O’qitish metodikasi
11 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 Ko‘zguli topshiriqlar” …bu ? Darsni, hamda uy vazifasini bilish qobiliyatlarini aniqlash O‘quv mazmunida berilgan qahramonlarda o‘zining shaxsiy xususiyatlarini topish O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar Ko‘zguga qarab ishlash 2 / 40 O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiyadir bu nima? O‘qitishning kreativ texnologiyasi Fikirlashi Faoliyati Maqsadi 3 / 40 ……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir. Pedagogik faoliyat Innovatsion pedagogik mahurat Innovatsion pedagogik faoliyat Pedagogik ijodkorlik 4 / 40 Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)» o‘qitishning pedagogik dasturlarini qo‘llashni amalga oshirish kerak» dasturlar (O‘PD), ... IHTA fanining har bir bobi uchun turli mashinalarga moslashgan «Uskunaviy pedagogik dasturlar (UPD)» «O‘quv pedagogik 5 / 40 NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash; 1,2,3,4 2.4 2.3 0.4 6 / 40 Tasviriy ko‘rsatma materiallari necha turga bo‘linadi? 5 ta 3 ta 4 ta 2 ta 7 / 40 O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan? L.S.Vigotskiy va S.L.Rubinshteyn P.Ya.Galperin va N.F.Talizina Yu.K.Babanskiy, V.P. Bespalko, I.R.Visotskiy Yu.K.Babanskiy, V.P.Bespalko, I.R.Visotskiy, M.Maxmutov, P.N.Pidkasistiy 8 / 40 … o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi. O‘quvchilarning topqirlik darajasi O‘ylab top (evrika) darsi Ilmiyfantastik adabiyotlar ustida ishlash Eksperimental darslarni o‘tish 9 / 40 O‘qituvchining o‘quvchitalabaning, tarbiyalanuvchining ichki dunyosiga kira olish qobiliyati, o‘quvchitalaba shaxsni va uning vaqtinchalik ruhiy holatlarini juda yaxshi tushuna bilish bilan bog`liq bo‘lgan pedagogik kuzatuvchanligi bu...? Nutq qobiliyati Tashkilotchilik qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati 10 / 40 O‘quvchilarning qiziqishlariga qarab majburiy bo‘lmagan darslar haqida gap ketganda qaysi o‘qitish usuli maqsadga muvofiq? faol o‘qitish usuli muammoli o‘qitish usuli mujassamlashtirilgan o‘qitish usuli o‘yinli o‘qitish usuli 11 / 40 Butun kursning va bo‘limlarning tarkibi hamda ular orasidagi bog‘lanishlar ko‘rsatiladigan qism qanday qism hisoblanadi? Nazorat qismi Ma’lumotlar qismi Kirish qismi Nazariy qism 12 / 40 Dasturlarning ta’lim jarayonida qo‘llaniladigan turi qanday nomlanadi? Pedagogik dasturlar. Amaliy dasturlar. Nazorat qiluvchi dasturlar. O‘rgatuvchi dasturlar. 13 / 40 Muammoli vaziyatlarni vujudga keltirishning qanday turlari mavjud? Kutilmagan – hayratlantiruvchi vaziyat, nizo vaziyati, faraz vaziyati, inkor vaziyati, Kutilgan va kutilmagan nomuttanosiblik vaziyati, tanlash vaziyati, eksperiment vaziyati Muammoli vaziyatlarni vujudga keltirish turlari mavjud emas Nizoli, faraz, inkor, kutilmagan 14 / 40 Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni. Pedagogik tizim o‘n qismdan tuziladi didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari O‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi Didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari 15 / 40 Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan? Yangi pedagogik texnologiyalar bilan to‘liq ta'minlash Yangi pedagogik texnologiyalar joriy etiladi Pedagogik texnologiyalarga o‘tish bilan ta'minlanadi (to‘liq ta'minlanadi.) 16 / 40 JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega? 16 razryadgacha 8 razryadgacha 32 razryadgacha 24 razryadgacha 17 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati – birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini birlashtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi? Tashkilotchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Nutq qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati 18 / 40 Kim didaktikaning asosiy masalasi haqida “Bizning didaktikamizning alfa va omegasi o‘rgatuvchining kam o‘rgatish, o‘rganuvchining ko‘p o‘rganish yo‘lini qidirish va ochishdan iborat” degan edi? Abu Rayhon Beruniy I.A.Karimov Ibn Sino Yan Amos Komenskiy 19 / 40 Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati. bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. tarmoqni boshqaradigan tizimlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. ma’lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar 20 / 40 Muammoli o‘qitish texnologiyasiga kim asos solgan? Kratvol Bespalko Dj.Dyun B.Blum 21 / 40 Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta? 5 ta 3 ta 6 ta 4 ta 22 / 40 “Metod” so‘zinining ma’nosi. Maqsadga erishish Faoliyat turi Texnologiya Ma’lum bir maqsadga erishish yo‘li, faoliyat usuli. 23 / 40 Quyidagilardan qaysilari texnik talablarga misol bo‘ladi? Ma’lumotlarning tuzilishiga Foydalanuvchi oynasining qulayligiga Dasturning ommaviyligi Ma’lumotlarning turli xilda ko‘rinishi 24 / 40 Ta’lim texnologiyasi – ….. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi. 25 / 40 Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. qozona olishdir. etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal 26 / 40 O‘z o‘rnini belgilab olishga imkoniyat beruvchi topshiriqlardan qaysi javobda to‘g’ri ko‘rsatilgan? o‘quv balining darajasiga mos keladigan o‘quv faoliyatini tanlash imkonini beruvchi topshiriqlar va o‘quv faoliyatini tanlash. birgalikda ishlashda ishtirokchilarning o‘zaro hamjihatligini ko‘zlagan topshiriqlar. o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; o‘quv faoliyatini bahosiz bajarish bo‘yicha topshiriqlar. turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli 27 / 40 NamoWebEditor 5.5 muharririning rejimlari qaysilar.? 1.Edit rejimibu rejimda matnni hujjatga bevosita kiritish mumkin, uni tahrirlash mumkin, shuningdek, rasmlarni o‘rnatish, knopkalarni va boshqa ob’ektlarni o‘rnatish mumkin. Bu rejimda ishlaganda HTML tilini bilish zarur emas. 2. HTML rejimibu rejimda hujjatning HTML tilida ko‘rinishi tasvirlanadi, bunda HTML tilini bilgan holda hujjatni tahrirlash mumkin. 3. Ko‘rish rejimibu rejimda brauzer (Internet Explorer, Netscape) oynasida hujjatning qanaqa ko‘rinishdaligini kuzatish mumkin. 4. Hujjatning asosiy parametrlarini o‘rnatish. 2.4 2.3 1,2,3 1,4,2 28 / 40 O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar etilishlaridir talaba (yoki o‘quvchi)larning o‘quv jarayonida fanga bo‘lgan qiziqishlarini doimiyligini ta’minlanishi pedagog va talaba (yoki o‘quvchi)larning hamkorlikdagi faoliyatini doimiy ravishda tashkil 29 / 40 O‘quvchi (talaba) dastur ishining bir bosqichida ikkinchisiga o‘tish uchun necha usuldan foydalanish mumkin? 1 xil 3 xil 4 xil 2 xil 30 / 40 Akademik litseylar uchun pedagogik dasturiy ta’minotni yaratishning nechta turi mavjud? 7 ta. 5 ta. 3 ta. 6 ta. 31 / 40 O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiya…? O‘qitishning ijodiy texnologiyasi O‘qitishning kreativ texnologiyasi O‘qitishning ko‘rgazmali texnologiyasi O‘qitishning muommoli texnologiyasi 32 / 40 “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” ikkinchi bosqichi nechanchi yillarni o‘z ichiga oladi? 20092013 yillar 20012005 yillar 20052009yillar 19972001 yillar 33 / 40 O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar “Ko‘zguli topshiriqlar” “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” “Hamkorlikda ijod qiling” “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” 34 / 40 Ta’limiy maqsad –….. qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. talaba, o‘quvchi, tinglovchi. bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. o‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. 35 / 40 O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish Ta’lim maqsadi An’anaviy ta’lim turi Ta’lim maqsadi An’anaviy ta’lim turi 36 / 40 Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon. kasbiy tayyorlashda samarali bo‘ladi Mazkur texnologiya loyihalar metodini qo‘llanib o‘qitish texnologiyasiga yaqin. Ishni yakunlab, himoyaga tavsiya qiladi. O‘qitishning kreativ texnologiyasi, ayniqsa kadrlarni integrallashtirilgan kurslar asosida 37 / 40 Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi. maqsad sabab vazifa muammo 38 / 40 Elektron lug‘at bu.? Turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari. An’anaviy “qog‘ozli” lug‘atga mos keluvchi elektron axborot manbai.Kompyuter versiyada so‘z yoki so‘zlar guruhiga maxsus ajratilgan ko‘rsatma bilan ishtilgan dasturdan chaqirishi mumkin. An’anaviy lug‘atlardan farqli ravishda electron lug‘at matn va grafikaviy tasvirlar bilan bir qatorda video va animatsion lavhalar, tovush, musiqa va boshqalar bilan birga media obyektlarning butun spektirlarini o‘zi chiga olishi mumkin. Haqiqiy ob’yektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. Bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli electron versiyasi taqdim etiladi. 39 / 40 Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu? Amaliyot Tadqiqot modeli Modellashtirish Hamkorlikda o`qitish 40 / 40 Eng katta tarmoq bu…? Global Lokal Google tarmog’i Mintaqaviy Ваш результат: 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
Ko‘zguli topshiriqlar” …bu ?
2 / 40
O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiyadir bu nima?
3 / 40
……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir.
4 / 40
Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)»
5 / 40
NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash;
6 / 40
Tasviriy ko‘rsatma materiallari necha turga bo‘linadi?
7 / 40
O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan?
8 / 40
… o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi.
9 / 40
O‘qituvchining o‘quvchitalabaning, tarbiyalanuvchining ichki dunyosiga kira olish qobiliyati, o‘quvchitalaba shaxsni va uning vaqtinchalik ruhiy holatlarini juda yaxshi tushuna bilish bilan bog`liq bo‘lgan pedagogik kuzatuvchanligi bu...?
10 / 40
O‘quvchilarning qiziqishlariga qarab majburiy bo‘lmagan darslar haqida gap ketganda qaysi o‘qitish usuli maqsadga muvofiq?
11 / 40
Butun kursning va bo‘limlarning tarkibi hamda ular orasidagi bog‘lanishlar ko‘rsatiladigan qism qanday qism hisoblanadi?
12 / 40
Dasturlarning ta’lim jarayonida qo‘llaniladigan turi qanday nomlanadi?
13 / 40
Muammoli vaziyatlarni vujudga keltirishning qanday turlari mavjud? Kutilmagan – hayratlantiruvchi vaziyat, nizo vaziyati, faraz vaziyati, inkor vaziyati,
14 / 40
Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni.
15 / 40
Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan?
16 / 40
JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?
17 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati – birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini birlashtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi?
18 / 40
Kim didaktikaning asosiy masalasi haqida “Bizning didaktikamizning alfa va omegasi o‘rgatuvchining kam o‘rgatish, o‘rganuvchining ko‘p o‘rganish yo‘lini qidirish va ochishdan iborat” degan edi?
19 / 40
Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati.
20 / 40
Muammoli o‘qitish texnologiyasiga kim asos solgan?
21 / 40
Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta?
22 / 40
“Metod” so‘zinining ma’nosi.
23 / 40
Quyidagilardan qaysilari texnik talablarga misol bo‘ladi?
24 / 40
Ta’lim texnologiyasi – ….. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari.
25 / 40
Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.
26 / 40
O‘z o‘rnini belgilab olishga imkoniyat beruvchi topshiriqlardan qaysi javobda to‘g’ri ko‘rsatilgan? o‘quv balining darajasiga mos keladigan o‘quv faoliyatini tanlash imkonini beruvchi topshiriqlar va o‘quv faoliyatini tanlash.
27 / 40
NamoWebEditor 5.5 muharririning rejimlari qaysilar.? 1.Edit rejimibu rejimda matnni hujjatga bevosita kiritish mumkin, uni tahrirlash mumkin, shuningdek, rasmlarni o‘rnatish, knopkalarni va boshqa ob’ektlarni o‘rnatish mumkin. Bu rejimda ishlaganda HTML tilini bilish zarur emas. 2. HTML rejimibu rejimda hujjatning HTML tilida ko‘rinishi tasvirlanadi, bunda HTML tilini bilgan holda hujjatni tahrirlash mumkin. 3. Ko‘rish rejimibu rejimda brauzer (Internet Explorer, Netscape) oynasida hujjatning qanaqa ko‘rinishdaligini kuzatish mumkin. 4. Hujjatning asosiy parametrlarini o‘rnatish.
28 / 40
O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar
29 / 40
O‘quvchi (talaba) dastur ishining bir bosqichida ikkinchisiga o‘tish uchun necha usuldan foydalanish mumkin?
30 / 40
Akademik litseylar uchun pedagogik dasturiy ta’minotni yaratishning nechta turi mavjud?
31 / 40
O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiya…?
32 / 40
“Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” ikkinchi bosqichi nechanchi yillarni o‘z ichiga oladi?
33 / 40
O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar
34 / 40
Ta’limiy maqsad –…..
35 / 40
O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish
36 / 40
Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon.
37 / 40
Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi.
38 / 40
Elektron lug‘at bu.?
39 / 40
Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu?
40 / 40
Eng katta tarmoq bu…?
Ваш результат:
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ