O’qitish metodikasi
7 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” ikkinchi bosqichi nechanchi yillarni o‘z ichiga oladi? 19972001 yillar 20092013 yillar 20052009yillar 20012005 yillar 2 / 40 O‘quvchi shaxsiga yo‘naltirilgan ta’limda tavsiyalarning nechtasi muhim hisoblanadi: 9 ta 3ta 7 ta 5 ta 3 / 40 O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” “Ko‘zguli topshiriqlar” “Hamkorlikda ijod qiling” 4 / 40 Pedagogik dasturiy ta’minot vositalarga nimalar kiradi? O‘quv qo‘llanma, texnik, dasturiy. Texnik, daftar yuritish. Texnik, didaktik, dasturiy. O‘quv qo‘llanma, daftar yurutish. 5 / 40 O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim informatika o‘qituvchisining innovatsion pedagogik faoliyati asosiy tushunchalari, tarkibi, informatika darsining o‘quv maqsadlari va vazifalarini loyihalashtira olish. amaliyotiga moslashuvchanlikni kafolatlash. mezonlarini bilishi. 6 / 40 Pedagogik faoliyat o‘z mohiyatiga ko‘ra qanday xarakterga ega. ilmiy ijobiy ijodiy salbiy 7 / 40 Gipermatn bu? elektron shaklda taqdim etilgan, hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va haqiqiy ob’yektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. boshqalar) tuzilgan gipermatn. 8 / 40 O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari:1.G‘oyaviy sohada. 2. Pedagogik kasb sohasida. 3. Ijtimoiy sohasida. 1.3 1.2 2.3 2 9 / 40 O‘quvchilarning qiziqishlariga qarab majburiy bo‘lmagan darslar haqida gap ketganda qaysi o‘qitish usuli maqsadga muvofiq? mujassamlashtirilgan o‘qitish usuli muammoli o‘qitish usuli faol o‘qitish usuli o‘yinli o‘qitish usuli 10 / 40 Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu? Amaliyot Tadqiqot modeli Modellashtirish Hamkorlikda o`qitish 11 / 40 … o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi. O‘quvchilarning topqirlik darajasi Ilmiyfantastik adabiyotlar ustida ishlash O‘ylab top (evrika) darsi Eksperimental darslarni o‘tish 12 / 40 O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol, muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon bu ? yozish muloqot o‘qish fikrlash 13 / 40 ARPANET bu nima…? Opratsion sistema turi Tarmoqdagi kompyuterlarni ma’lumot almashishiga imkon berish Dasturlash nomi Antivirus dasturlari 14 / 40 Test nima? Standart shakldagi topshiriqlar bo‘lib, aqliy taraqqiyot, qobiliyat, bilim va malakani aniqlash Talabalarga baho qo‘yish uchun, ularning bilimlarini tekshirish uchun tuziladigan topshiriq maqsadida o‘tkaziladigan sinovdir Aniq sosiolistik tadqiqotlarda foydalaniladigan tarqatma material, savolnoma Shaxs ruhiyati va oldindan berilgan test me'yorlari bilan qiyosiy o‘rganish metodi 15 / 40 Qanday ta’lim texnologiyasi bola shaxsini butun bir ta’lim tizimining markaziga qo‘yadi va unga tabiatan berilgan o‘z qobiliyatini ro‘yobga chiqarishi uchun har tomonlama qulay, xavfsiz, erkin shartsharoit yaratadi? Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim texnologiyasi An’anaviy ta’lim texnologiyasi Rivojlangan xorijiy davlatlar ta’lim texnologiyasi Pedagogik ta’lim texnologiyasi 16 / 40 O‘qituvchining nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati qaysi qobiliyat turi? Tashkilotchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati Nutq qobiliyati 17 / 40 Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi. vazifa muammo maqsad sabab 18 / 40 Elektron qo‘llanmaning asosiy tarkibi nimalarni o‘z ichiga olish kerak? tayanch ma’ruza matni , ma’ruza matni, detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini ma’ruza matni , kursning ayrim bilimlarini chuqurlashtirish chuqurlashtirish tayanch ma’ruza matni , detallashtirilgan kurs tayanch ma’ruza matni , detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini chuqurlashtirish 19 / 40 Elektron qo‘llanma yaratish necha qismdan iborat? 5 4 3 2 20 / 40 Innovatsion pedagogik tajriba …. tomonidan qo‘llanadigan ish shakli va usullari, uslub va vositalaridir. o‘qituvchi o‘quvchi texnika foydalanuvchi 21 / 40 Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. qozona olishdir. etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ 22 / 40 «Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 8sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi? 17 68 36 34 23 / 40 O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi qaysi metod afzalligi hisoblanadi? hamkorlik noan’anaviy an’anaviy modellashtirilgan 24 / 40 Asosiy innovatsion usullar qaysilar? Debatlar, Rolli o‘yinlar Aqliy hujum Namoyish qilish, kichik guruhlarda bo‘lish Debatlar, Rolli o‘yinlar, Aqliy hujum 25 / 40 Muammoli o‘qitish texnologiyasiga kim asos solgan? Dj.Dyun B.Blum Kratvol Bespalko 26 / 40 O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar talaba (yoki o‘quvchi)larning o‘quv jarayonida fanga bo‘lgan qiziqishlarini doimiyligini pedagog va talaba (yoki o‘quvchi)larning hamkorlikdagi faoliyatini doimiy ravishda tashkil etilishlaridir ta’minlanishi 27 / 40 O‘zo‘zini anglash imkonini beruvchi topshiriqlar (o‘qituvchining o‘quvchilarga murojaati) . “Ko‘zguli topshiriqlar” “Hamkorlikda ijod qiling” “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” 28 / 40 Qaysi qobiliyat o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi? Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Nutq qobiliyati Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati 29 / 40 Bugungi kunda ta’lim muassalarning o‘quvtarbiyaviy jarayoniga pedagogik texnologiyalarni joriy etishning asosiy sabablari nechta hisoblanadi? 4 ta 3 ta 5 ta 6 ta 30 / 40 “Ierarxiya” texnikasiga qaysi javobda to‘g'ri ta'rif keltirilgan? Oddiydan murakkkabga, murakkabdan oddiyga o‘tish usullarini qo‘llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarni dars jarayonida, darsdan tashqarida turli adabiyotlar, matnlar bilan ishlash, o‘rganilgan materialni yodda saqlab qolishga qaratilgan usullari bilan tanishtiruvchi va shunga o‘rgatishga qaratilgan ko‘rsatishga, uni tashkil etishni o‘rgatishga qaratilgan O‘qituvchilarni auditoriya diqqatini o‘ziga jalb etish, dars jarayonida hamkorlikda faoliyat O‘qituvchilarni auditoriyani boshqarishdagi usullari hamda talabalarni ish jarayonida boshqarish 31 / 40 Ms Accsess dasturi umumta’lim maktabining nechinchi sinf Informatika fanida o‘rgatiladi? 7sinf 10sinf 9sinf 8sinf 32 / 40 Elektron qo‘llanmaning har bir bo‘limi qaysi qismlardan iborat bo‘lishi kerak? Nazariy qism, amaliy qism, nazorat qismi, ma’lumotlar qismi Nazariy qism, amaliy qism Nazorat qismi, ma’lumotlar qismi Nazariy qism, amaliy qism, nazorat qismi 33 / 40 Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib 1,2,3,4,5,6,7 1,4,5,6,7 1,2,3,4,5,6 1,2,3,5,6,7 34 / 40 Elektron lug‘at bu.? An’anaviy “qog‘ozli” lug‘atga mos keluvchi elektron axborot manbai.Kompyuter versiyada so‘z yoki so‘zlar guruhiga maxsus ajratilgan ko‘rsatma bilan ishtilgan dasturdan chaqirishi mumkin. An’anaviy lug‘atlardan farqli ravishda electron lug‘at matn va grafikaviy tasvirlar bilan bir qatorda video va animatsion lavhalar, tovush, musiqa va boshqalar bilan birga media obyektlarning butun spektirlarini o‘zi chiga olishi mumkin. Bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli electron versiyasi taqdim etiladi. Haqiqiy ob’yektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. Turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari. 35 / 40 Aniqlash bosqichida diqqat markazida nimalar turadi.? 1.)tanlangan akademik litseylarning guruhlarida o‘qilayotgan informatika o‘quv predmetining o‘quv materiallari mazmuni; 2) informatikani o‘qitishda amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tkazish uslubiyoti; 3) informatikadan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar mazmuni va majmuasi; 4) akademik litseylarning «Informatika» faniga mo‘ljalangan darsliklar, o‘quv, uslubiy qo‘llanmalar, elektron darslik va qo‘llanmalar, hamda ulardan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tishda foydalalanish darajasi; 5)amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘qitish shakli sifatida tahlil qilish; 6)akademik litseylarning aniq fanlar yo‘nalishi uchun «Informatika» o‘quv dasturining mazmunini tahlil qilish; 7)PDTni o‘qitish vositasi sifatida o‘rganish; 5,6,7 2,3,4 4,3,2,1 1,2,3,4 36 / 40 An’anaviy dars nimalarni o‘z ichiga oladi? muayyan muddatga mo‘ljallangan, ta’lim jarayoni ko‘proq o‘qituvchi shaxsiga qaratilgan, mavzuga kirish, yoritish, mustahkamlash va yakunlash bosqichlaridan iborat ta’lim jarayoni ko‘proq o‘qituvchi shaxsiga qaratilgan. ko‘p hollarda ta’lim jarayonining birdanbir metodi. mavzuga kirish, yoritish, mustahkamlash 37 / 40 Informatika bo‘yicha yangi milliy g‘oya nechanchi yili qayerda qabul qilingan? 1987 yil Fransiyada 1999 yil Rossiyada 1897 yil AQSH da 1987 yil O‘zbekistonda 38 / 40 JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega? 24 razryadgacha 8 razryadgacha 16 razryadgacha 32 razryadgacha 39 / 40 Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating? VGDA – 100 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 32 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 64 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGDA – 128 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit 40 / 40 Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. boshqalar) tuzilgan gipermatn. Your score is 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
“Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” ikkinchi bosqichi nechanchi yillarni o‘z ichiga oladi?
2 / 40
O‘quvchi shaxsiga yo‘naltirilgan ta’limda tavsiyalarning nechtasi muhim hisoblanadi:
3 / 40
O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar
4 / 40
Pedagogik dasturiy ta’minot vositalarga nimalar kiradi?
5 / 40
O‘quv kursining asosiy vazifalari nimalardan iborat. talabalarning pedagogika, psixologiya hamda informatika fanlaridan olgan bilimlarini tizimlashtirish, umumlashtirish va shu asosda ularni chuqurlashtirish. bo‘lajak informatika o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish variativ ta’lim
6 / 40
Pedagogik faoliyat o‘z mohiyatiga ko‘ra qanday xarakterga ega.
7 / 40
Gipermatn bu? elektron shaklda taqdim etilgan, hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va
8 / 40
O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari:1.G‘oyaviy sohada. 2. Pedagogik kasb sohasida. 3. Ijtimoiy sohasida.
9 / 40
O‘quvchilarning qiziqishlariga qarab majburiy bo‘lmagan darslar haqida gap ketganda qaysi o‘qitish usuli maqsadga muvofiq?
10 / 40
Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu?
11 / 40
… o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi.
12 / 40
O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol, muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon bu ?
13 / 40
ARPANET bu nima…?
14 / 40
Test nima? Standart shakldagi topshiriqlar bo‘lib, aqliy taraqqiyot, qobiliyat, bilim va malakani aniqlash
15 / 40
Qanday ta’lim texnologiyasi bola shaxsini butun bir ta’lim tizimining markaziga qo‘yadi va unga tabiatan berilgan o‘z qobiliyatini ro‘yobga chiqarishi uchun har tomonlama qulay, xavfsiz, erkin shartsharoit yaratadi?
16 / 40
O‘qituvchining nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati qaysi qobiliyat turi?
17 / 40
Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi.
18 / 40
Elektron qo‘llanmaning asosiy tarkibi nimalarni o‘z ichiga olish kerak? tayanch ma’ruza matni , ma’ruza matni, detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini
19 / 40
Elektron qo‘llanma yaratish necha qismdan iborat?
20 / 40
Innovatsion pedagogik tajriba …. tomonidan qo‘llanadigan ish shakli va usullari, uslub va vositalaridir.
21 / 40
Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.
22 / 40
«Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 8sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi?
23 / 40
O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi qaysi metod afzalligi hisoblanadi?
24 / 40
Asosiy innovatsion usullar qaysilar?
25 / 40
Muammoli o‘qitish texnologiyasiga kim asos solgan?
26 / 40
O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar
27 / 40
O‘zo‘zini anglash imkonini beruvchi topshiriqlar (o‘qituvchining o‘quvchilarga murojaati) .
28 / 40
Qaysi qobiliyat o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi?
29 / 40
Bugungi kunda ta’lim muassalarning o‘quvtarbiyaviy jarayoniga pedagogik texnologiyalarni joriy etishning asosiy sabablari nechta hisoblanadi?
30 / 40
“Ierarxiya” texnikasiga qaysi javobda to‘g'ri ta'rif keltirilgan? Oddiydan murakkkabga, murakkabdan oddiyga o‘tish usullarini qo‘llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarni dars jarayonida, darsdan tashqarida turli adabiyotlar, matnlar bilan ishlash, o‘rganilgan materialni yodda saqlab qolishga qaratilgan
31 / 40
Ms Accsess dasturi umumta’lim maktabining nechinchi sinf Informatika fanida o‘rgatiladi?
32 / 40
Elektron qo‘llanmaning har bir bo‘limi qaysi qismlardan iborat bo‘lishi kerak?
33 / 40
Pedagogik faoliyat (tizim) qanday tarkibdan iborat?1. Ta’lim beruvchi 2. Ta’lim oluvchi 3. Ta’limiy maqsad 4. Natija 5. O‘quv axboroti mazmuni 6. Ta’lim texnologiyasi 7. Tahliliynatijaviy tarkib
34 / 40
Elektron lug‘at bu.?
35 / 40
Aniqlash bosqichida diqqat markazida nimalar turadi.? 1.)tanlangan akademik litseylarning guruhlarida o‘qilayotgan informatika o‘quv predmetining o‘quv materiallari mazmuni; 2) informatikani o‘qitishda amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tkazish uslubiyoti; 3) informatikadan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar mazmuni va majmuasi; 4) akademik litseylarning «Informatika» faniga mo‘ljalangan darsliklar, o‘quv, uslubiy qo‘llanmalar, elektron darslik va qo‘llanmalar, hamda ulardan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tishda foydalalanish darajasi; 5)amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘qitish shakli sifatida tahlil qilish; 6)akademik litseylarning aniq fanlar yo‘nalishi uchun «Informatika» o‘quv dasturining mazmunini tahlil qilish; 7)PDTni o‘qitish vositasi sifatida o‘rganish;
36 / 40
An’anaviy dars nimalarni o‘z ichiga oladi? muayyan muddatga mo‘ljallangan, ta’lim jarayoni ko‘proq o‘qituvchi shaxsiga qaratilgan,
37 / 40
Informatika bo‘yicha yangi milliy g‘oya nechanchi yili qayerda qabul qilingan?
38 / 40
JPEG formatli tasvirda qancha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?
39 / 40
Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating?
40 / 40
Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli.
Your score is
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ