoti Dasturiy ta’minoti Texnik ta’minoti 40 / 40 Ms Excel dasturi nechanchi sinf o‘rgatiladi? 57 sinf 59 sinf 79 sinf 810 sinf Ваш результат: 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)»
2 / 40
Fan bo‘yicha test topshiriqlari soni ko‘payishi bilan pedagogik o‘lchash (baholash. aniqlash) qanday o‘zgaradi?
3 / 40
Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita
4 / 40
Nazorat qilish dastur vositalari deganda nimani tushinasiz.? ma'lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar bilimini nazorat qiluvchi dasturlar.
5 / 40
Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib
6 / 40
Tashkilotchilik qobiliyati …bu? o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.
7 / 40
«Informatika» fani umumta’lim maktablarining nechanchi sinflarida o‘qitiladi.
8 / 40
NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash;
9 / 40
O‘quvchi shaxsiga yo‘naltirilgan ta’limda tavsiyalarning nechtasi muhim hisoblanadi:
10 / 40
O‘quvchi (talaba) dastur ishining bir bosqichida ikkinchisiga o‘tish uchun necha usuldan foydalanish mumkin?
11 / 40
O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar
12 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ qozona olishi asosida paydo bo‘ladi?
13 / 40
Ta’lim oluvchi ….bu?
14 / 40
Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning dasturiy ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Ushbu fanni uzluksiz ta’lim tizimining bu bosqichiga kiritilishidan maqsad…
15 / 40
O‘zo‘zini anglash imkonini beruvchi topshiriqlar (o‘qituvchining o‘quvchilarga murojaati) .
16 / 40
Texnik vositalarga nimalar kiradi? Kompyuter va uning qurulmalar, kompyuterning tashqi qurulmalari, axborotni qayta ishlovchi
17 / 40
O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim
18 / 40
Didaktik vositalarga misollar keltiring?
19 / 40
Ta’limning samaradorligiga erishish uchun PDTlar mukammal bo‘lgan qatorni ko‘rsating?
20 / 40
Rivojlantiruvchi ta’lim metodlari qaysilar?
21 / 40
“Metod” so‘zi qaysi tildan olingan.
22 / 40
HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi?
23 / 40
Kompyuter tarmoqlari nechaga bo‘linadi.
24 / 40
Elektron qo‘llanmaning har bir bo‘limi qaysi qismlardan iborat bo‘lishi kerak?
25 / 40
Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda CPU ning o‘lchami qanday bo‘lishi kerak?
26 / 40
“O‘quv vazifa, “ta'lim texnologiyasi” tushunchalari nimani o‘z ichiga oladi? O‘quv vazifasi – ta'limtarbiyaning maqsadi va mazmunini. Ta'lim texnologiyasi – o‘quv
27 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘z harakatlarning oqibatini ko‘ra bilishda, o‘quvchitalabaning kelgusida qanday odam bo‘lishini tasavvur qila olishida, tarbiyalanuvchida qanday fazilatlarni taraqqiy ettirish lozimligini oldindan aytib bera olishda ifodalanadi?
28 / 40
Intellektual tizimlar bu?
29 / 40
BMP formatli tasvir necha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?
30 / 40
Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati.
31 / 40
Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta?
32 / 40
«Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 8sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi?
33 / 40
Aniqlash bosqichida diqqat markazida nimalar turadi.? 1.)tanlangan akademik litseylarning guruhlarida o‘qilayotgan informatika o‘quv predmetining o‘quv materiallari mazmuni; 2) informatikani o‘qitishda amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tkazish uslubiyoti; 3) informatikadan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar mazmuni va majmuasi; 4) akademik litseylarning «Informatika» faniga mo‘ljalangan darsliklar, o‘quv, uslubiy qo‘llanmalar, elektron darslik va qo‘llanmalar, hamda ulardan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tishda foydalalanish darajasi; 5)amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘qitish shakli sifatida tahlil qilish; 6)akademik litseylarning aniq fanlar yo‘nalishi uchun «Informatika» o‘quv dasturining mazmunini tahlil qilish; 7)PDTni o‘qitish vositasi sifatida o‘rganish;
34 / 40
Psixofiziologik talablarning qaysi birida ekrandagi barcha ob’yektlar ma’lum ma’noda axborotni tashuvchi bo‘lishi shart degan jumlalar keltirilgan?
35 / 40
“Ierarxiya” texnikasiga qaysi javobda to‘g'ri ta'rif keltirilgan? Oddiydan murakkkabga, murakkabdan oddiyga o‘tish usullarini qo‘llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarni dars jarayonida, darsdan tashqarida turli adabiyotlar, matnlar bilan ishlash, o‘rganilgan materialni yodda saqlab qolishga qaratilgan
36 / 40
O‘quvchilarning darslarda zerikishi bu ? ularning dangasaligidan emas, balki o‘qituvchining ularni o‘tilayotgan mavzuga qiziqtira
37 / 40
Elektron qo‘llanmaning asosiy tarkibi nimalarni o‘z ichiga olish kerak? tayanch ma’ruza matni , ma’ruza matni, detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini
38 / 40
Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu?
39 / 40
Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning qaysi ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan.
40 / 40
Ms Excel dasturi nechanchi sinf o‘rgatiladi?
Ваш результат:
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ