O’qitish metodikasi
11 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 O‘zini o‘zgartirish, rivojlanishga qaratilgan topshiriqlar va birgalikda ishlash usullari ? “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” “Ko‘zguli topshiriqlar” “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” “Hamkorlikda ijod qiling” 2 / 40 Test dasturlariga ta’rif bering? egallangan bilim, malaka va ko‘nikmalarni tekshirish yoki baholash maqsadlarida qo‘llaniladi avval o‘zlashtirilgan o‘quvmaterialini takrorlash va mustahkamlashga xizmat qiladi o‘qituvchi ishtirokidagi virtual o‘quv muhitini shakllantiruvchi dasturlar yo‘naltiradi o‘quvchilarning bilim darajasi va qiziqishlaridan kelib chiqib, yangi bilimlarni o‘zlashtirishga 3 / 40 Psixofiziologik talablarning qaysi birida ekrandagi barcha ob’yektlar ma’lum ma’noda axborotni tashuvchi bo‘lishi shart degan jumlalar keltirilgan? Ma’lumotlarning tuzilishi Obyektlarningko‘rinishi Dasturning ommaviyligi Tasvirlarning rangi 4 / 40 “Metod” so‘zi qaysi tildan olingan. Grekcha Inglizcha Lotincha Yunoncha 5 / 40 O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” “Hamkorlikda ijod qiling” “Ko‘zguli topshiriqlar” “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” 6 / 40 Elektron qo‘llanmaning asosiy tarkibi nimalarni o‘z ichiga olish kerak? tayanch ma’ruza matni , ma’ruza matni, detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini tayanch ma’ruza matni , detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini chuqurlashtirish chuqurlashtirish ma’ruza matni , kursning ayrim bilimlarini chuqurlashtirish tayanch ma’ruza matni , detallashtirilgan kurs 7 / 40 Ko‘zguli topshiriqlar” …bu ? Ko‘zguga qarab ishlash O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar Darsni, hamda uy vazifasini bilish qobiliyatlarini aniqlash O‘quv mazmunida berilgan qahramonlarda o‘zining shaxsiy xususiyatlarini topish 8 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi? Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Nutq qobiliyati Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati 9 / 40 Dasturlarning ta’lim jarayonida qo‘llaniladigan turi qanday nomlanadi? Amaliy dasturlar. Nazorat qiluvchi dasturlar. O‘rgatuvchi dasturlar. Pedagogik dasturlar. 10 / 40 Texnik talablar nechta? 7ta 5 ta 8 ta 6 ta 11 / 40 Intellektual tizimlar bu? elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. insonning mantiqiy fikrlash usulini qo‘llagan holda masalani yechadigan tizimlar. bosma shaklda bayon etilgan asosiy tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn,illyustratsiya, tovush video vaboshqalar) tuzilgan gipermatn. 12 / 40 Konferensiya darsining muvaffaqiyatli o‘tishi nimalarga bog’liq? o‘quvchilarning tayyorgarligiga bilim saviyasining yuqoriligiga tayyorgarlik darajasiga, xonaning qulay jihozlanganligiga sifatiga, tayyorgarlik darajasiga bog`liq 13 / 40 Interfeysning qanday holdagi ko‘rinishida o‘quvchi ko‘rsatilgan variantlardan birini tanlashi qulay kechadi. Gipermatnli Sichqoncha Prosedura Piktogramma 14 / 40 An’anaviy dars o‘tishning asosiy tarkibiy qismlari nechta. 6 ta 7 ta 5 ta 8 ta 15 / 40 Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning dasturiy ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Ushbu fanni uzluksiz ta’lim tizimining bu bosqichiga kiritilishidan maqsad… ish jarayonida va xayotda axborot texnologiyalari yordamida ulardan foydalanish barcha sohalarda o‘quvchilarni axborotni izlab topish, tanlash tasvirlashga o‘rgatishdan iborat. 16 / 40 Texnik vositalarga nimalar kiradi? Kompyuter va uning qurulmalar, kompyuterning tashqi qurulmalari, axborotni qayta ishlovchi Rasmlar, grafiklar, slaytlar, testlar. Rasmlar, grafiklar, kompyuter va uning qurulmalar. texnik vositalar. Umum tizimli vositalar, amaliy dasturlar, dasturlash tillari. 17 / 40 Pedagogik dasturiy ta’minot vositalarga nimalar kiradi? O‘quv qo‘llanma, daftar yurutish. Texnik, didaktik, dasturiy. O‘quv qo‘llanma, texnik, dasturiy. Texnik, daftar yuritish. 18 / 40 Ta’limda axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha kimlar ish olib borgan? A.P.Ershov, A.A.Abduqodirov, M.Aripov S.S.G‘ulomov, A.A.Abduqodirov, B.Sh.Radjabov va N.I. Taylaqov U.Yuldashev, R.R.Boqiyev V.M.Glushkov, A.P.Ershov va V.Q.Qobulov 19 / 40 Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar. bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar tarmoqni boshqaradigan tizimlar. 20 / 40 Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda CPU ning o‘lchami qanday bo‘lishi kerak? 200 MHz 800 MHz 500 MHz 700 MHz 21 / 40 Didaktik talablar necha turga bo‘linadi? 4 ta 2 ta 5 ta 3 ta 22 / 40 Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi? Estetik talablar Ergonomik talablar Tarmoq talablar Texnik talablar 23 / 40 Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni. Pedagogik tizim o‘n qismdan tuziladi didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari Didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari O‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi 24 / 40 O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar pedagog va talaba (yoki o‘quvchi)larning hamkorlikdagi faoliyatini doimiy ravishda tashkil talaba (yoki o‘quvchi)larning o‘quv jarayonida fanga bo‘lgan qiziqishlarini doimiyligini etilishlaridir ta’minlanishi 25 / 40 … o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi. Eksperimental darslarni o‘tish O‘quvchilarning topqirlik darajasi O‘ylab top (evrika) darsi Ilmiyfantastik adabiyotlar ustida ishlash 26 / 40 Muammoli ta'lim qanday darajalarga bo‘linadi? Psixologik muammoli daraja, o‘qituvchi aktivo‘quvchilar passiv daraja, o‘qituvchi va o‘quvchilar hamkorlikda, o‘quvchilar aktiv Muammoli ta'lim darajalarga bo‘linmaydi O‘qituvchi va o‘quvchilar aktiv darajasi, o‘qituvchi va o‘quvchilar passiv darajasi Stixiyali, aktiv va passiv 27 / 40 Namo Webeditor dasturidagi Borders typevazifasi.? ekran bo‘yiga nisbatan ustun balandligi. ekran eniga nisbatan ustunning eni (%). chegaraviy chiziq qalinligi. chegaraviy chiziq tipi. 28 / 40 Noana’anaviy o‘qitish metodlari va ulardan foydalanish jarayonidagi o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar qaysi javobda keltirilgan? hamkorlikda o‘rganish modeli modellashtirish modellashtirish, o‘rganishning tadqiqot modeli, labaratoriya mashg’ulotini olib borish Hamkorlikda o`rganish modeli tadqiqotlar olib borish jarayoni,amaliy mashg`ulotlar o`tkazish hamkorlikda o‘rganish modeli modellashtirish, o‘rganishning tadqiqot modeli. 29 / 40 O‘quvchitalabaning xafa bo‘lganini yoki dars tayyorlamayotganligini ko‘zidan biladi, deydilar.Buni qaysi qobiliyat orqali bilish mumkin? Nutq qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati Tashkilotchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati 30 / 40 Nutq qobiliyati – ….bu? Nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. O‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. qozona olishdir. O‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila 31 / 40 Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating? VGDA – 100 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 32 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 64 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGDA – 128 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit 32 / 40 O‘quv axboroti mazmuni –…..bu? fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi. vositalari. o‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. 33 / 40 «Informatika» fani umumta’lim maktablarining nechanchi sinflarida o‘qitiladi. 510 sinf 78 sinf 59 sinf 67 sinf 34 / 40 Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. qozona olishdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal 35 / 40 Qanday ta’lim texnologiyasi bola shaxsini butun bir ta’lim tizimining markaziga qo‘yadi va unga tabiatan berilgan o‘z qobiliyatini ro‘yobga chiqarishi uchun har tomonlama qulay, xavfsiz, erkin shartsharoit yaratadi? Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim texnologiyasi An’anaviy ta’lim texnologiyasi Rivojlangan xorijiy davlatlar ta’lim texnologiyasi Pedagogik ta’lim texnologiyasi 36 / 40 Aniqlash bosqichida diqqat markazida nimalar turadi.? 1.)tanlangan akademik litseylarning guruhlarida o‘qilayotgan informatika o‘quv predmetining o‘quv materiallari mazmuni; 2) informatikani o‘qitishda amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tkazish uslubiyoti; 3) informatikadan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar mazmuni va majmuasi; 4) akademik litseylarning «Informatika» faniga mo‘ljalangan darsliklar, o‘quv, uslubiy qo‘llanmalar, elektron darslik va qo‘llanmalar, hamda ulardan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tishda foydalalanish darajasi; 5)amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘qitish shakli sifatida tahlil qilish; 6)akademik litseylarning aniq fanlar yo‘nalishi uchun «Informatika» o‘quv dasturining mazmunini tahlil qilish; 7)PDTni o‘qitish vositasi sifatida o‘rganish; 5,6,7 2,3,4 4,3,2,1 1,2,3,4 37 / 40 “3x4” metodining ta'rifini belgilang. O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil fikrlardan, ma'lumotlardan kerakligini O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan tanlab olishni o‘rgatishga qaratilgan 38 / 40 Berilganlardan to‘g‘ri jumlani toping. ……O‘qituvchi talaba yoki o‘quvchining belgilangan maqsaddan kafolatgan natijaga hamkorlikda erishishlari uchun tanlangan texnologiyalariga bog‘liq? pedagogik texnologiyaning eng asosiy talabi pedagogik texnologiyaning eng asosiy negizi pedagogik texnologiyaning eng asosiy funksiyasi pedagogik texnologiyaning eng asosiy tamoyili 39 / 40 Bugungi kunda ta’lim muassalarning o‘quvtarbiyaviy jarayoniga pedagogik texnologiyalarni joriy etishning asosiy sabablari nechta hisoblanadi? 5 ta 6 ta 3 ta 4 ta 40 / 40 Nazorat qilish dastur vositalari deganda nimani tushinasiz.? ma'lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. iyerarxik yoki tarmoqli tuzilishga ega bo‘lgan ma’lumotlarni relyatsion ko‘rinishga o‘tkazish jarayoni. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. tarmoqni boshqaradigan tizimlar. Ваш результат: 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
O‘zini o‘zgartirish, rivojlanishga qaratilgan topshiriqlar va birgalikda ishlash usullari ?
2 / 40
Test dasturlariga ta’rif bering? egallangan bilim, malaka va ko‘nikmalarni tekshirish yoki baholash maqsadlarida qo‘llaniladi
3 / 40
Psixofiziologik talablarning qaysi birida ekrandagi barcha ob’yektlar ma’lum ma’noda axborotni tashuvchi bo‘lishi shart degan jumlalar keltirilgan?
4 / 40
“Metod” so‘zi qaysi tildan olingan.
5 / 40
O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar
6 / 40
Elektron qo‘llanmaning asosiy tarkibi nimalarni o‘z ichiga olish kerak? tayanch ma’ruza matni , ma’ruza matni, detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini
7 / 40
Ko‘zguli topshiriqlar” …bu ?
8 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi?
9 / 40
Dasturlarning ta’lim jarayonida qo‘llaniladigan turi qanday nomlanadi?
10 / 40
Texnik talablar nechta?
11 / 40
Intellektual tizimlar bu?
12 / 40
Konferensiya darsining muvaffaqiyatli o‘tishi nimalarga bog’liq?
13 / 40
Interfeysning qanday holdagi ko‘rinishida o‘quvchi ko‘rsatilgan variantlardan birini tanlashi qulay kechadi.
14 / 40
An’anaviy dars o‘tishning asosiy tarkibiy qismlari nechta.
15 / 40
Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning dasturiy ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Ushbu fanni uzluksiz ta’lim tizimining bu bosqichiga kiritilishidan maqsad…
16 / 40
Texnik vositalarga nimalar kiradi? Kompyuter va uning qurulmalar, kompyuterning tashqi qurulmalari, axborotni qayta ishlovchi
17 / 40
Pedagogik dasturiy ta’minot vositalarga nimalar kiradi?
18 / 40
Ta’limda axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha kimlar ish olib borgan?
19 / 40
Kommunikatsion tizimlarga ta’rif bering? tarmoqdagi kompyuterlar orasida axborotlarni uzatish uchun marshrutlash va bog‘lanishlarni kommutatsiya qilish vazifasini bajaradigan tizimlar.
20 / 40
Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda CPU ning o‘lchami qanday bo‘lishi kerak?
21 / 40
Didaktik talablar necha turga bo‘linadi?
22 / 40
Do‘stonalik, foydalanuvchiga moslashishi, ekran shakllarini tashkil etish qaysi talablarga misol bo‘ladi?
23 / 40
Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni.
24 / 40
O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar
25 / 40
… o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi.
26 / 40
Muammoli ta'lim qanday darajalarga bo‘linadi? Psixologik muammoli daraja, o‘qituvchi aktivo‘quvchilar passiv daraja, o‘qituvchi va
27 / 40
Namo Webeditor dasturidagi Borders typevazifasi.?
28 / 40
Noana’anaviy o‘qitish metodlari va ulardan foydalanish jarayonidagi o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar qaysi javobda keltirilgan?
29 / 40
O‘quvchitalabaning xafa bo‘lganini yoki dars tayyorlamayotganligini ko‘zidan biladi, deydilar.Buni qaysi qobiliyat orqali bilish mumkin?
30 / 40
Nutq qobiliyati – ….bu? Nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. birinchidan, o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, ikkinchidan, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi.
31 / 40
Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating?
32 / 40
O‘quv axboroti mazmuni –…..bu? fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi.
33 / 40
«Informatika» fani umumta’lim maktablarining nechanchi sinflarida o‘qitiladi.
34 / 40
Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati – …. bu? o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.
35 / 40
Qanday ta’lim texnologiyasi bola shaxsini butun bir ta’lim tizimining markaziga qo‘yadi va unga tabiatan berilgan o‘z qobiliyatini ro‘yobga chiqarishi uchun har tomonlama qulay, xavfsiz, erkin shartsharoit yaratadi?
36 / 40
Aniqlash bosqichida diqqat markazida nimalar turadi.? 1.)tanlangan akademik litseylarning guruhlarida o‘qilayotgan informatika o‘quv predmetining o‘quv materiallari mazmuni; 2) informatikani o‘qitishda amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tkazish uslubiyoti; 3) informatikadan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar mazmuni va majmuasi; 4) akademik litseylarning «Informatika» faniga mo‘ljalangan darsliklar, o‘quv, uslubiy qo‘llanmalar, elektron darslik va qo‘llanmalar, hamda ulardan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tishda foydalalanish darajasi; 5)amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘qitish shakli sifatida tahlil qilish; 6)akademik litseylarning aniq fanlar yo‘nalishi uchun «Informatika» o‘quv dasturining mazmunini tahlil qilish; 7)PDTni o‘qitish vositasi sifatida o‘rganish;
37 / 40
“3x4” metodining ta'rifini belgilang. O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil fikrlardan, ma'lumotlardan kerakligini
38 / 40
Berilganlardan to‘g‘ri jumlani toping. ……O‘qituvchi talaba yoki o‘quvchining belgilangan maqsaddan kafolatgan natijaga hamkorlikda erishishlari uchun tanlangan texnologiyalariga bog‘liq?
39 / 40
Bugungi kunda ta’lim muassalarning o‘quvtarbiyaviy jarayoniga pedagogik texnologiyalarni joriy etishning asosiy sabablari nechta hisoblanadi?
40 / 40
Nazorat qilish dastur vositalari deganda nimani tushinasiz.? ma'lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar bilimini nazorat qiluvchi dasturlar.
Ваш результат:
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ