O’qitish metodikasi
11 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilishda topshiriq turlari nechta? 7 ta 4 ta 5 ta 6 ta 2 / 40 Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug'ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi? Oliy ma'lumotli bo‘lmagan shaxslarga Pedagogik faoliyat bilan shug'ullanish sud xukmiga asosan man etilgan shaxslarga O‘rta maxsus ma'lumotli shaxslarga Tegishli ma'lumotga ega bo‘lmagan shaxslarga 3 / 40 Provayder so‘zining ma’nosi qanday? Ta’minlovchi Imkon berish, ta’minlash Imkon beruvchi, Xizmatlar Xizmat ko‘rsatish 4 / 40 Aniq ketmaketlikdagi yaxlit jarayon bo‘lib, u talaba (yoki o‘quvchining ehtiyojidan kelib chiqqan holda bir maqsadga yo‘naltirilgan, oldindan puxta loyihalashtirilgan va kafolatlangan natija berishga qaratilgan pedagogik jarayon nima deb ataladi? pedagogik ta’sir pedagogik texnologiya pedagogik vosita pedagogik ta’minot 5 / 40 Namo Webeditor dasturidagi Borders typevazifasi.? chegaraviy chiziq tipi. ekran eniga nisbatan ustunning eni (%). ekran bo‘yiga nisbatan ustun balandligi. chegaraviy chiziq qalinligi. 6 / 40 Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita O‘quv fani bo‘yicha aniq didaktik maqsadlarga erishishga yo‘naltirilgan dasturiy mahsulot Zamonaviy texnologiyalarning o‘qitish vositasi foydalanish va axborotlarni qayta ishlash usullarini o‘zlashtirishda yaxshi natijalarga erishish O‘qituvchi uchun darslarni samarali tashkil qilish, o‘quvchilar uchun axborot vositalaridan 7 / 40 Natija –…..bu? talaba, o‘quvchi, tinglovchi. bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. o‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. 8 / 40 Ta’lim beruvchi ….bu? Qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. Talaba, o‘quvchi, tinglovchi Bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. O‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. 9 / 40 Texnik talablar nechta? 7ta 6 ta 5 ta 8 ta 10 / 40 Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib 1,2,3,4,5,6 1,2,3,5,6,7 1,2,3,4,5,6,7 1,4,5,6,7 11 / 40 O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol, muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon bu ? yozish fikrlash muloqot o‘qish 12 / 40 Test vazifasining sifati bilan o‘quv jarayoni sifati orasidagi aloqa bog'lanish qanday? Hech bir bog'liqligi yuk Uncha bog'liq emas Bog'liq Yuqori darajada bog'liq 13 / 40 Pedagog – olimlarning yillar davomida ta’lim tizimida qanday fikrlar ilgari surilgan? Nega o‘qitamiz? Nimani o‘qitamiz? Qanday o‘qitamiz? Nega o‘qitamiz? Qanaqa o‘qitamiz? Qanday o‘qitamiz? Nega o‘qitamiz? Nimani o‘qitamiz? Nimaga o‘qitamiz? Nega o‘qitamiz? Nima uchun o‘qitamiz? Qanday o‘qitamiz? 14 / 40 Informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar kursining asosiy maqsadi nimalardan iborat. bo‘lajak informatika o‘qituvchisida kasbiy tayyorgarlikni rivojlantirishni ta’minlash. o‘quv fanining maqsadi va vazifalari o‘rganishdan iborat. informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar talabalarni o‘qituvchi innovatsion pedagogik faoliyati asoslari bilan tanishtirish. 15 / 40 «Teta – poya» mashqi qanday amalga oshiriladi. Biror misol (yoki masalani) o‘quvchilar bilan qadambaqadam hal qilish va tahlil qilish. Biror misol o‘quvchilar bilan yakka tartibda hal qilinadi. Biror masala jamoa bilan tahlil qilinadi. Biror masala jamoa bilan tahlil qilinadi. Biror misol o‘quvchilar bilan yakka tartibda hal qilinadi. 16 / 40 Ta’limiy maqsad –….. talaba, o‘quvchi, tinglovchi. o‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. 17 / 40 Ta’limtarbiya asosida shaxsning intensive rivojlanishi, moddiyma’naviy qadriyatlarni o‘zlashtirishi faqat uning qaysi faoliyati natijasida amalga oshadi? yuridik faoliyati shaxsiy faoliyati jismoniy faoliyati ish faoliyati 18 / 40 O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari:1.G‘oyaviy sohada. 2. Pedagogik kasb sohasida. 3. Ijtimoiy sohasida. 1.3 2 2.3 1.2 19 / 40 Psixofiziologik talablar nechta? 4 ta 2 ta 3 ta 5 ta 20 / 40 Test nima? Standart shakldagi topshiriqlar bo‘lib, aqliy taraqqiyot, qobiliyat, bilim va malakani aniqlash Talabalarga baho qo‘yish uchun, ularning bilimlarini tekshirish uchun tuziladigan topshiriq Aniq sosiolistik tadqiqotlarda foydalaniladigan tarqatma material, savolnoma Shaxs ruhiyati va oldindan berilgan test me'yorlari bilan qiyosiy o‘rganish metodi maqsadida o‘tkaziladigan sinovdir 21 / 40 Pedagogik texnologiya usulining ilmiymetodik asoslari qaysilar. Ta'limtarbiya qonuniyatlari. Bixevioristik ta'limot. Ishlab chiqarish texnologiyasi Pedagogik tizim nazariyasi, tizimli, texnologik yondashuv. 22 / 40 O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod. mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod Bu modellar asosan o‘quvchi shaxsiga qaratilgan ko‘zda tutuvchi metod. 23 / 40 Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi. maqsad vazifa sabab muammo 24 / 40 Butun kursning va bo‘limlarning tarkibi hamda ular orasidagi bog‘lanishlar ko‘rsatiladigan qism qanday qism hisoblanadi? Ma’lumotlar qismi Nazorat qismi Nazariy qism Kirish qismi 25 / 40 Uzluksiz ta'limni faoliyat ko‘rsatish prinsiplarini aniqlang? Ta'limni ustuvorligi, ta'limning demokratlashuvi , nsonparvarlashuvi, ijtimoiylashuvi, milliy yo‘naltirilganligi, ta'lim va tarbiyaning uzviy bog'liqligi, iqtidorli yoshlarni aniqlash Ta'limni ustuvorligi, ta'limning demokratlashuv,insonparvarlashuvi Ta'lim va tarbiyaning uzviy bog'liqligi, iqtidorli yoshlarni aniqlash Ta'limning insonparvarlashuvi, ijtimoiylashuvi, milliy yo‘naltirilganligi 26 / 40 Elektron lug‘at bu.? Turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari. Bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli electron versiyasi taqdim etiladi. Haqiqiy ob’yektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. An’anaviy “qog‘ozli” lug‘atga mos keluvchi elektron axborot manbai.Kompyuter versiyada so‘z yoki so‘zlar guruhiga maxsus ajratilgan ko‘rsatma bilan ishtilgan dasturdan chaqirishi mumkin. An’anaviy lug‘atlardan farqli ravishda electron lug‘at matn va grafikaviy tasvirlar bilan bir qatorda video va animatsion lavhalar, tovush, musiqa va boshqalar bilan birga media obyektlarning butun spektirlarini o‘zi chiga olishi mumkin. 27 / 40 O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish Ta’lim maqsadi An’anaviy ta’lim turi Ta’lim maqsadi An’anaviy ta’lim turi 28 / 40 Eng katta tarmoq bu…? Global Lokal Google tarmog’i Mintaqaviy 29 / 40 Hamkorlikda o‘rganish modeli….? o‘quvchilarni mustaqil guruhlarda ishlashi evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutadigan metod. real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan Bu modellar asosan o‘quvchi shaxsiga qaratilgan ko‘zda tutuvchi metod. qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod. o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini 30 / 40 Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni. O‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi Didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari Pedagogik tizim o‘n qismdan tuziladi 31 / 40 Berilganlardan to‘g‘ri jumlani toping. ……O‘qituvchi talaba yoki o‘quvchining belgilangan maqsaddan kafolatgan natijaga hamkorlikda erishishlari uchun tanlangan texnologiyalariga bog‘liq? pedagogik texnologiyaning eng asosiy funksiyasi pedagogik texnologiyaning eng asosiy tamoyili pedagogik texnologiyaning eng asosiy negizi pedagogik texnologiyaning eng asosiy talabi 32 / 40 «Informatika» fani umumta’lim maktablarining nechanchi sinflarida o‘qitiladi. 67 sinf 510 sinf 78 sinf 59 sinf 33 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ qozona olishi asosida paydo bo‘ladi? Obro‘ orttira olish qobiliyati Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Nutq qobiliyati 34 / 40 BMP formatli tasvir necha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega? 32 8 64 24 35 / 40 Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi? Estetik talablar Texnik talablar Ergonomik talablar Tarmoq talablar 36 / 40 Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. ma’lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar tarmoqni boshqaradigan tizimlar. bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. 37 / 40 ……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir. Pedagogik ijodkorlik Innovatsion pedagogik faoliyat Innovatsion pedagogik mahurat Pedagogik faoliyat 38 / 40 Noana’anaviy o‘qitish metodlari va ulardan foydalanish jarayonidagi o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar qaysi javobda keltirilgan? Hamkorlikda o`rganish modeli tadqiqotlar olib borish jarayoni,amaliy mashg`ulotlar o`tkazish modellashtirish, o‘rganishning tadqiqot modeli, labaratoriya mashg’ulotini olib borish hamkorlikda o‘rganish modeli modellashtirish hamkorlikda o‘rganish modeli modellashtirish, o‘rganishning tadqiqot modeli. 39 / 40 O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan? P.Ya.Galperin va N.F.Talizina Yu.K.Babanskiy, V.P.Bespalko, I.R.Visotskiy, M.Maxmutov, P.N.Pidkasistiy L.S.Vigotskiy va S.L.Rubinshteyn Yu.K.Babanskiy, V.P. Bespalko, I.R.Visotskiy 40 / 40 … o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi. Eksperimental darslarni o‘tish O‘ylab top (evrika) darsi Ilmiyfantastik adabiyotlar ustida ishlash O‘quvchilarning topqirlik darajasi Your score is 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilishda topshiriq turlari nechta?
2 / 40
Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug'ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi?
3 / 40
Provayder so‘zining ma’nosi qanday?
4 / 40
Aniq ketmaketlikdagi yaxlit jarayon bo‘lib, u talaba (yoki o‘quvchining ehtiyojidan kelib chiqqan holda bir maqsadga yo‘naltirilgan, oldindan puxta loyihalashtirilgan va kafolatlangan natija berishga qaratilgan pedagogik jarayon nima deb ataladi?
5 / 40
Namo Webeditor dasturidagi Borders typevazifasi.?
6 / 40
Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita
7 / 40
Natija –…..bu?
8 / 40
Ta’lim beruvchi ….bu?
9 / 40
Texnik talablar nechta?
10 / 40
Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib
11 / 40
O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol, muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon bu ?
12 / 40
Test vazifasining sifati bilan o‘quv jarayoni sifati orasidagi aloqa bog'lanish qanday?
13 / 40
Pedagog – olimlarning yillar davomida ta’lim tizimida qanday fikrlar ilgari surilgan?
14 / 40
Informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar kursining asosiy maqsadi nimalardan iborat.
15 / 40
«Teta – poya» mashqi qanday amalga oshiriladi.
16 / 40
Ta’limiy maqsad –…..
17 / 40
Ta’limtarbiya asosida shaxsning intensive rivojlanishi, moddiyma’naviy qadriyatlarni o‘zlashtirishi faqat uning qaysi faoliyati natijasida amalga oshadi?
18 / 40
O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari:1.G‘oyaviy sohada. 2. Pedagogik kasb sohasida. 3. Ijtimoiy sohasida.
19 / 40
Psixofiziologik talablar nechta?
20 / 40
Test nima? Standart shakldagi topshiriqlar bo‘lib, aqliy taraqqiyot, qobiliyat, bilim va malakani aniqlash
21 / 40
Pedagogik texnologiya usulining ilmiymetodik asoslari qaysilar.
22 / 40
O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini
23 / 40
Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi.
24 / 40
Butun kursning va bo‘limlarning tarkibi hamda ular orasidagi bog‘lanishlar ko‘rsatiladigan qism qanday qism hisoblanadi?
25 / 40
Uzluksiz ta'limni faoliyat ko‘rsatish prinsiplarini aniqlang?
26 / 40
Elektron lug‘at bu.?
27 / 40
O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish
28 / 40
Eng katta tarmoq bu…?
29 / 40
Hamkorlikda o‘rganish modeli….? o‘quvchilarni mustaqil guruhlarda ishlashi evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutadigan metod. real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan
30 / 40
Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni.
31 / 40
Berilganlardan to‘g‘ri jumlani toping. ……O‘qituvchi talaba yoki o‘quvchining belgilangan maqsaddan kafolatgan natijaga hamkorlikda erishishlari uchun tanlangan texnologiyalariga bog‘liq?
32 / 40
«Informatika» fani umumta’lim maktablarining nechanchi sinflarida o‘qitiladi.
33 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ qozona olishi asosida paydo bo‘ladi?
34 / 40
BMP formatli tasvir necha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?
35 / 40
Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi?
36 / 40
Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati.
37 / 40
……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir.
38 / 40
Noana’anaviy o‘qitish metodlari va ulardan foydalanish jarayonidagi o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar qaysi javobda keltirilgan?
39 / 40
O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan?
40 / 40
… o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi.
Your score is
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ