oliytoifa logo textoliytoifa logotipoliytoifa logo textoliytoifa logo text
  • Asosiy sahifa
  • Fanlar
  • So’ragan edingiz
  • Bog’lanish
✕

Informatika o’qitish metodikasi.

  • Home
  • Boshlangich ta'lim
  • Informatika o’qitish metodikasi.
Ona tili va adabiyot fanidan online attestatsiya savollari.
14.04.2023
Go’ro’g’li dostonidan online test savollari.
01.06.2023

Informatika o’qitish metodikasi.

O’qitish metodikasi

0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40

O'qitish metodikasi.

O'qitish metodikasi.

1 / 40

«Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 9sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi?

2 / 40

Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.

3 / 40

Informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar kursining asosiy maqsadi nimalardan iborat.

4 / 40

O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi qaysi metod afzalligi hisoblanadi?

5 / 40

Quyidagilardan qaysilari texnik talablarga misol bo‘ladi?

6 / 40

Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)»

7 / 40

An’anaviy (ta’lim jarayoni markazida o‘qituvchi bo‘lgan) metodlarning afzalliklari nimalardan iborat? Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda foydali.O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi.Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda

8 / 40

Intellektual tizimlar bu?

9 / 40

Rivojlantiruvchi tizimda o‘qitish turlarining tasnifiy modeli va unga mos o‘qituvchi va talaba faoliyati xarakterini o‘ziga xos darajalar ko‘rinishida ifodalash mumkin ular nechta?

10 / 40

O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon bu qaysi jarayon?

11 / 40

Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar,

12 / 40

Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish

13 / 40

Asosiy innovatsion usullar qaysilar?

14 / 40

……o‘qituvchi shaxsini, uning dunyo qarashini, e’tiqodini, ongi va xulqatvorini shakllantirishdek umumiy maqsadga bo‘ysungan sonsanoqsiz pedagogik masalalar yechish jarayonidir.

15 / 40

Suhbat nechta maqsadlarda olib borilishi mumkin?

16 / 40

O‘quvchi shaxsiga yo‘naltirilgan ta’limda tavsiyalarning nechtasi muhim hisoblanadi:

17 / 40

Elektron qo‘llanma yaratish necha qismdan iborat?

18 / 40

Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli.

19 / 40

Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud.

20 / 40

O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiyadir bu nima?

21 / 40

NamoWebEditor 5.5 muharririning rejimlari qaysilar.? 1.Edit rejimibu rejimda matnni hujjatga bevosita kiritish mumkin, uni tahrirlash mumkin, shuningdek, rasmlarni o‘rnatish, knopkalarni va boshqa ob’ektlarni o‘rnatish mumkin. Bu rejimda ishlaganda HTML tilini bilish zarur emas. 2. HTML rejimibu rejimda hujjatning HTML tilida ko‘rinishi tasvirlanadi, bunda HTML tilini bilgan holda hujjatni tahrirlash mumkin. 3. Ko‘rish rejimibu rejimda brauzer (Internet Explorer, Netscape) oynasida hujjatning qanaqa ko‘rinishdaligini kuzatish mumkin. 4. Hujjatning asosiy parametrlarini o‘rnatish.

22 / 40

Test vazifasining sifati bilan o‘quv jarayoni sifati orasidagi aloqa bog'lanish qanday?

23 / 40

Ta’lim beruvchi ….bu?

24 / 40

Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi?

25 / 40

Pedagogik faoliyat o‘z mohiyatiga ko‘ra qanday xarakterga ega.

26 / 40

Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi.

27 / 40

O‘rgatuvchi dasturlar qanday dastur? o‘quvchilarning bilim darajasi va qiziqishlaridan kelib chiqib, yangi bilimlarni o‘zlashtirishga

28 / 40

Gipermatn bu? elektron shaklda taqdim etilgan, hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va

29 / 40

O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan?

30 / 40

HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi?

31 / 40

Texnik vositalarning asosiysi to‘g‘ri ko‘rsatilgan javobni toping?

32 / 40

O‘qituvchining qaysi qobiliyati – birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini birlashtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi?

33 / 40

Motivastiyaning yuqori darajada bo‘lishi qaysi metodning afzallik tomoni hisoblanadi?

34 / 40

Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi

35 / 40

Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu?

36 / 40

Kim didaktikaning asosiy masalasi haqida “Bizning didaktikamizning alfa va omegasi o‘rgatuvchining kam o‘rgatish, o‘rganuvchining ko‘p o‘rganish yo‘lini qidirish va ochishdan iborat” degan edi?

37 / 40

Professiogramma quyidagilarni o‘z ichiga oladi: 1. O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari. 2. O‘qituvchining ruhiypedagogik tayyorgarligiga qo‘yiladigan talablar. 3. Maxsus tayyorgarlikning hajmi va mazmuni. 4. Ilmiy dunyoqarash va e’tiqod. 5. Ijtimoiy etikaxloqiy zaruriyatlarini chuqur tushunish. 6. Ijtimoiy va grajdanlik burchini anglash.

38 / 40

O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi?

39 / 40

Didaktik ta’minot materiallarining har xilligini ta’minlash asosida variantlilikni shakllantirish, ya’ni parametrli o‘quv materiallarini hosil qilish bu didaktik talabning qaysi turi hisoblanadi?

40 / 40

Ta’limiy maqsad –…..

Ваш результат:

0%

Share

Related posts

08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 4-chorak test


Read more
08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 3-chorak test


Read more
08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 2-chorak test


Read more

Добавить комментарий Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

© 2025 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress