O’qitish metodikasi
7 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 An’anaviy ta’lim ko‘rsatmasi keltirilgan javob qaysilar? Aniq, so‘zsiz bajaruvchi shaxsni tayyorlash Fan mazmunini o‘zi tushunib etishi Dastur asosida o‘rganish materialni yodlash mustaqil ishlashga tayyorlash 2 / 40 Kadrlar tayyorlash milliy dasturi (KTMD) qachon qabul qilingan? Mustaqillik qabul qilingandan so‘ng 1994 yil 1 iyun 1997 yil 29 avgust 1992 yil. 3 / 40 Qanday imkoniyatlardan to‘la foydalanish interfaol muhitni yaratish imkonini beradi? Animatsiya Web texnologiya Multimedia Tasvir 4 / 40 Muammoli o‘qitish texnologiyasiga kim asos solgan? Dj.Dyun Kratvol B.Blum Bespalko 5 / 40 Informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar kursining asosiy maqsadi nimalardan iborat. informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar bo‘lajak informatika o‘qituvchisida kasbiy tayyorgarlikni rivojlantirishni ta’minlash. o‘quv fanining maqsadi va vazifalari o‘rganishdan iborat. talabalarni o‘qituvchi innovatsion pedagogik faoliyati asoslari bilan tanishtirish. 6 / 40 Test vazifasining sifati bilan o‘quv jarayoni sifati orasidagi aloqa bog'lanish qanday? Hech bir bog'liqligi yuk Bog'liq Uncha bog'liq emas Yuqori darajada bog'liq 7 / 40 Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud. Bu bo‘limda esa diagramma va uning yordamchi qismlari joylashgan o‘rinlari tanlanadi va Bu bo‘limda yaratilayotgan diagrammaning ko‘rinishi ustida amallar bajariladi. Ushbu bo‘limda o‘rnatilayotgan diagrammaning nomi tanlanadi. sozlanadi. 8 / 40 Ta’lim beruvchi ….bu? Talaba, o‘quvchi, tinglovchi Qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. O‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. Bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. 9 / 40 ……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir. Pedagogik ijodkorlik Pedagogik faoliyat Innovatsion pedagogik mahurat Innovatsion pedagogik faoliyat 10 / 40 Elektron qo‘llanma yaratish necha qismdan iborat? 3 5 4 2 11 / 40 Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar tarmoqni boshqaradigan tizimlar. 12 / 40 NamoWebEditor 5.5 muharririning Rows –bandining vazifasi.? ustunlar soni. satrlar soni. ekran eniga nisbatan ustunning eni (%). ekran bo‘yigan isbatan ustun balandligi. 13 / 40 Aniq ketmaketlikdagi yaxlit jarayon bo‘lib, u talaba (yoki o‘quvchining ehtiyojidan kelib chiqqan holda bir maqsadga yo‘naltirilgan, oldindan puxta loyihalashtirilgan va kafolatlangan natija berishga qaratilgan pedagogik jarayon nima deb ataladi? pedagogik texnologiya pedagogik ta’minot pedagogik vosita pedagogik ta’sir 14 / 40 Elektron qo‘llanma va uning har bir bo‘limidagi asosiy materialni berishdan oldin qaysi qismini ifodalash kerak? Nazariy qism Kirish qismi Asosiy material Amaliy qism 15 / 40 Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati. bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. ma’lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar tarmoqni boshqaradigan tizimlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. 16 / 40 “Ierarxiya” texnikasiga qaysi javobda to‘g'ri ta'rif keltirilgan? Oddiydan murakkkabga, murakkabdan oddiyga o‘tish usullarini qo‘llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarni dars jarayonida, darsdan tashqarida turli adabiyotlar, matnlar bilan ishlash, o‘rganilgan materialni yodda saqlab qolishga qaratilgan usullari bilan tanishtiruvchi va shunga o‘rgatishga qaratilgan ko‘rsatishga, uni tashkil etishni o‘rgatishga qaratilgan O‘qituvchilarni auditoriya diqqatini o‘ziga jalb etish, dars jarayonida hamkorlikda faoliyat O‘qituvchilarni auditoriyani boshqarishdagi usullari hamda talabalarni ish jarayonida boshqarish 17 / 40 Ta’limning samaradorligiga erishish uchun PDTlar mukammal bo‘lgan qatorni ko‘rsating? Ilmiyuslubiy, didaktik, psixofiziologik Didaktik, psixofiziologik, texnik Ilmiyuslubiy, didaktik, psixofiziologik, texnik Ilmiyuslubiy, psixofiziologik, texnik 18 / 40 Pedagog olimlar tomonidan ta’lim jarayonida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning asoslangan pedagogik texnologiyalari ishlab chiqilgan bo‘lib, ular qaysilar ? 1.Hamkorlik texnologiyasi; 2. Adaptiv muloqot pedagogik texnologiyasi; 3. O‘yin texnologiyasi; 4.Rivojlangan o‘qitish texnologiyasi; 5.Muammoli o‘qitish texnologiyasi; 7.Differentsial o‘qitish; 8.Individual o‘qitish texnologiyasi. 1, 3, 5,7 2, 3, 4, 5, 6, 7 6, 7, 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 19 / 40 Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning dasturiy ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Ushbu fanni uzluksiz ta’lim tizimining bu bosqichiga kiritilishidan maqsad… ish jarayonida va xayotda axborot texnologiyalari yordamida ulardan foydalanish tasvirlashga o‘rgatishdan iborat. barcha sohalarda o‘quvchilarni axborotni izlab topish, tanlash 20 / 40 Bilish va ijodiy faoliyatga nisbatan motivatsiya darajasini oshirishning samarali vositasi bu? o‘yinli o‘qitish usuli hisoblanandi. muammoli o‘qitish usuli hisoblanadi. mujassamlashtirilgan o‘qitish usuli hisoblanadi. faol o‘qitish usuli hisoblanadi. 21 / 40 Ma'lum bir o‘quv vazifasi bo‘yicha talaba o‘rganishining ayni natijasi deb qanday maqsadga aytiladi? Pedagogning mashg'ulotda talabaga bilim berish maqsadiga Talabaning biror bir mavzuni o‘rganish maqsadiga Talabaning fanni o‘rganish maqsadiga Oydinlashtirilgan maqsadga 22 / 40 Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, vositalari. lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi. axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va 23 / 40 Nutq qobiliyati – ….bu? Nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. qozona olishdir. olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. O‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ O‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila 24 / 40 Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va boshqalar) tuzilgan gipermatn. 25 / 40 Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita O‘qituvchi uchun darslarni samarali tashkil qilish, o‘quvchilar uchun axborot vositalaridan O‘quv fani bo‘yicha aniq didaktik maqsadlarga erishishga yo‘naltirilgan dasturiy mahsulot Zamonaviy texnologiyalarning o‘qitish vositasi foydalanish va axborotlarni qayta ishlash usullarini o‘zlashtirishda yaxshi natijalarga erishish 26 / 40 “Inter'vyu”texnikasi qanday texnika? O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil ma'lumotlardan kerakligini tanlab O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida olishni o‘rgatishga qaratilgan yakka, kichik guruh holda tahlil eta olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan 27 / 40 Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi? Tarmoq talablar Texnik talablar Estetik talablar Ergonomik talablar 28 / 40 O‘quvchitalabaning xafa bo‘lganini yoki dars tayyorlamayotganligini ko‘zidan biladi, deydilar.Buni qaysi qobiliyat orqali bilish mumkin? Tashkilotchilik qobiliyati Nutq qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati 29 / 40 O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod. Bu modellar asosan o‘quvchi shaxsiga qaratilgan ko‘zda tutuvchi metod. 30 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘z harakatlarning oqibatini ko‘ra bilishda, o‘quvchitalabaning kelgusida qanday odam bo‘lishini tasavvur qila olishida, tarbiyalanuvchida qanday fazilatlarni taraqqiy ettirish lozimligini oldindan aytib bera olishda ifodalanadi? Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati Nutq qobiliyati Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati 31 / 40 Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ qozona olishdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal 32 / 40 NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash; 2.3 1,2,3,4 0.4 2.4 33 / 40 O‘quvchi asosiy faoliyatga tez va oson kirishishi uchun interfeysning qandayligi muhim ko‘rsatkich hisoblanadi? Murakkabligi Oddiyligi Muhimligi Ishonchliligi 34 / 40 Psixofiziologik talablar nechta? 2 ta 4 ta 5 ta 3 ta 35 / 40 NamoWebEditor 5.5 muharririning Columns –bandining vazifasi.? satrlar soni. ekran eniga nisbatan ustunning eni (%). ekran bo‘yiga nisbatan ustun balandligi. ustunlar soni. 36 / 40 Eng katta tarmoq bu…? Lokal Mintaqaviy Global Google tarmog’i 37 / 40 Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilish yo‘llari qaysilar? O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar O‘zini o‘zgartirish, rivojlanishga qaratilgan topshiriqlar va birgalikda ishlash usullari O‘zo‘zini anglash imkonini beruvchi topshiriqlar O‘z o‘rnini belgilab olishga imkoniyat beruvchi topshiriqlar 38 / 40 O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim mezonlarini bilishi. informatika o‘qituvchisining innovatsion pedagogik faoliyati asosiy tushunchalari, tarkibi, informatika darsining o‘quv maqsadlari va vazifalarini loyihalashtira olish. amaliyotiga moslashuvchanlikni kafolatlash. 39 / 40 Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating? VGDA – 100 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 32 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGDA – 128 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 64 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit 40 / 40 Kompyuterda yaratilgan dastur barcha kompyuterda kutilgan tezlikda bajarilishi va samaradorlikni oshishiga olib kelishi uchun dasturni ishlash jarayonini nimalarga qaratish lozim? Interfeysiga Hajmiga To‘g‘ri bajarilganiga Proseduralarga Your score is 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
An’anaviy ta’lim ko‘rsatmasi keltirilgan javob qaysilar?
2 / 40
Kadrlar tayyorlash milliy dasturi (KTMD) qachon qabul qilingan?
3 / 40
Qanday imkoniyatlardan to‘la foydalanish interfaol muhitni yaratish imkonini beradi?
4 / 40
Muammoli o‘qitish texnologiyasiga kim asos solgan?
5 / 40
Informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar kursining asosiy maqsadi nimalardan iborat.
6 / 40
Test vazifasining sifati bilan o‘quv jarayoni sifati orasidagi aloqa bog'lanish qanday?
7 / 40
Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud.
8 / 40
Ta’lim beruvchi ….bu?
9 / 40
……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir.
10 / 40
Elektron qo‘llanma yaratish necha qismdan iborat?
11 / 40
Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar.
12 / 40
NamoWebEditor 5.5 muharririning Rows –bandining vazifasi.?
13 / 40
Aniq ketmaketlikdagi yaxlit jarayon bo‘lib, u talaba (yoki o‘quvchining ehtiyojidan kelib chiqqan holda bir maqsadga yo‘naltirilgan, oldindan puxta loyihalashtirilgan va kafolatlangan natija berishga qaratilgan pedagogik jarayon nima deb ataladi?
14 / 40
Elektron qo‘llanma va uning har bir bo‘limidagi asosiy materialni berishdan oldin qaysi qismini ifodalash kerak?
15 / 40
Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati.
16 / 40
“Ierarxiya” texnikasiga qaysi javobda to‘g'ri ta'rif keltirilgan? Oddiydan murakkkabga, murakkabdan oddiyga o‘tish usullarini qo‘llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarni dars jarayonida, darsdan tashqarida turli adabiyotlar, matnlar bilan ishlash, o‘rganilgan materialni yodda saqlab qolishga qaratilgan
17 / 40
Ta’limning samaradorligiga erishish uchun PDTlar mukammal bo‘lgan qatorni ko‘rsating?
18 / 40
Pedagog olimlar tomonidan ta’lim jarayonida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning asoslangan pedagogik texnologiyalari ishlab chiqilgan bo‘lib, ular qaysilar ? 1.Hamkorlik texnologiyasi; 2. Adaptiv muloqot pedagogik texnologiyasi; 3. O‘yin texnologiyasi; 4.Rivojlangan o‘qitish texnologiyasi; 5.Muammoli o‘qitish texnologiyasi; 7.Differentsial o‘qitish; 8.Individual o‘qitish texnologiyasi.
19 / 40
Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning dasturiy ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Ushbu fanni uzluksiz ta’lim tizimining bu bosqichiga kiritilishidan maqsad…
20 / 40
Bilish va ijodiy faoliyatga nisbatan motivatsiya darajasini oshirishning samarali vositasi bu?
21 / 40
Ma'lum bir o‘quv vazifasi bo‘yicha talaba o‘rganishining ayni natijasi deb qanday maqsadga aytiladi?
22 / 40
Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar,
23 / 40
Nutq qobiliyati – ….bu? Nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi.
24 / 40
Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli.
25 / 40
Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita
26 / 40
“Inter'vyu”texnikasi qanday texnika? O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan
27 / 40
Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi?
28 / 40
O‘quvchitalabaning xafa bo‘lganini yoki dars tayyorlamayotganligini ko‘zidan biladi, deydilar.Buni qaysi qobiliyat orqali bilish mumkin?
29 / 40
O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini
30 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘z harakatlarning oqibatini ko‘ra bilishda, o‘quvchitalabaning kelgusida qanday odam bo‘lishini tasavvur qila olishida, tarbiyalanuvchida qanday fazilatlarni taraqqiy ettirish lozimligini oldindan aytib bera olishda ifodalanadi?
31 / 40
Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.
32 / 40
NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash;
33 / 40
O‘quvchi asosiy faoliyatga tez va oson kirishishi uchun interfeysning qandayligi muhim ko‘rsatkich hisoblanadi?
34 / 40
Psixofiziologik talablar nechta?
35 / 40
NamoWebEditor 5.5 muharririning Columns –bandining vazifasi.?
36 / 40
Eng katta tarmoq bu…?
37 / 40
Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilish yo‘llari qaysilar?
38 / 40
O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim
39 / 40
Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating?
40 / 40
Kompyuterda yaratilgan dastur barcha kompyuterda kutilgan tezlikda bajarilishi va samaradorlikni oshishiga olib kelishi uchun dasturni ishlash jarayonini nimalarga qaratish lozim?
Your score is
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ