O’qitish metodikasi
3 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug'ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi? Pedagogik faoliyat bilan shug'ullanish sud xukmiga asosan man etilgan shaxslarga O‘rta maxsus ma'lumotli shaxslarga Tegishli ma'lumotga ega bo‘lmagan shaxslarga Oliy ma'lumotli bo‘lmagan shaxslarga 2 / 40 O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar; o‘zining nerv sistemasining xususiyatlarini aniqlashbo‘yicha tajribalar yoki chet tilida birbiridan intervyu olish); Birgalikda ishlashda ishtirokchilarning o‘zaro hamjihatligini ko‘zlagan topshiriqlar (masalan, Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. 3 / 40 Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish O‘qituvchi va o‘quvchi faoliyati O‘qituvchi metodi O‘quvchi faoliyati yo‘lidir. 4 / 40 Kadrlar tayyorlash milliy modelining asosiy tarkibiy qismlari to‘g'ri berilgan qatorni belgilang? Davlat va jamiyat, ishlab chiqarish uzluksiz ta'lim Shaxs, uzluksiz ta'lim, fan, ishlab chiqarish Ta'lim tizimi, shaxs, davlat va jamiyat Shaxs, davlat va jamiyat, uzluksiz ta'lim, fan, ishlab chikarish 5 / 40 NamoWebEditor 5.5 muharririning rejimlari qaysilar.? 1.Edit rejimibu rejimda matnni hujjatga bevosita kiritish mumkin, uni tahrirlash mumkin, shuningdek, rasmlarni o‘rnatish, knopkalarni va boshqa ob’ektlarni o‘rnatish mumkin. Bu rejimda ishlaganda HTML tilini bilish zarur emas. 2. HTML rejimibu rejimda hujjatning HTML tilida ko‘rinishi tasvirlanadi, bunda HTML tilini bilgan holda hujjatni tahrirlash mumkin. 3. Ko‘rish rejimibu rejimda brauzer (Internet Explorer, Netscape) oynasida hujjatning qanaqa ko‘rinishdaligini kuzatish mumkin. 4. Hujjatning asosiy parametrlarini o‘rnatish. 1,4,2 2.4 2.3 1,2,3 6 / 40 Darslik bilan ishlash metodi nechta shaklda olib boriladi? 7 ta 2 ta 5 ta 4 ta 7 / 40 Elektron lug‘at bu.? An’anaviy “qog‘ozli” lug‘atga mos keluvchi elektron axborot manbai.Kompyuter versiyada so‘z yoki so‘zlar guruhiga maxsus ajratilgan ko‘rsatma bilan ishtilgan dasturdan chaqirishi mumkin. An’anaviy lug‘atlardan farqli ravishda electron lug‘at matn va grafikaviy tasvirlar bilan bir qatorda video va animatsion lavhalar, tovush, musiqa va boshqalar bilan birga media obyektlarning butun spektirlarini o‘zi chiga olishi mumkin. Turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari. Bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli electron versiyasi taqdim etiladi. Haqiqiy ob’yektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. 8 / 40 O‘zini o‘zgartirish, rivojlanishga qaratilgan topshiriqlar va birgalikda ishlash usullari ? “Hamkorlikda ijod qiling” “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” “Ko‘zguli topshiriqlar” 9 / 40 Pedagogik faoliyat o‘z mohiyatiga ko‘ra qanday xarakterga ega. salbiy ijobiy ilmiy ijodiy 10 / 40 O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan? Yu.K.Babanskiy, V.P.Bespalko, I.R.Visotskiy, M.Maxmutov, P.N.Pidkasistiy L.S.Vigotskiy va S.L.Rubinshteyn Yu.K.Babanskiy, V.P. Bespalko, I.R.Visotskiy P.Ya.Galperin va N.F.Talizina 11 / 40 Elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darxol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn bu? Suniy intellekt Fayl Gipermatn Axborot 12 / 40 “Inter'vyu”texnikasi qanday texnika? O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan yakka, kichik guruh holda tahlil eta olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil ma'lumotlardan kerakligini tanlab olishni o‘rgatishga qaratilgan 13 / 40 “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” ikkinchi bosqichi nechanchi yillarni o‘z ichiga oladi? 20052009yillar 20012005 yillar 20092013 yillar 19972001 yillar 14 / 40 Kim didaktikaning asosiy masalasi haqida “Bizning didaktikamizning alfa va omegasi o‘rgatuvchining kam o‘rgatish, o‘rganuvchining ko‘p o‘rganish yo‘lini qidirish va ochishdan iborat” degan edi? I.A.Karimov Abu Rayhon Beruniy Yan Amos Komenskiy Ibn Sino 15 / 40 Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, vositalari. axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi. 16 / 40 Mashq qildirgichlar……….bu? avval o‘zlashtirilgan o‘quv materialini takrorlash va mustahkamlashga xizmat qiladi yo‘naltiradi egallangan bilim, malaka va ko‘nikmalarni tekshirish yoki baholash maqsadlarida qo‘llaniladi o‘qituvchi ishtirokidagi virtual o‘quv muhitini shakllantiruvchi dasturlar o‘quvchilarning bilim darajasi va qiziqishlaridan kelib chiqib, yangi bilimlarni o‘zlashtirishga 17 / 40 Qanday ta’lim texnologiyasi bola shaxsini butun bir ta’lim tizimining markaziga qo‘yadi va unga tabiatan berilgan o‘z qobiliyatini ro‘yobga chiqarishi uchun har tomonlama qulay, xavfsiz, erkin shartsharoit yaratadi? Rivojlangan xorijiy davlatlar ta’lim texnologiyasi Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim texnologiyasi An’anaviy ta’lim texnologiyasi Pedagogik ta’lim texnologiyasi 18 / 40 E.S.Polat, A.A.Abduqodirov, M.M.Aripov, R.H.Hamdamov, A.G‘.Hayitov, A.Sattorovlar qanday ilmiy izlanishlar olib borgan? O‘quvtarbiya jarayonida masofali ta’limni qo‘llash bo‘yicha Pedagogik dasturiy vositalarni yaratish va ta’limda qo‘llash bo‘yicha Zamonaviy o‘qitish texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha Informatika va axborot texnologiyalari bo‘yicha 19 / 40 Kim “Harakatlanayotgan tramvayni ko‘rganimda mening hayolimga tramvay harakatini ifodalovchi differensial tenglama keladi va men bundan huzurlanaman” deb aytgan? Yan Amos Komenskiy M.Lyuter N.M.Gyunter Gegel 20 / 40 JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega? 8 razryadgacha 32 razryadgacha 16 razryadgacha 24 razryadgacha 21 / 40 Shaxsga yo‘naltirilgan darsning asosiy maqsadi? o‘quvchilarga darslik mazmunini yetkazib bera olish. o‘quvchilar darsda o‘z fikrini bildirishi darsga o‘quvchi shaxsini jalb qila olish. bilim olish faolligini namoyon qilish uchun sharoit yaratish. 22 / 40 Ta’lim texnologiyasi – ….. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi. axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, 23 / 40 Tasviriy ko‘rsatma materiallari necha turga bo‘linadi? 2 ta 5 ta 3 ta 4 ta 24 / 40 Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud. Bu bo‘limda yaratilayotgan diagrammaning ko‘rinishi ustida amallar bajariladi. Ushbu bo‘limda o‘rnatilayotgan diagrammaning nomi tanlanadi. Bu bo‘limda esa diagramma va uning yordamchi qismlari joylashgan o‘rinlari tanlanadi va sozlanadi. 25 / 40 Noana’anaviy o‘qitish metodlari va ulardan foydalanish jarayonidagi o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar qaysi javobda keltirilgan? modellashtirish, o‘rganishning tadqiqot modeli, labaratoriya mashg’ulotini olib borish hamkorlikda o‘rganish modeli modellashtirish, o‘rganishning tadqiqot modeli. Hamkorlikda o`rganish modeli tadqiqotlar olib borish jarayoni,amaliy mashg`ulotlar o`tkazish hamkorlikda o‘rganish modeli modellashtirish 26 / 40 Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan? Yangi pedagogik texnologiyalar bilan to‘liq ta'minlash bilan ta'minlanadi (to‘liq ta'minlanadi.) Pedagogik texnologiyalarga o‘tish Yangi pedagogik texnologiyalar joriy etiladi 27 / 40 «Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 8sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi? 17 68 36 34 28 / 40 O‘z o‘rnini belgilab olishga imkoniyat beruvchi topshiriqlardan qaysi javobda to‘g’ri ko‘rsatilgan? o‘quv balining darajasiga mos keladigan o‘quv faoliyatini tanlash imkonini beruvchi topshiriqlar va o‘quv faoliyatini tanlash. birgalikda ishlashda ishtirokchilarning o‘zaro hamjihatligini ko‘zlagan topshiriqlar. o‘quv faoliyatini bahosiz bajarish bo‘yicha topshiriqlar. o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli 29 / 40 Didaktik vositalarga misollar keltiring? Rasmlar, grafiklar, slaytlar, testlar. Rasmlar, grafiklar, kompyuter va uning qurulmalar. Umum tizimli vositalar, amaliy dasturlar, dasturlash tillari. Amaliy dasturlar, dasturlash tillari. 30 / 40 Nutq qobiliyati – ….bu? Nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. qozona olishdir. O‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ O‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. 31 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati – birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini birlashtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi? Tashkilotchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati Nutq qobiliyati 32 / 40 Tanqidiy fikrlashni o‘stirishga xizmat qiladigan metodlar ? o‘qish va yozish muloqot amaliy va laboratory tenglash va fikrlash 33 / 40 HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi? 9sinf 8sinf 7sinf 10sinf 34 / 40 O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish An’anaviy ta’lim turi Ta’lim maqsadi Ta’lim maqsadi An’anaviy ta’lim turi 35 / 40 Ta’limda axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha kimlar ish olib borgan? V.M.Glushkov, A.P.Ershov va V.Q.Qobulov A.P.Ershov, A.A.Abduqodirov, M.Aripov S.S.G‘ulomov, A.A.Abduqodirov, B.Sh.Radjabov va N.I. Taylaqov U.Yuldashev, R.R.Boqiyev 36 / 40 Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi? Texnik talablar Estetik talablar Tarmoq talablar Ergonomik talablar 37 / 40 O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim informatika o‘qituvchisining innovatsion pedagogik faoliyati asosiy tushunchalari, tarkibi, mezonlarini bilishi. informatika darsining o‘quv maqsadlari va vazifalarini loyihalashtira olish. amaliyotiga moslashuvchanlikni kafolatlash. 38 / 40 Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita? Savol javob Test Yozma nazorat Amaliy nazora 39 / 40 Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar. bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. tarmoqni boshqaradigan tizimlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar 40 / 40 Ta’limning samaradorligiga erishish uchun PDTlar mukammal bo‘lgan qatorni ko‘rsating? Ilmiyuslubiy, psixofiziologik, texnik Ilmiyuslubiy, didaktik, psixofiziologik Ilmiyuslubiy, didaktik, psixofiziologik, texnik Didaktik, psixofiziologik, texnik Ваша оценка 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug'ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi?
2 / 40
O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar;
3 / 40
Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish
4 / 40
Kadrlar tayyorlash milliy modelining asosiy tarkibiy qismlari to‘g'ri berilgan qatorni belgilang?
5 / 40
NamoWebEditor 5.5 muharririning rejimlari qaysilar.? 1.Edit rejimibu rejimda matnni hujjatga bevosita kiritish mumkin, uni tahrirlash mumkin, shuningdek, rasmlarni o‘rnatish, knopkalarni va boshqa ob’ektlarni o‘rnatish mumkin. Bu rejimda ishlaganda HTML tilini bilish zarur emas. 2. HTML rejimibu rejimda hujjatning HTML tilida ko‘rinishi tasvirlanadi, bunda HTML tilini bilgan holda hujjatni tahrirlash mumkin. 3. Ko‘rish rejimibu rejimda brauzer (Internet Explorer, Netscape) oynasida hujjatning qanaqa ko‘rinishdaligini kuzatish mumkin. 4. Hujjatning asosiy parametrlarini o‘rnatish.
6 / 40
Darslik bilan ishlash metodi nechta shaklda olib boriladi?
7 / 40
Elektron lug‘at bu.?
8 / 40
O‘zini o‘zgartirish, rivojlanishga qaratilgan topshiriqlar va birgalikda ishlash usullari ?
9 / 40
Pedagogik faoliyat o‘z mohiyatiga ko‘ra qanday xarakterga ega.
10 / 40
O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan?
11 / 40
Elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darxol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn bu?
12 / 40
“Inter'vyu”texnikasi qanday texnika? O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan
13 / 40
“Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” ikkinchi bosqichi nechanchi yillarni o‘z ichiga oladi?
14 / 40
Kim didaktikaning asosiy masalasi haqida “Bizning didaktikamizning alfa va omegasi o‘rgatuvchining kam o‘rgatish, o‘rganuvchining ko‘p o‘rganish yo‘lini qidirish va ochishdan iborat” degan edi?
15 / 40
Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar,
16 / 40
Mashq qildirgichlar……….bu? avval o‘zlashtirilgan o‘quv materialini takrorlash va mustahkamlashga xizmat qiladi
17 / 40
Qanday ta’lim texnologiyasi bola shaxsini butun bir ta’lim tizimining markaziga qo‘yadi va unga tabiatan berilgan o‘z qobiliyatini ro‘yobga chiqarishi uchun har tomonlama qulay, xavfsiz, erkin shartsharoit yaratadi?
18 / 40
E.S.Polat, A.A.Abduqodirov, M.M.Aripov, R.H.Hamdamov, A.G‘.Hayitov, A.Sattorovlar qanday ilmiy izlanishlar olib borgan?
19 / 40
Kim “Harakatlanayotgan tramvayni ko‘rganimda mening hayolimga tramvay harakatini ifodalovchi differensial tenglama keladi va men bundan huzurlanaman” deb aytgan?
20 / 40
JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?
21 / 40
Shaxsga yo‘naltirilgan darsning asosiy maqsadi?
22 / 40
Ta’lim texnologiyasi – ….. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari.
23 / 40
Tasviriy ko‘rsatma materiallari necha turga bo‘linadi?
24 / 40
Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud.
25 / 40
Noana’anaviy o‘qitish metodlari va ulardan foydalanish jarayonidagi o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar qaysi javobda keltirilgan?
26 / 40
Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan?
27 / 40
«Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 8sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi?
28 / 40
O‘z o‘rnini belgilab olishga imkoniyat beruvchi topshiriqlardan qaysi javobda to‘g’ri ko‘rsatilgan? o‘quv balining darajasiga mos keladigan o‘quv faoliyatini tanlash imkonini beruvchi topshiriqlar va o‘quv faoliyatini tanlash.
29 / 40
Didaktik vositalarga misollar keltiring?
30 / 40
Nutq qobiliyati – ….bu? Nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi.
31 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati – birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini birlashtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi?
32 / 40
Tanqidiy fikrlashni o‘stirishga xizmat qiladigan metodlar ?
33 / 40
HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi?
34 / 40
O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish
35 / 40
Ta’limda axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha kimlar ish olib borgan?
36 / 40
Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi?
37 / 40
O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim
38 / 40
Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita?
39 / 40
Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar.
40 / 40
Ta’limning samaradorligiga erishish uchun PDTlar mukammal bo‘lgan qatorni ko‘rsating?
Ваша оценка
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.