oliytoifa logo textoliytoifa logotipoliytoifa logo textoliytoifa logo text
  • Asosiy sahifa
  • Fanlar
  • So’ragan edingiz
  • Bog’lanish
✕

Informatika o’qitish metodikasi.

  • Home
  • Boshlangich ta'lim
  • Informatika o’qitish metodikasi.
Ona tili va adabiyot fanidan online attestatsiya savollari.
14.04.2023
Go’ro’g’li dostonidan online test savollari.
01.06.2023

Informatika o’qitish metodikasi.

O’qitish metodikasi

11
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40

O'qitish metodikasi.

O'qitish metodikasi.

1 / 40

O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlar

2 / 40

O‘quvchi (talaba) dastur ishining bir bosqichida ikkinchisiga o‘tish uchun necha usuldan foydalanish mumkin?

3 / 40

O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi qaysi metod afzalligi hisoblanadi?

4 / 40

Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud.

5 / 40

Shaxsga yo‘naltirilgan darsning asosiy maqsadi?

6 / 40

… o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi.

7 / 40

Ta’limtarbiya asosida shaxsning intensive rivojlanishi, moddiyma’naviy qadriyatlarni o‘zlashtirishi faqat uning qaysi faoliyati natijasida amalga oshadi?

8 / 40

Interfeysning qanday holdagi ko‘rinishida o‘quvchi ko‘rsatilgan variantlardan birini tanlashi qulay kechadi.

9 / 40

“Ierarxiya” texnikasiga qaysi javobda to‘g'ri ta'rif keltirilgan? Oddiydan murakkkabga, murakkabdan oddiyga o‘tish usullarini qo‘llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarni dars jarayonida, darsdan tashqarida turli adabiyotlar, matnlar bilan ishlash, o‘rganilgan materialni yodda saqlab qolishga qaratilgan

10 / 40

Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilish yo‘llari qaysilar?

11 / 40

Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilishda topshiriq turlari nechta?

12 / 40

Didaktik ta’minot materiallarining har xilligini ta’minlash asosida variantlilikni shakllantirish, ya’ni parametrli o‘quv materiallarini hosil qilish bu didaktik talabning qaysi turi hisoblanadi?

13 / 40

Ms Accsess dasturi umumta’lim maktabining nechinchi sinf Informatika fanida o‘rgatiladi?

14 / 40

Professiogramma quyidagilarni o‘z ichiga oladi: 1. O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari. 2. O‘qituvchining ruhiypedagogik tayyorgarligiga qo‘yiladigan talablar. 3. Maxsus tayyorgarlikning hajmi va mazmuni. 4. Ilmiy dunyoqarash va e’tiqod. 5. Ijtimoiy etikaxloqiy zaruriyatlarini chuqur tushunish. 6. Ijtimoiy va grajdanlik burchini anglash.

15 / 40

O‘zini o‘zgartirish, rivojlanishga qaratilgan topshiriqlar va birgalikda ishlash usullari ?

16 / 40

A.S.Lesnevskiy PDT larga qo‘yiladigan talablarni ishlab chiqishda, birinchidan, ….tamoyillari mazmunidan kelib chiqib yondashgan.

17 / 40

Texnik vositalarning asosiysi to‘g‘ri ko‘rsatilgan javobni toping?

18 / 40

An’anaviy ta’lim ko‘rsatmasi keltirilgan javob qaysilar?

19 / 40

NamoWebEditor 5.5 muharririning Rows –bandining vazifasi.?

20 / 40

An’anaviy dars nimalarni o‘z ichiga oladi? muayyan muddatga mo‘ljallangan, ta’lim jarayoni ko‘proq o‘qituvchi shaxsiga qaratilgan,

21 / 40

“Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” ikkinchi bosqichi nechanchi yillarni o‘z ichiga oladi?

22 / 40

Respublikamizda uzluksiz ta’lim tizimi necha bosqichda amalga oshiriladi?

23 / 40

“Tarmoqlar” metodiga to‘g'ri ta'rifni toping. O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan

24 / 40

Didaktik talablar necha turga bo‘linadi?

25 / 40

Kim didaktikaning asosiy masalasi haqida “Bizning didaktikamizning alfa va omegasi o‘rgatuvchining kam o‘rgatish, o‘rganuvchining ko‘p o‘rganish yo‘lini qidirish va ochishdan iborat” degan edi?

26 / 40

Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi

27 / 40

E.S.Polat, A.A.Abduqodirov, M.M.Aripov, R.H.Hamdamov, A.G‘.Hayitov, A.Sattorovlar qanday ilmiy izlanishlar olib borgan?

28 / 40

Rivojlantiruvchi tizimda o‘qitish turlarining tasnifiy modeli va unga mos o‘qituvchi va talaba faoliyati xarakterini o‘ziga xos darajalar ko‘rinishida ifodalash mumkin ular nechta?

29 / 40

Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug'ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi?

30 / 40

O‘quvchitalabaning xafa bo‘lganini yoki dars tayyorlamayotganligini ko‘zidan biladi, deydilar.Buni qaysi qobiliyat orqali bilish mumkin?

31 / 40

Psixofiziologik talablarning qaysi birida ekrandagi barcha ob’yektlar ma’lum ma’noda axborotni tashuvchi bo‘lishi shart degan jumlalar keltirilgan?

32 / 40

Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita?

33 / 40

O‘zo‘zini anglash imkonini beruvchi topshiriqlar (o‘qituvchining o‘quvchilarga murojaati) .

34 / 40

Dasturlarning ta’lim jarayonida qo‘llaniladigan turi qanday nomlanadi?

35 / 40

O‘qitish metodlarini pedagogik va psixologik tomondan rivojlantirishda taniqli xorijiy olimlardan kimlar hissa qo‘shgan?

36 / 40

Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar,

37 / 40

Bilish va ijodiy faoliyatga nisbatan motivatsiya darajasini oshirishning samarali vositasi bu?

38 / 40

Muammoli ta'lim qanday darajalarga bo‘linadi? Psixologik muammoli daraja, o‘qituvchi aktivo‘quvchilar passiv daraja, o‘qituvchi va

39 / 40

BMP formatli tasvir necha razryadgacha rangni ishlatish imkoniga ega?

40 / 40

Ma'lum bir o‘quv vazifasi bo‘yicha talaba o‘rganishining ayni natijasi deb qanday maqsadga aytiladi?

Ваш результат:

0%

Share

Related posts

08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 4-chorak test


Read more
08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 3-chorak test


Read more
08.01.2025

11-sinf informatika va axborot texnologiyalari 2-chorak test


Read more

Добавить комментарий Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

© 2025 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress