O’qitish metodikasi
0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘z harakatlarning oqibatini ko‘ra bilishda, o‘quvchitalabaning kelgusida qanday odam bo‘lishini tasavvur qila olishida, tarbiyalanuvchida qanday fazilatlarni taraqqiy ettirish lozimligini oldindan aytib bera olishda ifodalanadi? Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati Nutq qobiliyati 2 / 40 O‘rgatuvchi dasturlar qanday dastur? o‘quvchilarning bilim darajasi va qiziqishlaridan kelib chiqib, yangi bilimlarni o‘zlashtirishga avval o‘zlashtirilgan o‘quv materialini takrorlash va mustahkamlashga xizmat qiladi yo‘naltiradi egallangan bilim, malakava ko‘nikmalarni tekshirish yoki baholash maqsadlarida qo‘llaniladi o‘qituvchi ishtirokidagi virtual o‘quv muhitini shakllantiruvchi dasturlar 3 / 40 Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. boshqalar) tuzilgan gipermatn. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. 4 / 40 Bilish va ijodiy faoliyatga nisbatan motivatsiya darajasini oshirishning samarali vositasi bu? faol o‘qitish usuli hisoblanadi. o‘yinli o‘qitish usuli hisoblanandi. muammoli o‘qitish usuli hisoblanadi. mujassamlashtirilgan o‘qitish usuli hisoblanadi. 5 / 40 Tasviriy ko‘rsatma materiallari necha turga bo‘linadi? 4 ta 5 ta 3 ta 2 ta 6 / 40 Tashkilotchilik qobiliyati …bu? o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila qozona olishdir. o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ 7 / 40 Kadrlar tayyorlash milliy modelining asosiy tarkibiy qismlari to‘g'ri berilgan qatorni belgilang? Ta'lim tizimi, shaxs, davlat va jamiyat Shaxs, uzluksiz ta'lim, fan, ishlab chiqarish Davlat va jamiyat, ishlab chiqarish uzluksiz ta'lim Shaxs, davlat va jamiyat, uzluksiz ta'lim, fan, ishlab chikarish 8 / 40 Didaktik talablar necha turga bo‘linadi? 3 ta 4 ta 5 ta 2 ta 9 / 40 Ta’limning samaradorligiga erishish uchun PDTlar mukammal bo‘lgan qatorni ko‘rsating? Ilmiyuslubiy, didaktik, psixofiziologik Didaktik, psixofiziologik, texnik Ilmiyuslubiy, didaktik, psixofiziologik, texnik Ilmiyuslubiy, psixofiziologik, texnik 10 / 40 Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud. Bu bo‘limda yaratilayotgan diagrammaning ko‘rinishi ustida amallar bajariladi. sozlanadi. Ushbu bo‘limda o‘rnatilayotgan diagrammaning nomi tanlanadi. Bu bo‘limda esa diagramma va uning yordamchi qismlari joylashgan o‘rinlari tanlanadi va 11 / 40 Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating? VGDA – 100 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 32 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 64 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGDA – 128 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit 12 / 40 Test dasturlariga ta’rif bering? egallangan bilim, malaka va ko‘nikmalarni tekshirish yoki baholash maqsadlarida qo‘llaniladi yo‘naltiradi o‘quvchilarning bilim darajasi va qiziqishlaridan kelib chiqib, yangi bilimlarni o‘zlashtirishga o‘qituvchi ishtirokidagi virtual o‘quv muhitini shakllantiruvchi dasturlar avval o‘zlashtirilgan o‘quvmaterialini takrorlash va mustahkamlashga xizmat qiladi 13 / 40 Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish yo‘lidir. O‘qituvchi metodi O‘quvchi faoliyati O‘qituvchi va o‘quvchi faoliyati 14 / 40 O‘zo‘zini anglash imkonini beruvchi topshiriqlar (o‘qituvchining o‘quvchilarga murojaati) . “Ko‘zguli topshiriqlar” “Hamkorlikda ijod qiling” “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” 15 / 40 Ko‘zguli topshiriqlar” …bu ? Ko‘zguga qarab ishlash O‘quv mazmunida berilgan qahramonlarda o‘zining shaxsiy xususiyatlarini topish O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar Darsni, hamda uy vazifasini bilish qobiliyatlarini aniqlash 16 / 40 Ta’lim beruvchi ….bu? Bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. Talaba, o‘quvchi, tinglovchi Qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. O‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. 17 / 40 “3x4” metodining ta'rifini belgilang. O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil fikrlardan, ma'lumotlardan kerakligini adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan tanlab olishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda 18 / 40 O‘qituvchining nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati qaysi qobiliyat turi? Kuzatuvchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Nutq qobiliyati Tashkilotchilik qobiliyati 19 / 40 Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi Elektron axborot ta’lim resurslar guruhiga yuboriladigan xabarlar, Forum, Chat, E’lonlar taxtasi, Video konferensiyalar Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi guruhiga yuboriladigan xabarlar Forum, Chat, E’lonlar taxtasi, Video konferensiyalar 20 / 40 Nutq qobiliyati – ….bu? Nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. O‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. qozona olishdir. O‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ 21 / 40 Ms Accsess dasturi umumta’lim maktabining nechinchi sinf Informatika fanida o‘rgatiladi? 10sinf 8sinf 7sinf 9sinf 22 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati – birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini birlashtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi? Tashkilotchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati Nutq qobiliyati 23 / 40 Ms Excel dasturi nechanchi sinf o‘rgatiladi? 59 sinf 810 sinf 57 sinf 79 sinf 24 / 40 O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod. Bu modellar asosan o‘quvchi shaxsiga qaratilgan mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod ko‘zda tutuvchi metod. 25 / 40 Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita O‘qituvchi uchun darslarni samarali tashkil qilish, o‘quvchilar uchun axborot vositalaridan Zamonaviy texnologiyalarning o‘qitish vositasi foydalanish va axborotlarni qayta ishlash usullarini o‘zlashtirishda yaxshi natijalarga erishish O‘quv fani bo‘yicha aniq didaktik maqsadlarga erishishga yo‘naltirilgan dasturiy mahsulot 26 / 40 Texnik vositalarning asosiysi to‘g‘ri ko‘rsatilgan javobni toping? kompyuter axborot dasturlash tillari inson 27 / 40 “Inter'vyu”texnikasi qanday texnika? O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil ma'lumotlardan kerakligini tanlab olishni o‘rgatishga qaratilgan yakka, kichik guruh holda tahlil eta olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida 28 / 40 Motivastiyaning yuqori darajada bo‘lishi qaysi metodning afzallik tomoni hisoblanadi? hamkorlik an’anaviy modellashtirilgan noan’anaviy 29 / 40 An’anaviy dars o‘tishning asosiy tarkibiy qismlari nechta. 5 ta 6 ta 8 ta 7 ta 30 / 40 HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi? 8sinf 9sinf 7sinf 10sinf 31 / 40 Bugungi kunda ta’lim muassalarning o‘quvtarbiyaviy jarayoniga pedagogik texnologiyalarni joriy etishning asosiy sabablari nechta hisoblanadi? 4 ta 6 ta 5 ta 3 ta 32 / 40 Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib 1,2,3,4,5,6,7 1,4,5,6,7 1,2,3,5,6,7 1,2,3,4,5,6 33 / 40 Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan? bilan ta'minlanadi (to‘liq ta'minlanadi.) Yangi pedagogik texnologiyalar joriy etiladi Pedagogik texnologiyalarga o‘tish Yangi pedagogik texnologiyalar bilan to‘liq ta'minlash 34 / 40 Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar. omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar tarmoqni boshqaradigan tizimlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. 35 / 40 V.P. Bespalko, R.H.Jo‘rayev, J.G‘.Yo‘ldoshev pedagogik faoliyat nimalar qilishgan? Informatika va axborot texnologiyalari bo‘yicha O‘quvtarbiya jarayonida masofali ta’limni qo‘llash bo‘yicha Zamonaviy o‘qitish texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha Pedagogik dasturiy vositalarni yaratish vata’limdaqo‘llashbo‘yicha 36 / 40 O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim mezonlarini bilishi. amaliyotiga moslashuvchanlikni kafolatlash. informatika o‘qituvchisining innovatsion pedagogik faoliyati asosiy tushunchalari, tarkibi, informatika darsining o‘quv maqsadlari va vazifalarini loyihalashtira olish. 37 / 40 Reyting nima? Talabaning bilim o‘zlashtirishi Inglizcha so‘z bo‘lib, baholash, individual koeffisent ma'nosini anglatadi Og'zaki javob berish usuli imkoniyatlari 38 / 40 Kadrlar tayyorlash milliy dasturi (KTMD) qachon qabul qilingan? 1997 yil 29 avgust Mustaqillik qabul qilingandan so‘ng 1994 yil 1 iyun 1992 yil. 39 / 40 Shaxsga yo‘naltirilgan darsning asosiy maqsadi? o‘quvchilar darsda o‘z fikrini bildirishi darsga o‘quvchi shaxsini jalb qila olish. bilim olish faolligini namoyon qilish uchun sharoit yaratish. o‘quvchilarga darslik mazmunini yetkazib bera olish. 40 / 40 An’anaviy (ta’lim jarayoni markazida o‘qituvchi bo‘lgan) metodlarning afzalliklari nimalardan iborat? Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda foydali.O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi.Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi. O‘quvchilar passiv ishtirokchi bo‘lib qoladilar. foydali. O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi. Ваш результат: 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘z harakatlarning oqibatini ko‘ra bilishda, o‘quvchitalabaning kelgusida qanday odam bo‘lishini tasavvur qila olishida, tarbiyalanuvchida qanday fazilatlarni taraqqiy ettirish lozimligini oldindan aytib bera olishda ifodalanadi?
2 / 40
O‘rgatuvchi dasturlar qanday dastur? o‘quvchilarning bilim darajasi va qiziqishlaridan kelib chiqib, yangi bilimlarni o‘zlashtirishga
3 / 40
Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli.
4 / 40
Bilish va ijodiy faoliyatga nisbatan motivatsiya darajasini oshirishning samarali vositasi bu?
5 / 40
Tasviriy ko‘rsatma materiallari necha turga bo‘linadi?
6 / 40
Tashkilotchilik qobiliyati …bu? o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.
7 / 40
Kadrlar tayyorlash milliy modelining asosiy tarkibiy qismlari to‘g'ri berilgan qatorni belgilang?
8 / 40
Didaktik talablar necha turga bo‘linadi?
9 / 40
Ta’limning samaradorligiga erishish uchun PDTlar mukammal bo‘lgan qatorni ko‘rsating?
10 / 40
Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud.
11 / 40
Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating?
12 / 40
Test dasturlariga ta’rif bering? egallangan bilim, malaka va ko‘nikmalarni tekshirish yoki baholash maqsadlarida qo‘llaniladi
13 / 40
Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish
14 / 40
O‘zo‘zini anglash imkonini beruvchi topshiriqlar (o‘qituvchining o‘quvchilarga murojaati) .
15 / 40
Ko‘zguli topshiriqlar” …bu ?
16 / 40
Ta’lim beruvchi ….bu?
17 / 40
“3x4” metodining ta'rifini belgilang. O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil fikrlardan, ma'lumotlardan kerakligini
18 / 40
O‘qituvchining nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati qaysi qobiliyat turi?
19 / 40
Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi
20 / 40
Nutq qobiliyati – ….bu? Nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi.
21 / 40
Ms Accsess dasturi umumta’lim maktabining nechinchi sinf Informatika fanida o‘rgatiladi?
22 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati – birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini birlashtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi?
23 / 40
Ms Excel dasturi nechanchi sinf o‘rgatiladi?
24 / 40
O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini
25 / 40
Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita
26 / 40
Texnik vositalarning asosiysi to‘g‘ri ko‘rsatilgan javobni toping?
27 / 40
“Inter'vyu”texnikasi qanday texnika? O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan
28 / 40
Motivastiyaning yuqori darajada bo‘lishi qaysi metodning afzallik tomoni hisoblanadi?
29 / 40
An’anaviy dars o‘tishning asosiy tarkibiy qismlari nechta.
30 / 40
HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi?
31 / 40
Bugungi kunda ta’lim muassalarning o‘quvtarbiyaviy jarayoniga pedagogik texnologiyalarni joriy etishning asosiy sabablari nechta hisoblanadi?
32 / 40
Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib
33 / 40
Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan?
34 / 40
Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar.
35 / 40
V.P. Bespalko, R.H.Jo‘rayev, J.G‘.Yo‘ldoshev pedagogik faoliyat nimalar qilishgan?
36 / 40
O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim
37 / 40
Reyting nima?
38 / 40
Kadrlar tayyorlash milliy dasturi (KTMD) qachon qabul qilingan?
39 / 40
Shaxsga yo‘naltirilgan darsning asosiy maqsadi?
40 / 40
An’anaviy (ta’lim jarayoni markazida o‘qituvchi bo‘lgan) metodlarning afzalliklari nimalardan iborat? Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda foydali.O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi.Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda
Ваш результат:
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ