O’qitish metodikasi
11 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini Bu modellar asosan o‘quvchi shaxsiga qaratilgan mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod ko‘zda tutuvchi metod. mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod. 2 / 40 Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud. Ushbu bo‘limda o‘rnatilayotgan diagrammaning nomi tanlanadi. Bu bo‘limda esa diagramma va uning yordamchi qismlari joylashgan o‘rinlari tanlanadi va sozlanadi. Bu bo‘limda yaratilayotgan diagrammaning ko‘rinishi ustida amallar bajariladi. 3 / 40 Konferensiya darsining muvaffaqiyatli o‘tishi nimalarga bog’liq? bilim saviyasining yuqoriligiga tayyorgarlik darajasiga, xonaning qulay jihozlanganligiga o‘quvchilarning tayyorgarligiga sifatiga, tayyorgarlik darajasiga bog`liq 4 / 40 Texnik talablar nechta? 5 ta 6 ta 7ta 8 ta 5 / 40 Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilishda topshiriq turlari nechta? 5 ta 4 ta 7 ta 6 ta 6 / 40 Ta’lim oluvchi ….bu? Talaba, o‘quvchi, tinglovchi Bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. Qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. O‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. 7 / 40 “Tarmoqlar” metodiga to‘g'ri ta'rifni toping. O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil ma'lumotlardan kerakligini tanlab o‘rgatishga qaratilgan olishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni 8 / 40 O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari:1.G‘oyaviy sohada. 2. Pedagogik kasb sohasida. 3. Ijtimoiy sohasida. 1.3 1.2 2.3 2 9 / 40 Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi Forum, Chat, E’lonlar taxtasi, Video konferensiyalar Elektron axborot ta’lim resurslar Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi guruhiga yuboriladigan xabarlar guruhiga yuboriladigan xabarlar, Forum, Chat, E’lonlar taxtasi, Video konferensiyalar 10 / 40 Intellektual tizimlar bu? uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, bosma shaklda bayon etilgan asosiy tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn,illyustratsiya, tovush video vaboshqalar) tuzilgan gipermatn. insonning mantiqiy fikrlash usulini qo‘llagan holda masalani yechadigan tizimlar. 11 / 40 O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol, muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon bu ? yozish fikrlash o‘qish muloqot 12 / 40 Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)» «O‘quv pedagogik dasturlar (O‘PD), ... IHTA fanining har bir bobi uchun turli mashinalarga moslashgan «Uskunaviy pedagogik dasturlar (UPD)» o‘qitishning pedagogik dasturlarini qo‘llashni amalga oshirish kerak» 13 / 40 Tasvirlarning rangiga, ma’lumotlarning tuzilishiga, ob’yektlarning ko‘rinishiga, foydalanuvchi oynasining qulayligiga qo‘yiladigan talablar qaysi talab tarkibiga kiradi? Psixofiziologik Texnik Ilmiyuslubiy Didaktik 14 / 40 Psixofiziologik talablar nechta? 3 ta 4 ta 2 ta 5 ta 15 / 40 Pedagog olimlar tomonidan ta’lim jarayonida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning asoslangan pedagogik texnologiyalari ishlab chiqilgan bo‘lib, ular qaysilar ? 1.Hamkorlik texnologiyasi; 2. Adaptiv muloqot pedagogik texnologiyasi; 3. O‘yin texnologiyasi; 4.Rivojlangan o‘qitish texnologiyasi; 5.Muammoli o‘qitish texnologiyasi; 7.Differentsial o‘qitish; 8.Individual o‘qitish texnologiyasi. 6, 7, 8 1, 3, 5,7 2, 3, 4, 5, 6, 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 16 / 40 O‘quvchitalabaning xafa bo‘lganini yoki dars tayyorlamayotganligini ko‘zidan biladi, deydilar.Buni qaysi qobiliyat orqali bilish mumkin? Kuzatuvchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Tashkilotchilik qobiliyati Nutq qobiliyati 17 / 40 O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar talaba (yoki o‘quvchi)larning o‘quv jarayonida fanga bo‘lgan qiziqishlarini doimiyligini pedagog va talaba (yoki o‘quvchi)larning hamkorlikdagi faoliyatini doimiy ravishda tashkil etilishlaridir ta’minlanishi 18 / 40 “Inter'vyu”texnikasi qanday texnika? O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan yakka, kichik guruh holda tahlil eta olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan olishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, keng doirada turli g'oyalarni bera olishi, ta'lim jarayonida Harakatlar ketma ketligini to‘g'ri tashkil etishga, xilma xil ma'lumotlardan kerakligini tanlab 19 / 40 An’anaviy ta’lim ko‘rsatmasi keltirilgan javob qaysilar? Aniq, so‘zsiz bajaruvchi shaxsni tayyorlash Fan mazmunini o‘zi tushunib etishi Dastur asosida o‘rganish materialni yodlash mustaqil ishlashga tayyorlash 20 / 40 O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiyadir bu nima? Faoliyati O‘qitishning kreativ texnologiyasi Fikirlashi Maqsadi 21 / 40 Tanqidiy fikrlashni o‘stirishga xizmat qiladigan metodlar ? tenglash va fikrlash muloqot o‘qish va yozish amaliy va laboratory 22 / 40 O‘zini o‘zgartirish, rivojlanishga qaratilgan topshiriqlar va birgalikda ishlash usullari ? “O‘zing uchun o‘zingni o‘zgartir” “Ko‘zguli topshiriqlar” “O‘zingni angla, o‘zing bilib ol” “Hamkorlikda ijod qiling” 23 / 40 Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. boshqalar) tuzilgan gipermatn. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. 24 / 40 Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating? VGDA – 128 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 64 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGA – 32 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit VGDA – 100 Mb, ekran kengligi 800x600, rang chuqurligi 32 bit 25 / 40 “Metod” so‘zi qaysi tildan olingan. Grekcha Yunoncha Inglizcha Lotincha 26 / 40 Bu qobiliyat o‘qituvchi shaxsiy sifatlarining butun bir yig`indisiga, chunonchi uning irodaviy sifatlariga dadilligi, chidamliligi va hokazolarga, shuningdek o‘quvchitalabalarga ta’lim hamda tarbiya berish mas’uliyatini his etishga o‘zining haq ekanligini ishonishga, bu ishonchni, o‘quvchitalabalarga yetkaza olish qobiliyatlarga ham bog`liq. Bu qaysi qobiliyatda namoyon bo‘ladi? Tashkilotchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Nutq qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati 27 / 40 Elektron qo‘llanma yaratish necha qismdan iborat? 5 3 2 4 28 / 40 Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita? Yozma nazorat Test Amaliy nazora Savol javob 29 / 40 Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu? Tadqiqot modeli Modellashtirish Amaliyot Hamkorlikda o`qitish 30 / 40 Ta’lim beruvchi ….bu? O‘qituvchi, ishlab chiqarish ta’limi ustasi. Bu ta’lim berishni biror maqsadga yo‘naltirilganligi. Talaba, o‘quvchi, tinglovchi Qo‘yilgan maqsadga erishish darajasi. 31 / 40 An’anaviy (ta’lim jarayoni markazida o‘qituvchi bo‘lgan) metodlarning afzalliklari nimalardan iborat? Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda foydali.O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi.Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda foydali. Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi. O‘quvchilar passiv ishtirokchi bo‘lib qoladilar. O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi. 32 / 40 “Metod” so‘zinining ma’nosi. Faoliyat turi Ma’lum bir maqsadga erishish yo‘li, faoliyat usuli. Maqsadga erishish Texnologiya 33 / 40 Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning qaysi ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Texnik ta’minoti Dasturiy ta’minoti Apparat ta’minoti Dasturiy ta’minoti Texnik ta’minoti 34 / 40 O‘qituvchining o‘quvchitalabaning, tarbiyalanuvchining ichki dunyosiga kira olish qobiliyati, o‘quvchitalaba shaxsni va uning vaqtinchalik ruhiy holatlarini juda yaxshi tushuna bilish bilan bog`liq bo‘lgan pedagogik kuzatuvchanligi bu...? Tashkilotchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati Nutq qobiliyati 35 / 40 Quyidagilardan qaysilari texnik talablarga misol bo‘ladi? Ma’lumotlarning tuzilishiga Dasturning ommaviyligi Foydalanuvchi oynasining qulayligiga Ma’lumotlarning turli xilda ko‘rinishi 36 / 40 Aniq ketmaketlikdagi yaxlit jarayon bo‘lib, u talaba (yoki o‘quvchining ehtiyojidan kelib chiqqan holda bir maqsadga yo‘naltirilgan, oldindan puxta loyihalashtirilgan va kafolatlangan natija berishga qaratilgan pedagogik jarayon nima deb ataladi? pedagogik ta’minot pedagogik vosita pedagogik ta’sir pedagogik texnologiya 37 / 40 Bilish va ijodiy faoliyatga nisbatan motivatsiya darajasini oshirishning samarali vositasi bu? faol o‘qitish usuli hisoblanadi. mujassamlashtirilgan o‘qitish usuli hisoblanadi. o‘yinli o‘qitish usuli hisoblanandi. muammoli o‘qitish usuli hisoblanadi. 38 / 40 O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar; tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. o‘zining nerv sistemasining xususiyatlarini aniqlashbo‘yicha tajribalar yoki chet tilida birbiridan intervyu olish); Birgalikda ishlashda ishtirokchilarning o‘zaro hamjihatligini ko‘zlagan topshiriqlar (masalan, Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi 39 / 40 «Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 8sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi? 34 17 68 36 40 / 40 Rivojlantiruvchi ta’lim metodlari qaysilar? Muammoli, qisman izlanishli axborot reproduktiv, aktiv, interaktiv. Informastion, reproduktiv Muammoli, qisman reproduktiv – muammoli Qisman izlanishli axborot reproduktiv, aktiv Ваш результат: 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini
2 / 40
Namo Webeditor dasturidagi Trendlines bandining vazifasi.? Bu bandda esa har bir ko‘rsatkichning foiz hisoboti namoyon qilish imkoniyati mavjud.
3 / 40
Konferensiya darsining muvaffaqiyatli o‘tishi nimalarga bog’liq?
4 / 40
Texnik talablar nechta?
5 / 40
Individual shaxsni rivojlantirish maqsadida o‘quv faoliyatini tashkil qilishda topshiriq turlari nechta?
6 / 40
Ta’lim oluvchi ….bu?
7 / 40
“Tarmoqlar” metodiga to‘g'ri ta'rifni toping. O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabalarning erkin fikrlashi, ta'lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olishi, ta'rif bera olishiga qaratilgan
8 / 40
O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari:1.G‘oyaviy sohada. 2. Pedagogik kasb sohasida. 3. Ijtimoiy sohasida.
9 / 40
Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi
10 / 40
Intellektual tizimlar bu?
11 / 40
O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol, muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon bu ?
12 / 40
Ya.Yu.Xibkin PDTni qanday atama bilan atagan? «amaliy dasturlar paketi (ADP)»
13 / 40
Tasvirlarning rangiga, ma’lumotlarning tuzilishiga, ob’yektlarning ko‘rinishiga, foydalanuvchi oynasining qulayligiga qo‘yiladigan talablar qaysi talab tarkibiga kiradi?
14 / 40
Psixofiziologik talablar nechta?
15 / 40
Pedagog olimlar tomonidan ta’lim jarayonida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning asoslangan pedagogik texnologiyalari ishlab chiqilgan bo‘lib, ular qaysilar ? 1.Hamkorlik texnologiyasi; 2. Adaptiv muloqot pedagogik texnologiyasi; 3. O‘yin texnologiyasi; 4.Rivojlangan o‘qitish texnologiyasi; 5.Muammoli o‘qitish texnologiyasi; 7.Differentsial o‘qitish; 8.Individual o‘qitish texnologiyasi.
16 / 40
O‘quvchitalabaning xafa bo‘lganini yoki dars tayyorlamayotganligini ko‘zidan biladi, deydilar.Buni qaysi qobiliyat orqali bilish mumkin?
17 / 40
O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar
18 / 40
“Inter'vyu”texnikasi qanday texnika? O‘quvchitalabalarga savol berish, eshita olish, to‘g'ri javob berish, savolni to‘g'ri tuzishni o‘rgatishga qaratilgan O‘quvchitalabani mantiqiy fikrlash, umumiy fikr doirasini kengaytirish, mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o‘rgatishga qaratilgan
19 / 40
An’anaviy ta’lim ko‘rsatmasi keltirilgan javob qaysilar?
20 / 40
O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiyadir bu nima?
21 / 40
Tanqidiy fikrlashni o‘stirishga xizmat qiladigan metodlar ?
22 / 40
O‘zini o‘zgartirish, rivojlanishga qaratilgan topshiriqlar va birgalikda ishlash usullari ?
23 / 40
Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli.
24 / 40
Elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda elektron axborot ta’lim resurslarini yaratishda VGA, ekran kengligi va rang chuqurligining o‘lchamlarini ketmaketligini to‘g‘ri ko‘rsating?
25 / 40
“Metod” so‘zi qaysi tildan olingan.
26 / 40
Bu qobiliyat o‘qituvchi shaxsiy sifatlarining butun bir yig`indisiga, chunonchi uning irodaviy sifatlariga dadilligi, chidamliligi va hokazolarga, shuningdek o‘quvchitalabalarga ta’lim hamda tarbiya berish mas’uliyatini his etishga o‘zining haq ekanligini ishonishga, bu ishonchni, o‘quvchitalabalarga yetkaza olish qobiliyatlarga ham bog`liq. Bu qaysi qobiliyatda namoyon bo‘ladi?
27 / 40
Elektron qo‘llanma yaratish necha qismdan iborat?
28 / 40
Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita?
29 / 40
Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu?
30 / 40
Ta’lim beruvchi ….bu?
31 / 40
An’anaviy (ta’lim jarayoni markazida o‘qituvchi bo‘lgan) metodlarning afzalliklari nimalardan iborat? Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda foydali.O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi.Vaqtdan unumli foydalanish,aniq ilmiy bilimlarga tayanadi Ma’lum ko‘nikmalarga ega bo‘lgan va aniq, ma’lum tushunchalarni, fanni o‘rganishda
32 / 40
“Metod” so‘zinining ma’nosi.
33 / 40
Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning qaysi ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan.
34 / 40
O‘qituvchining o‘quvchitalabaning, tarbiyalanuvchining ichki dunyosiga kira olish qobiliyati, o‘quvchitalaba shaxsni va uning vaqtinchalik ruhiy holatlarini juda yaxshi tushuna bilish bilan bog`liq bo‘lgan pedagogik kuzatuvchanligi bu...?
35 / 40
Quyidagilardan qaysilari texnik talablarga misol bo‘ladi?
36 / 40
Aniq ketmaketlikdagi yaxlit jarayon bo‘lib, u talaba (yoki o‘quvchining ehtiyojidan kelib chiqqan holda bir maqsadga yo‘naltirilgan, oldindan puxta loyihalashtirilgan va kafolatlangan natija berishga qaratilgan pedagogik jarayon nima deb ataladi?
37 / 40
Bilish va ijodiy faoliyatga nisbatan motivatsiya darajasini oshirishning samarali vositasi bu?
38 / 40
O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar;
39 / 40
«Informatika» fani umumta’lim maktablarining 510 sinflarida o‘qitiladi. Bunda 8sinfda yiliga jami necha soat o‘qitiladi?
40 / 40
Rivojlantiruvchi ta’lim metodlari qaysilar?
Ваш результат:
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ