O’qitish metodikasi
11 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 Bugungi kunda ta’lim muassalarning o‘quvtarbiyaviy jarayoniga pedagogik texnologiyalarni joriy etishning asosiy sabablari nechta hisoblanadi? 5 ta 6 ta 4 ta 3 ta 2 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘z harakatlarning oqibatini ko‘ra bilishda, o‘quvchitalabaning kelgusida qanday odam bo‘lishini tasavvur qila olishida, tarbiyalanuvchida qanday fazilatlarni taraqqiy ettirish lozimligini oldindan aytib bera olishda ifodalanadi? Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Nutq qobiliyati Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati 3 / 40 Quyidagilardan qaysilari texnik talablarga misol bo‘ladi? Ma’lumotlarning tuzilishiga Ma’lumotlarning turli xilda ko‘rinishi Foydalanuvchi oynasining qulayligiga Dasturning ommaviyligi 4 / 40 Mashq qildirgichlar……….bu? avval o‘zlashtirilgan o‘quv materialini takrorlash va mustahkamlashga xizmat qiladi yo‘naltiradi o‘quvchilarning bilim darajasi va qiziqishlaridan kelib chiqib, yangi bilimlarni o‘zlashtirishga egallangan bilim, malaka va ko‘nikmalarni tekshirish yoki baholash maqsadlarida qo‘llaniladi o‘qituvchi ishtirokidagi virtual o‘quv muhitini shakllantiruvchi dasturlar 5 / 40 O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol, muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon bu ? muloqot o‘qish fikrlash yozish 6 / 40 Pedagogik texnologiya usulining ilmiymetodik asoslari qaysilar. Pedagogik tizim nazariyasi, tizimli, texnologik yondashuv. Ta'limtarbiya qonuniyatlari. Bixevioristik ta'limot. Ishlab chiqarish texnologiyasi 7 / 40 NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash; 2.4 1,2,3,4 0.4 2.3 8 / 40 O‘quvchi (talaba) dastur ishining bir bosqichida ikkinchisiga o‘tish uchun necha usuldan foydalanish mumkin? 2 xil 4 xil 1 xil 3 xil 9 / 40 O‘quvchilarning darslarda zerikishi bu ? ularning dangasaligidan emas, balki o‘qituvchining ularni o‘tilayotgan mavzuga qiziqtira ularning shaxsiy muammolari bo‘lishi mumkin. olmaganligidan kelib chiqishini unutmaslik lozim. mavzuni to‘liq o‘zlashtira olmasligi bo‘lishi mumkin. ko‘p hollarda ularning yoshiga bog‘liq ekanligini unutmaslik lozim. 10 / 40 O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon bu qaysi jarayon? tanqidiy texnalogik muommoli fikrlash 11 / 40 Darslik bilan ishlash metodi nechta shaklda olib boriladi? 5 ta 2 ta 7 ta 4 ta 12 / 40 Rivojlantiruvchi tizimda o‘qitish turlarining tasnifiy modeli va unga mos o‘qituvchi va talaba faoliyati xarakterini o‘ziga xos darajalar ko‘rinishida ifodalash mumkin ular nechta? 6 3 5 4 13 / 40 Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita? Amaliy nazora Test Savol javob Yozma nazorat 14 / 40 BMP formatli tasvir necha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega? 8 24 64 32 15 / 40 Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar. omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. tarmoqni boshqaradigan tizimlar. bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. 16 / 40 Seminar darsining maqsadi nimalardan iborat? O‘quvchilarni adabiyotlardan, qo‘llanmalardan mustaqil konspekt olishga, o‘quv predmetini chuqurroq o‘rganish, egallagan bilimlarini umumlashtirishga o‘rgatishdan iborat. Texnika vositalari yordamida dars o‘tish savollarni to‘g`ri hal qilishda ijodiy yondashishga harakat qiladi. O‘quvchi o‘rgangan materiallarini xulosalash, texnika va turmushga bog`lash, muammoli Qo‘llanmalardan mustaqil konspekt olishga, o‘quv predmetini chuqurroq o‘rganish, egallagan bilimlarini umumlashtirishga o‘rgatishdan iborat. 17 / 40 Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta? 6 ta 5 ta 4 ta 3 ta 18 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi? Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Nutq qobiliyati 19 / 40 Natija –…..bu? bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. talaba, o‘quvchi, tinglovchi. qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. o‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. 20 / 40 Hamkorlikda o‘rganish modeli….? o‘quvchilarni mustaqil guruhlarda ishlashi evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutadigan metod. real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan ko‘zda tutuvchi metod. Bu modellar asosan o‘quvchi shaxsiga qaratilgan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod. o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini 21 / 40 ……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir. Innovatsion pedagogik mahurat Innovatsion pedagogik faoliyat Pedagogik ijodkorlik Pedagogik faoliyat 22 / 40 Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon. Mazkur texnologiya loyihalar metodini qo‘llanib o‘qitish texnologiyasiga yaqin. kasbiy tayyorlashda samarali bo‘ladi O‘qitishning kreativ texnologiyasi, ayniqsa kadrlarni integrallashtirilgan kurslar asosida Ishni yakunlab, himoyaga tavsiya qiladi. 23 / 40 Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan? bilan ta'minlanadi (to‘liq ta'minlanadi.) Yangi pedagogik texnologiyalar bilan to‘liq ta'minlash Pedagogik texnologiyalarga o‘tish Yangi pedagogik texnologiyalar joriy etiladi 24 / 40 Konferensiya darsining muvaffaqiyatli o‘tishi nimalarga bog’liq? bilim saviyasining yuqoriligiga sifatiga, tayyorgarlik darajasiga bog`liq tayyorgarlik darajasiga, xonaning qulay jihozlanganligiga o‘quvchilarning tayyorgarligiga 25 / 40 Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi Forum, Chat, E’lonlar taxtasi, Video konferensiyalar guruhiga yuboriladigan xabarlar, Forum, Chat, E’lonlar taxtasi, Video konferensiyalar Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi guruhiga yuboriladigan xabarlar Elektron axborot ta’lim resurslar 26 / 40 Texnik talablar nechta? 7ta 8 ta 6 ta 5 ta 27 / 40 Didaktik vositalarga misollar keltiring? Umum tizimli vositalar, amaliy dasturlar, dasturlash tillari. Rasmlar, grafiklar, kompyuter va uning qurulmalar. Rasmlar, grafiklar, slaytlar, testlar. Amaliy dasturlar, dasturlash tillari. 28 / 40 Pedagogik dasturiy ta’minot vositalarga nimalar kiradi? O‘quv qo‘llanma, daftar yurutish. Texnik, didaktik, dasturiy. Texnik, daftar yuritish. O‘quv qo‘llanma, texnik, dasturiy. 29 / 40 Nazorat qilish dastur vositalari deganda nimani tushinasiz.? ma'lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. tarmoqni boshqaradigan tizimlar. iyerarxik yoki tarmoqli tuzilishga ega bo‘lgan ma’lumotlarni relyatsion ko‘rinishga o‘tkazish jarayoni. 30 / 40 Dars samaradorligini oshirishda pedagogik texnologiyalarni qo‘llash masalalarini kimlar tadqiq etishgan? A.A.Abduqodirov, B.Sh.Radjabov A.P.Ershov, A.A.Abduqodirov V.M.Glushkov, A.P.Ershov va V.Q.Qobulov U.N.Nishonaliyev, N.Saidahmedov, M.Ochilov va N.N.Azizxo‘jayeva 31 / 40 O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar; tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. o‘zining nerv sistemasining xususiyatlarini aniqlashbo‘yicha tajribalar yoki chet tilida birbiridan intervyu olish); Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi Birgalikda ishlashda ishtirokchilarning o‘zaro hamjihatligini ko‘zlagan topshiriqlar (masalan, 32 / 40 Tashkilotchilik qobiliyati …bu? o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ qozona olishdir. o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila 33 / 40 Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)» «O‘quv pedagogik dasturlar (O‘PD), ... IHTA fanining har bir bobi uchun turli mashinalarga moslashgan «Uskunaviy pedagogik dasturlar (UPD)» o‘qitishning pedagogik dasturlarini qo‘llashni amalga oshirish kerak» 34 / 40 Gipermatn bu? elektron shaklda taqdim etilgan, hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va versiyasi taqdim etiladi. bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron boshqalar) tuzilgan gipermatn. haqiqiy ob’yektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. 35 / 40 An’anaviy dars nimalarni o‘z ichiga oladi? muayyan muddatga mo‘ljallangan, ta’lim jarayoni ko‘proq o‘qituvchi shaxsiga qaratilgan, ta’lim jarayoni ko‘proq o‘qituvchi shaxsiga qaratilgan. ko‘p hollarda ta’lim jarayonining birdanbir metodi. mavzuga kirish, yoritish, mustahkamlash mavzuga kirish, yoritish, mustahkamlash va yakunlash bosqichlaridan iborat 36 / 40 …… etikada gumanizm, adolatlilik, vijdonlilik, halollik, yaxshilik qilish kabilar o‘qituvchilik faoliyati bilan bog`liq ravishda tahlil qilinadi. Shaxs Pedagogik Psixologik Foydalanuvchi 37 / 40 “Metod” so‘zinining ma’nosi. Maqsadga erishish Ma’lum bir maqsadga erishish yo‘li, faoliyat usuli. Faoliyat turi Texnologiya 38 / 40 “3x4” metodining ta'rifini belgilang. O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil fikrlardan, ma'lumotlardan kerakligini adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan tanlab olishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda 39 / 40 O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish Ta’lim maqsadi An’anaviy ta’lim turi An’anaviy ta’lim turi Ta’lim maqsadi 40 / 40 Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilish yo‘llari, topshiriq turlari nechta? 4 ta 8 ta 6 ta 2ta Your score is 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
Bugungi kunda ta’lim muassalarning o‘quvtarbiyaviy jarayoniga pedagogik texnologiyalarni joriy etishning asosiy sabablari nechta hisoblanadi?
2 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘z harakatlarning oqibatini ko‘ra bilishda, o‘quvchitalabaning kelgusida qanday odam bo‘lishini tasavvur qila olishida, tarbiyalanuvchida qanday fazilatlarni taraqqiy ettirish lozimligini oldindan aytib bera olishda ifodalanadi?
3 / 40
Quyidagilardan qaysilari texnik talablarga misol bo‘ladi?
4 / 40
Mashq qildirgichlar……….bu? avval o‘zlashtirilgan o‘quv materialini takrorlash va mustahkamlashga xizmat qiladi
5 / 40
O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol, muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon bu ?
6 / 40
Pedagogik texnologiya usulining ilmiymetodik asoslari qaysilar.
7 / 40
NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash;
8 / 40
O‘quvchi (talaba) dastur ishining bir bosqichida ikkinchisiga o‘tish uchun necha usuldan foydalanish mumkin?
9 / 40
O‘quvchilarning darslarda zerikishi bu ? ularning dangasaligidan emas, balki o‘qituvchining ularni o‘tilayotgan mavzuga qiziqtira
10 / 40
O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon bu qaysi jarayon?
11 / 40
Darslik bilan ishlash metodi nechta shaklda olib boriladi?
12 / 40
Rivojlantiruvchi tizimda o‘qitish turlarining tasnifiy modeli va unga mos o‘qituvchi va talaba faoliyati xarakterini o‘ziga xos darajalar ko‘rinishida ifodalash mumkin ular nechta?
13 / 40
Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita?
14 / 40
BMP formatli tasvir necha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?
15 / 40
Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar.
16 / 40
Seminar darsining maqsadi nimalardan iborat? O‘quvchilarni adabiyotlardan, qo‘llanmalardan mustaqil konspekt olishga, o‘quv predmetini chuqurroq o‘rganish, egallagan bilimlarini umumlashtirishga o‘rgatishdan iborat.
17 / 40
Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta?
18 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi?
19 / 40
Natija –…..bu?
20 / 40
Hamkorlikda o‘rganish modeli….? o‘quvchilarni mustaqil guruhlarda ishlashi evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutadigan metod. real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan
21 / 40
……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir.
22 / 40
Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon.
23 / 40
Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan?
24 / 40
Konferensiya darsining muvaffaqiyatli o‘tishi nimalarga bog’liq?
25 / 40
Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi
26 / 40
Texnik talablar nechta?
27 / 40
Didaktik vositalarga misollar keltiring?
28 / 40
Pedagogik dasturiy ta’minot vositalarga nimalar kiradi?
29 / 40
Nazorat qilish dastur vositalari deganda nimani tushinasiz.? ma'lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar bilimini nazorat qiluvchi dasturlar.
30 / 40
Dars samaradorligini oshirishda pedagogik texnologiyalarni qo‘llash masalalarini kimlar tadqiq etishgan?
31 / 40
O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar;
32 / 40
Tashkilotchilik qobiliyati …bu? o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.
33 / 40
Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)»
34 / 40
Gipermatn bu? elektron shaklda taqdim etilgan, hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va
35 / 40
An’anaviy dars nimalarni o‘z ichiga oladi? muayyan muddatga mo‘ljallangan, ta’lim jarayoni ko‘proq o‘qituvchi shaxsiga qaratilgan,
36 / 40
…… etikada gumanizm, adolatlilik, vijdonlilik, halollik, yaxshilik qilish kabilar o‘qituvchilik faoliyati bilan bog`liq ravishda tahlil qilinadi.
37 / 40
“Metod” so‘zinining ma’nosi.
38 / 40
“3x4” metodining ta'rifini belgilang. O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil fikrlardan, ma'lumotlardan kerakligini
39 / 40
O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish
40 / 40
Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilish yo‘llari, topshiriq turlari nechta?
Your score is
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ