O’qitish metodikasi
11 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 Qanday imkoniyatlardan to‘la foydalanish interfaol muhitni yaratish imkonini beradi? Animatsiya Multimedia Web texnologiya Tasvir 2 / 40 Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati. tarmoqni boshqaradigan tizimlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. ma’lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. 3 / 40 “Informatika” fanidan topshiriqlarni bajarish va ularni tanlashning ba’zi jihatlari kimlar tomonidan o‘rganilgan? D.M.Sayfurov, X.X.Tojiboyeva, U.A.Qosimov A.A.Abduqodirov, A.Ya.Blox, A.G‘.Hayitov .S.Gershunskiy, V.B.Popov, G.N.Aleksandrov M.X.Lufillayev, R.X.Ayupov, S.S.G‘ulomov 4 / 40 Professiogramma quyidagilarni o‘z ichiga oladi: 1. O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari. 2. O‘qituvchining ruhiypedagogik tayyorgarligiga qo‘yiladigan talablar. 3. Maxsus tayyorgarlikning hajmi va mazmuni. 4. Ilmiy dunyoqarash va e’tiqod. 5. Ijtimoiy etikaxloqiy zaruriyatlarini chuqur tushunish. 6. Ijtimoiy va grajdanlik burchini anglash. 1,4,5 1,2,5, 1,2,3 1,5,6, 5 / 40 O‘quvchilarning darslarda zerikishi bu ? ularning dangasaligidan emas, balki o‘qituvchining ularni o‘tilayotgan mavzuga qiziqtira ularning shaxsiy muammolari bo‘lishi mumkin. olmaganligidan kelib chiqishini unutmaslik lozim. mavzuni to‘liq o‘zlashtira olmasligi bo‘lishi mumkin. ko‘p hollarda ularning yoshiga bog‘liq ekanligini unutmaslik lozim. 6 / 40 Kompyuterda yaratilgan dastur barcha kompyuterda kutilgan tezlikda bajarilishi va samaradorlikni oshishiga olib kelishi uchun dasturni ishlash jarayonini nimalarga qaratish lozim? To‘g‘ri bajarilganiga Hajmiga Interfeysiga Proseduralarga 7 / 40 Kompyuter tarmoqlari nechaga bo‘linadi. 2 4 3 5 8 / 40 Pedagog – olimlarning yillar davomida ta’lim tizimida qanday fikrlar ilgari surilgan? Nega o‘qitamiz? Qanaqa o‘qitamiz? Qanday o‘qitamiz? Nega o‘qitamiz? Nimani o‘qitamiz? Nimaga o‘qitamiz? Nega o‘qitamiz? Nimani o‘qitamiz? Qanday o‘qitamiz? Nega o‘qitamiz? Nima uchun o‘qitamiz? Qanday o‘qitamiz? 9 / 40 O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan? Yu.K.Babanskiy, V.P. Bespalko, I.R.Visotskiy P.Ya.Galperin va N.F.Talizina L.S.Vigotskiy va S.L.Rubinshteyn Yu.K.Babanskiy, V.P.Bespalko, I.R.Visotskiy, M.Maxmutov, P.N.Pidkasistiy 10 / 40 Muammoli o‘qitish texnologiyasiga kim asos solgan? Dj.Dyun Kratvol B.Blum Bespalko 11 / 40 Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim deganda….To‘g‘ri javobni tanlang. Biz ko‘proq o‘quvchilarning shaxsiy manfaatlari, ehtiyojlarini nazarda tutamiz. ehtiyojlarini nazarda tutamiz Biz ko‘proq o‘quvchilarning o‘zaro munosabatini nazarda tutamiz. o‘quvchi yoshlarning erkinligini nazarda tutamiz. 12 / 40 Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon. Mazkur texnologiya loyihalar metodini qo‘llanib o‘qitish texnologiyasiga yaqin. Ishni yakunlab, himoyaga tavsiya qiladi. kasbiy tayyorlashda samarali bo‘ladi O‘qitishning kreativ texnologiyasi, ayniqsa kadrlarni integrallashtirilgan kurslar asosida 13 / 40 Namo Webeditor dasturidagi Borders typevazifasi.? chegaraviy chiziq qalinligi. ekran eniga nisbatan ustunning eni (%). ekran bo‘yiga nisbatan ustun balandligi. chegaraviy chiziq tipi. 14 / 40 «Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 9sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi? 66 34 68 17 15 / 40 NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash; 1,2,3,4 2.4 2.3 0.4 16 / 40 Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan? Yangi pedagogik texnologiyalar joriy etiladi bilan ta'minlanadi (to‘liq ta'minlanadi.) Yangi pedagogik texnologiyalar bilan to‘liq ta'minlash Pedagogik texnologiyalarga o‘tish 17 / 40 … o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi. O‘ylab top (evrika) darsi Ilmiyfantastik adabiyotlar ustida ishlash Eksperimental darslarni o‘tish O‘quvchilarning topqirlik darajasi 18 / 40 Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi? Tarmoq talablar Texnik talablar Ergonomik talablar Estetik talablar 19 / 40 Rivojlantiruvchi tizimda o‘qitish turlarining tasnifiy modeli va unga mos o‘qituvchi va talaba faoliyati xarakterini o‘ziga xos darajalar ko‘rinishida ifodalash mumkin ular nechta? 5 4 3 6 20 / 40 Noana’anaviy o‘qitish metodlari va ulardan foydalanish jarayonidagi o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar qaysi javobda keltirilgan? modellashtirish, o‘rganishning tadqiqot modeli, labaratoriya mashg’ulotini olib borish Hamkorlikda o`rganish modeli tadqiqotlar olib borish jarayoni,amaliy mashg`ulotlar o`tkazish hamkorlikda o‘rganish modeli modellashtirish, o‘rganishning tadqiqot modeli. hamkorlikda o‘rganish modeli modellashtirish 21 / 40 Ta’limiy maqsad –….. qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. o‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. talaba, o‘quvchi, tinglovchi. 22 / 40 O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon bu qaysi jarayon? texnalogik tanqidiy fikrlash muommoli 23 / 40 Intellektual tizimlar bu? uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. bosma shaklda bayon etilgan asosiy tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn,illyustratsiya, tovush video vaboshqalar) tuzilgan gipermatn. elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, insonning mantiqiy fikrlash usulini qo‘llagan holda masalani yechadigan tizimlar. 24 / 40 Elektron lug‘at bu.? Bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli electron versiyasi taqdim etiladi. An’anaviy “qog‘ozli” lug‘atga mos keluvchi elektron axborot manbai.Kompyuter versiyada so‘z yoki so‘zlar guruhiga maxsus ajratilgan ko‘rsatma bilan ishtilgan dasturdan chaqirishi mumkin. An’anaviy lug‘atlardan farqli ravishda electron lug‘at matn va grafikaviy tasvirlar bilan bir qatorda video va animatsion lavhalar, tovush, musiqa va boshqalar bilan birga media obyektlarning butun spektirlarini o‘zi chiga olishi mumkin. Turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari. Haqiqiy ob’yektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. 25 / 40 Uzluksiz ta'limni faoliyat ko‘rsatish prinsiplarini aniqlang? Ta'limning insonparvarlashuvi, ijtimoiylashuvi, milliy yo‘naltirilganligi Ta'lim va tarbiyaning uzviy bog'liqligi, iqtidorli yoshlarni aniqlash Ta'limni ustuvorligi, ta'limning demokratlashuv,insonparvarlashuvi Ta'limni ustuvorligi, ta'limning demokratlashuvi , nsonparvarlashuvi, ijtimoiylashuvi, milliy yo‘naltirilganligi, ta'lim va tarbiyaning uzviy bog'liqligi, iqtidorli yoshlarni aniqlash 26 / 40 Informatika bo‘yicha yangi milliy g‘oya nechanchi yili qayerda qabul qilingan? 1897 yil AQSH da 1999 yil Rossiyada 1987 yil Fransiyada 1987 yil O‘zbekistonda 27 / 40 Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating? VGA – 64 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 32 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGDA – 128 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGDA – 100 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit 28 / 40 JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega? 32 razryadgacha 8 razryadgacha 24 razryadgacha 16 razryadgacha 29 / 40 Muammoli vaziyatlarni vujudga keltirishning qanday turlari mavjud? Kutilmagan – hayratlantiruvchi vaziyat, nizo vaziyati, faraz vaziyati, inkor vaziyati, Muammoli vaziyatlarni vujudga keltirish turlari mavjud emas Nizoli, faraz, inkor, kutilmagan nomuttanosiblik vaziyati, tanlash vaziyati, eksperiment vaziyati Kutilgan va kutilmagan 30 / 40 E.S.Polat, A.A.Abduqodirov, M.M.Aripov, R.H.Hamdamov, A.G‘.Hayitov, A.Sattorovlar qanday ilmiy izlanishlar olib borgan? Zamonaviy o‘qitish texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha Informatika va axborot texnologiyalari bo‘yicha Pedagogik dasturiy vositalarni yaratish va ta’limda qo‘llash bo‘yicha O‘quvtarbiya jarayonida masofali ta’limni qo‘llash bo‘yicha 31 / 40 An’anaviy (ta’lim jarayoni markazida o‘qituvchi bo‘lgan) metodlarning afzalliklari nimalardan iborat? Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda foydali.O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi.Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda foydali. Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi. O‘quvchilar passiv ishtirokchi bo‘lib qoladilar. O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi. 32 / 40 “O‘quv vazifa, “ta'lim texnologiyasi” tushunchalari nimani o‘z ichiga oladi? O‘quv vazifasi – ta'limtarbiyaning maqsadi va mazmunini. Ta'lim texnologiyasi – o‘quv jarayoni: o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shaklusullarini Ta'limtarbiyaning shakl, usullari, qonuniyat va prinsiplarini Ta'lim texnologiyasi – o‘quv jarayoni: o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl usullarini. O‘quv vazifasi – ta'limtarbiyaning maqsadi va mazmunini 33 / 40 Ta’lim texnologiyasi – ….. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi. 34 / 40 Ta’limda axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha kimlar ish olib borgan? V.M.Glushkov, A.P.Ershov va V.Q.Qobulov U.Yuldashev, R.R.Boqiyev A.P.Ershov, A.A.Abduqodirov, M.Aripov S.S.G‘ulomov, A.A.Abduqodirov, B.Sh.Radjabov va N.I. Taylaqov 35 / 40 Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib 1,4,5,6,7 1,2,3,4,5,6 1,2,3,5,6,7 1,2,3,4,5,6,7 36 / 40 O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari:1.G‘oyaviy sohada. 2. Pedagogik kasb sohasida. 3. Ijtimoiy sohasida. 1.2 2.3 2 1.3 37 / 40 Pedagog olimlar tomonidan ta’lim jarayonida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning asoslangan pedagogik texnologiyalari ishlab chiqilgan bo‘lib, ular qaysilar ? 1.Hamkorlik texnologiyasi; 2. Adaptiv muloqot pedagogik texnologiyasi; 3. O‘yin texnologiyasi; 4.Rivojlangan o‘qitish texnologiyasi; 5.Muammoli o‘qitish texnologiyasi; 7.Differentsial o‘qitish; 8.Individual o‘qitish texnologiyasi. 1, 3, 5,7 2, 3, 4, 5, 6, 7 6, 7, 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 38 / 40 O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” “Hamkorlikda ijod qiling” “Ko‘zguli topshiriqlar” 39 / 40 Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. vositalari. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi. 40 / 40 Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug'ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi? Tegishli ma'lumotga ega bo‘lmagan shaxslarga O‘rta maxsus ma'lumotli shaxslarga Pedagogik faoliyat bilan shug'ullanish sud xukmiga asosan man etilgan shaxslarga Oliy ma'lumotli bo‘lmagan shaxslarga Ваш результат: 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
Qanday imkoniyatlardan to‘la foydalanish interfaol muhitni yaratish imkonini beradi?
2 / 40
Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati.
3 / 40
“Informatika” fanidan topshiriqlarni bajarish va ularni tanlashning ba’zi jihatlari kimlar tomonidan o‘rganilgan?
4 / 40
Professiogramma quyidagilarni o‘z ichiga oladi: 1. O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari. 2. O‘qituvchining ruhiypedagogik tayyorgarligiga qo‘yiladigan talablar. 3. Maxsus tayyorgarlikning hajmi va mazmuni. 4. Ilmiy dunyoqarash va e’tiqod. 5. Ijtimoiy etikaxloqiy zaruriyatlarini chuqur tushunish. 6. Ijtimoiy va grajdanlik burchini anglash.
5 / 40
O‘quvchilarning darslarda zerikishi bu ? ularning dangasaligidan emas, balki o‘qituvchining ularni o‘tilayotgan mavzuga qiziqtira
6 / 40
Kompyuterda yaratilgan dastur barcha kompyuterda kutilgan tezlikda bajarilishi va samaradorlikni oshishiga olib kelishi uchun dasturni ishlash jarayonini nimalarga qaratish lozim?
7 / 40
Kompyuter tarmoqlari nechaga bo‘linadi.
8 / 40
Pedagog – olimlarning yillar davomida ta’lim tizimida qanday fikrlar ilgari surilgan?
9 / 40
O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan?
10 / 40
Muammoli o‘qitish texnologiyasiga kim asos solgan?
11 / 40
Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim deganda….To‘g‘ri javobni tanlang.
12 / 40
Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon.
13 / 40
Namo Webeditor dasturidagi Borders typevazifasi.?
14 / 40
«Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 9sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi?
15 / 40
NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash;
16 / 40
Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan?
17 / 40
… o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi.
18 / 40
Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi?
19 / 40
Rivojlantiruvchi tizimda o‘qitish turlarining tasnifiy modeli va unga mos o‘qituvchi va talaba faoliyati xarakterini o‘ziga xos darajalar ko‘rinishida ifodalash mumkin ular nechta?
20 / 40
Noana’anaviy o‘qitish metodlari va ulardan foydalanish jarayonidagi o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar qaysi javobda keltirilgan?
21 / 40
Ta’limiy maqsad –…..
22 / 40
O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon bu qaysi jarayon?
23 / 40
Intellektual tizimlar bu?
24 / 40
Elektron lug‘at bu.?
25 / 40
Uzluksiz ta'limni faoliyat ko‘rsatish prinsiplarini aniqlang?
26 / 40
Informatika bo‘yicha yangi milliy g‘oya nechanchi yili qayerda qabul qilingan?
27 / 40
Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating?
28 / 40
JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?
29 / 40
Muammoli vaziyatlarni vujudga keltirishning qanday turlari mavjud? Kutilmagan – hayratlantiruvchi vaziyat, nizo vaziyati, faraz vaziyati, inkor vaziyati,
30 / 40
E.S.Polat, A.A.Abduqodirov, M.M.Aripov, R.H.Hamdamov, A.G‘.Hayitov, A.Sattorovlar qanday ilmiy izlanishlar olib borgan?
31 / 40
An’anaviy (ta’lim jarayoni markazida o‘qituvchi bo‘lgan) metodlarning afzalliklari nimalardan iborat? Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda foydali.O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi.Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda
32 / 40
“O‘quv vazifa, “ta'lim texnologiyasi” tushunchalari nimani o‘z ichiga oladi? O‘quv vazifasi – ta'limtarbiyaning maqsadi va mazmunini. Ta'lim texnologiyasi – o‘quv
33 / 40
Ta’lim texnologiyasi – ….. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari.
34 / 40
Ta’limda axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha kimlar ish olib borgan?
35 / 40
Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib
36 / 40
O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari:1.G‘oyaviy sohada. 2. Pedagogik kasb sohasida. 3. Ijtimoiy sohasida.
37 / 40
Pedagog olimlar tomonidan ta’lim jarayonida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning asoslangan pedagogik texnologiyalari ishlab chiqilgan bo‘lib, ular qaysilar ? 1.Hamkorlik texnologiyasi; 2. Adaptiv muloqot pedagogik texnologiyasi; 3. O‘yin texnologiyasi; 4.Rivojlangan o‘qitish texnologiyasi; 5.Muammoli o‘qitish texnologiyasi; 7.Differentsial o‘qitish; 8.Individual o‘qitish texnologiyasi.
38 / 40
O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar
39 / 40
Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar,
40 / 40
Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug'ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi?
Ваш результат:
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ