oliytoifa logo textoliytoifa logotipoliytoifa logo textoliytoifa logo text
  • Asosiy sahifa
  • Fanlar
  • So’ragan edingiz
  • Bog’lanish
✕

Informatika o’qitish metodikasi.

  • Home
  • Boshlangich ta'lim
  • Informatika o’qitish metodikasi.
Ona tili va adabiyot fanidan online attestatsiya savollari.
14.04.2023
Go’ro’g’li dostonidan online test savollari.
01.06.2023

Informatika o’qitish metodikasi.

O’qitish metodikasi

3
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40

O'qitish metodikasi.

O'qitish metodikasi.

1 / 40

Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug'ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi?

2 / 40

O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar;

3 / 40

Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish

4 / 40

Kadrlar tayyorlash milliy modelining asosiy tarkibiy qismlari to‘g'ri berilgan qatorni belgilang?

5 / 40

NamoWebEditor 5.5 muharririning rejimlari qaysilar.? 1.Edit rejimibu rejimda matnni hujjatga bevosita kiritish mumkin, uni tahrirlash mumkin, shuningdek, rasmlarni o‘rnatish, knopkalarni va boshqa ob’ektlarni o‘rnatish mumkin. Bu rejimda ishlaganda HTML tilini bilish zarur emas. 2. HTML rejimibu rejimda hujjatning HTML tilida ko‘rinishi tasvirlanadi, bunda HTML tilini bilgan holda hujjatni tahrirlash mumkin. 3. Ko‘rish rejimibu rejimda brauzer (Internet Explorer, Netscape) oynasida hujjatning qanaqa ko‘rinishdaligini kuzatish mumkin. 4. Hujjatning asosiy parametrlarini o‘rnatish.

6 / 40

Darslik bilan ishlash metodi nechta shaklda olib boriladi?

7 / 40

Elektron lug‘at bu.?

8 / 40

O‘zini o‘zgartirish, rivojlanishga qaratilgan topshiriqlar va birgalikda ishlash usullari ?

9 / 40

Pedagogik faoliyat o‘z mohiyatiga ko‘ra qanday xarakterga ega.

10 / 40

O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan?

11 / 40

Elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darxol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn bu?

12 / 40

“Inter'vyu”texnikasi qanday texnika? O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan

13 / 40

“Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” ikkinchi bosqichi nechanchi yillarni o‘z ichiga oladi?

14 / 40

Kim didaktikaning asosiy masalasi haqida “Bizning didaktikamizning alfa va omegasi o‘rgatuvchining kam o‘rgatish, o‘rganuvchining ko‘p o‘rganish yo‘lini qidirish va ochishdan iborat” degan edi?

15 / 40

Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar,

16 / 40

Mashq qildirgichlar……….bu? avval o‘zlashtirilgan o‘quv materialini takrorlash va mustahkamlashga xizmat qiladi

17 / 40

Qanday ta’lim texnologiyasi bola shaxsini butun bir ta’lim tizimining markaziga qo‘yadi va unga tabiatan berilgan o‘z qobiliyatini ro‘yobga chiqarishi uchun har tomonlama qulay, xavfsiz, erkin shartsharoit yaratadi?

18 / 40

E.S.Polat, A.A.Abduqodirov, M.M.Aripov, R.H.Hamdamov, A.G‘.Hayitov, A.Sattorovlar qanday ilmiy izlanishlar olib borgan?

19 / 40

Kim “Harakatlanayotgan tramvayni ko‘rganimda mening hayolimga tramvay harakatini ifodalovchi differensial tenglama keladi va men bundan huzurlanaman” deb aytgan?

20 / 40

JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?

21 / 40

Shaxsga yo‘naltirilgan darsning asosiy maqsadi?

22 / 40

Ta’lim texnologiyasi – ….. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari.

23 / 40

Tasviriy ko‘rsatma materiallari necha turga bo‘linadi?

24 / 40

Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud.

25 / 40

Noana’anaviy o‘qitish metodlari va ulardan foydalanish jarayonidagi o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar qaysi javobda keltirilgan?

26 / 40

Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan?

27 / 40

«Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 8sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi?

28 / 40

O‘z o‘rnini belgilab olishga imkoniyat beruvchi topshiriqlardan qaysi javobda to‘g’ri ko‘rsatilgan? o‘quv balining darajasiga mos keladigan o‘quv faoliyatini tanlash imkonini beruvchi topshiriqlar va o‘quv faoliyatini tanlash.

29 / 40

Didaktik vositalarga misollar keltiring?

30 / 40

Nutq qobiliyati – ….bu? Nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi.

31 / 40

O‘qituvchining qaysi qobiliyati – birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini birlashtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi?

32 / 40

Tanqidiy fikrlashni o‘stirishga xizmat qiladigan metodlar ?

33 / 40

HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi?

34 / 40

O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish

35 / 40

Ta’limda axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha kimlar ish olib borgan?

36 / 40

Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi?

37 / 40

O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim

38 / 40

Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita?

39 / 40

Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar.

40 / 40

Ta’limning samaradorligiga erishish uchun PDTlar mukammal bo‘lgan qatorni ko‘rsating?

Ваша оценка

0%

Share

Related posts

16.11.2023

7-sinf informatika fanidan IV chorak yakuniy nazorat ishi


Read more
16.11.2023

Informatika fanidan 7-sinf o’quvchilari uchun III chorak yakuniy nazorat ishi


Read more
16.11.2023

7-sinf o’quvchilari uchun informatika fanidan II chorak yakuniy test savollari


Read more

Добавить комментарий Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

© 2023 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress