oliytoifa logo textoliytoifa logotipoliytoifa logo textoliytoifa logo text
  • Asosiy sahifa
  • Fanlar
  • So’ragan edingiz
  • Bog’lanish
✕

Informatika o’qitish metodikasi.

  • Home
  • Boshlangich ta'lim
  • Informatika o’qitish metodikasi.
Ona tili va adabiyot fanidan online attestatsiya savollari.
14.04.2023
Go’ro’g’li dostonidan online test savollari.
01.06.2023

Informatika o’qitish metodikasi.

O’qitish metodikasi

11
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40

O'qitish metodikasi.

O'qitish metodikasi.

1 / 40

Bugungi kunda ta’lim muassalarning o‘quvtarbiyaviy jarayoniga pedagogik texnologiyalarni joriy etishning asosiy sabablari nechta hisoblanadi?

2 / 40

O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘z harakatlarning oqibatini ko‘ra bilishda, o‘quvchitalabaning kelgusida qanday odam bo‘lishini tasavvur qila olishida, tarbiyalanuvchida qanday fazilatlarni taraqqiy ettirish lozimligini oldindan aytib bera olishda ifodalanadi?

3 / 40

Quyidagilardan qaysilari texnik talablarga misol bo‘ladi?

4 / 40

Mashq qildirgichlar……….bu? avval o‘zlashtirilgan o‘quv materialini takrorlash va mustahkamlashga xizmat qiladi

5 / 40

O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol, muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon bu ?

6 / 40

Pedagogik texnologiya usulining ilmiymetodik asoslari qaysilar.

7 / 40

NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash;

8 / 40

O‘quvchi (talaba) dastur ishining bir bosqichida ikkinchisiga o‘tish uchun necha usuldan foydalanish mumkin?

9 / 40

O‘quvchilarning darslarda zerikishi bu ? ularning dangasaligidan emas, balki o‘qituvchining ularni o‘tilayotgan mavzuga qiziqtira

10 / 40

O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon bu qaysi jarayon?

11 / 40

Darslik bilan ishlash metodi nechta shaklda olib boriladi?

12 / 40

Rivojlantiruvchi tizimda o‘qitish turlarining tasnifiy modeli va unga mos o‘qituvchi va talaba faoliyati xarakterini o‘ziga xos darajalar ko‘rinishida ifodalash mumkin ular nechta?

13 / 40

Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita?

14 / 40

BMP formatli tasvir necha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?

15 / 40

Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar.

16 / 40

Seminar darsining maqsadi nimalardan iborat? O‘quvchilarni adabiyotlardan, qo‘llanmalardan mustaqil konspekt olishga, o‘quv predmetini chuqurroq o‘rganish, egallagan bilimlarini umumlashtirishga o‘rgatishdan iborat.

17 / 40

Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta?

18 / 40

O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi?

19 / 40

Natija –…..bu?

20 / 40

Hamkorlikda o‘rganish modeli….? o‘quvchilarni mustaqil guruhlarda ishlashi evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutadigan metod. real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan

21 / 40

……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir.

22 / 40

Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon.

23 / 40

Milliy dasturning pedagogik texnologiyalarni joriy qilishga doir ko‘rsatmasi qaysi javobda keltirilgan?

24 / 40

Konferensiya darsining muvaffaqiyatli o‘tishi nimalarga bog’liq?

25 / 40

Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi

26 / 40

Texnik talablar nechta?

27 / 40

Didaktik vositalarga misollar keltiring?

28 / 40

Pedagogik dasturiy ta’minot vositalarga nimalar kiradi?

29 / 40

Nazorat qilish dastur vositalari deganda nimani tushinasiz.? ma'lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar bilimini nazorat qiluvchi dasturlar.

30 / 40

Dars samaradorligini oshirishda pedagogik texnologiyalarni qo‘llash masalalarini kimlar tadqiq etishgan?

31 / 40

O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar;

32 / 40

Tashkilotchilik qobiliyati …bu? o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.

33 / 40

Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)»

34 / 40

Gipermatn bu? elektron shaklda taqdim etilgan, hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va

35 / 40

An’anaviy dars nimalarni o‘z ichiga oladi? muayyan muddatga mo‘ljallangan, ta’lim jarayoni ko‘proq o‘qituvchi shaxsiga qaratilgan,

36 / 40

…… etikada gumanizm, adolatlilik, vijdonlilik, halollik, yaxshilik qilish kabilar o‘qituvchilik faoliyati bilan bog`liq ravishda tahlil qilinadi.

37 / 40

“Metod” so‘zinining ma’nosi.

38 / 40

“3x4” metodining ta'rifini belgilang. O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil fikrlardan, ma'lumotlardan kerakligini

39 / 40

O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish

40 / 40

Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilish yo‘llari, topshiriq turlari nechta?

Your score is

0%

Share

Related posts

08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 4-chorak test


Read more
08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 3-chorak test


Read more
08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 2-chorak test


Read more

Добавить комментарий Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

© 2025 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress