oliytoifa logo textoliytoifa logotipoliytoifa logo textoliytoifa logo text
  • Asosiy sahifa
  • Fanlar
  • So’ragan edingiz
  • Bog’lanish
✕

Informatika o’qitish metodikasi.

  • Home
  • Boshlangich ta'lim
  • Informatika o’qitish metodikasi.
Ona tili va adabiyot fanidan online attestatsiya savollari.
14.04.2023
Go’ro’g’li dostonidan online test savollari.
01.06.2023

Informatika o’qitish metodikasi.

O’qitish metodikasi

11
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40

O'qitish metodikasi.

O'qitish metodikasi.

1 / 40

Ko‘zguli topshiriqlar” …bu ?

2 / 40

O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiyadir bu nima?

3 / 40

……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir.

4 / 40

Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)»

5 / 40

NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash;

6 / 40

Tasviriy ko‘rsatma materiallari necha turga bo‘linadi?

7 / 40

O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan?

8 / 40

… o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi.

9 / 40

O‘qituvchining o‘quvchitalabaning, tarbiyalanuvchining ichki dunyosiga kira olish qobiliyati, o‘quvchitalaba shaxsni va uning vaqtinchalik ruhiy holatlarini juda yaxshi tushuna bilish bilan bog`liq bo‘lgan pedagogik kuzatuvchanligi bu...?

10 / 40

O‘quvchilarning qiziqishlariga qarab majburiy bo‘lmagan darslar haqida gap ketganda qaysi o‘qitish usuli maqsadga muvofiq?

11 / 40

Butun kursning va bo‘limlarning tarkibi hamda ular orasidagi bog‘lanishlar ko‘rsatiladigan qism qanday qism hisoblanadi?

12 / 40

Dasturlarning ta’lim jarayonida qo‘llaniladigan turi qanday nomlanadi?

13 / 40

Muammoli vaziyatlarni vujudga keltirishning qanday turlari mavjud? Kutilmagan – hayratlantiruvchi vaziyat, nizo vaziyati, faraz vaziyati, inkor vaziyati,

14 / 40

Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni.

15 / 40

Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan?

16 / 40

JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?

17 / 40

O‘qituvchining qaysi qobiliyati – birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini birlashtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi?

18 / 40

Kim didaktikaning asosiy masalasi haqida “Bizning didaktikamizning alfa va omegasi o‘rgatuvchining kam o‘rgatish, o‘rganuvchining ko‘p o‘rganish yo‘lini qidirish va ochishdan iborat” degan edi?

19 / 40

Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati.

20 / 40

Muammoli o‘qitish texnologiyasiga kim asos solgan?

21 / 40

Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta?

22 / 40

“Metod” so‘zinining ma’nosi.

23 / 40

Quyidagilardan qaysilari texnik talablarga misol bo‘ladi?

24 / 40

Ta’lim texnologiyasi – ….. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari.

25 / 40

Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.

26 / 40

O‘z o‘rnini belgilab olishga imkoniyat beruvchi topshiriqlardan qaysi javobda to‘g’ri ko‘rsatilgan? o‘quv balining darajasiga mos keladigan o‘quv faoliyatini tanlash imkonini beruvchi topshiriqlar va o‘quv faoliyatini tanlash.

27 / 40

NamoWebEditor 5.5 muharririning rejimlari qaysilar.? 1.Edit rejimibu rejimda matnni hujjatga bevosita kiritish mumkin, uni tahrirlash mumkin, shuningdek, rasmlarni o‘rnatish, knopkalarni va boshqa ob’ektlarni o‘rnatish mumkin. Bu rejimda ishlaganda HTML tilini bilish zarur emas. 2. HTML rejimibu rejimda hujjatning HTML tilida ko‘rinishi tasvirlanadi, bunda HTML tilini bilgan holda hujjatni tahrirlash mumkin. 3. Ko‘rish rejimibu rejimda brauzer (Internet Explorer, Netscape) oynasida hujjatning qanaqa ko‘rinishdaligini kuzatish mumkin. 4. Hujjatning asosiy parametrlarini o‘rnatish.

28 / 40

O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar

29 / 40

O‘quvchi (talaba) dastur ishining bir bosqichida ikkinchisiga o‘tish uchun necha usuldan foydalanish mumkin?

30 / 40

Akademik litseylar uchun pedagogik dasturiy ta’minotni yaratishning nechta turi mavjud?

31 / 40

O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiya…?

32 / 40

“Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” ikkinchi bosqichi nechanchi yillarni o‘z ichiga oladi?

33 / 40

O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar

34 / 40

Ta’limiy maqsad –…..

35 / 40

O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish

36 / 40

Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon.

37 / 40

Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi.

38 / 40

Elektron lug‘at bu.?

39 / 40

Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu?

40 / 40

Eng katta tarmoq bu…?

Ваш результат:

0%

Share

Related posts

08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 4-chorak test


Read more
08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 3-chorak test


Read more
08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 2-chorak test


Read more

Добавить комментарий Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

© 2025 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress