O’qitish metodikasi
11 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi? Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati Nutq qobiliyati 2 / 40 Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. boshqalar) tuzilgan gipermatn. tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn, illyustratsiya, tovush video va uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, 3 / 40 Psixofiziologik talablar nechta? 2 ta 3 ta 4 ta 5 ta 4 / 40 Gipermedia bu ? Tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn,illyustratsiya, tovush video va boshqalar) tuzilgan gipermatn. Elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, versiyasi taqdim etiladi. Haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. Bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushunturuvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. 5 / 40 Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni. didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari Didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari O‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi Pedagogik tizim o‘n qismdan tuziladi 6 / 40 Professiogramma quyidagilarni o‘z ichiga oladi: 1. O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari. 2. O‘qituvchining ruhiypedagogik tayyorgarligiga qo‘yiladigan talablar. 3. Maxsus tayyorgarlikning hajmi va mazmuni. 4. Ilmiy dunyoqarash va e’tiqod. 5. Ijtimoiy etikaxloqiy zaruriyatlarini chuqur tushunish. 6. Ijtimoiy va grajdanlik burchini anglash. 1,2,5, 1,2,3 1,5,6, 1,4,5 7 / 40 Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning dasturiy ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Ushbu fanni uzluksiz ta’lim tizimining bu bosqichiga kiritilishidan maqsad… tasvirlashga o‘rgatishdan iborat. ish jarayonida va xayotda axborot texnologiyalari yordamida ulardan foydalanish barcha sohalarda o‘quvchilarni axborotni izlab topish, tanlash 8 / 40 Ta’limtarbiya asosida shaxsning intensive rivojlanishi, moddiyma’naviy qadriyatlarni o‘zlashtirishi faqat uning qaysi faoliyati natijasida amalga oshadi? jismoniy faoliyati yuridik faoliyati shaxsiy faoliyati ish faoliyati 9 / 40 Kadrlar tayyorlash milliy dasturi (KTMD) qachon qabul qilingan? 1994 yil 1 iyun 1992 yil. Mustaqillik qabul qilingandan so‘ng 1997 yil 29 avgust 10 / 40 “Metod” so‘zinining ma’nosi. Maqsadga erishish Faoliyat turi Ma’lum bir maqsadga erishish yo‘li, faoliyat usuli. Texnologiya 11 / 40 Tasvirlarning rangiga, ma’lumotlarning tuzilishiga, ob’yektlarning ko‘rinishiga, foydalanuvchi oynasining qulayligiga qo‘yiladigan talablar qaysi talab tarkibiga kiradi? Texnik Didaktik Ilmiyuslubiy Psixofiziologik 12 / 40 Akademik litseylar uchun pedagogik dasturiy ta’minotni yaratishning nechta turi mavjud? 6 ta. 7 ta. 3 ta. 5 ta. 13 / 40 Ta’limda axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha kimlar ish olib borgan? A.P.Ershov, A.A.Abduqodirov, M.Aripov V.M.Glushkov, A.P.Ershov va V.Q.Qobulov S.S.G‘ulomov, A.A.Abduqodirov, B.Sh.Radjabov va N.I. Taylaqov U.Yuldashev, R.R.Boqiyev 14 / 40 O‘qituvchining o‘quvchitalabaning, tarbiyalanuvchining ichki dunyosiga kira olish qobiliyati, o‘quvchitalaba shaxsni va uning vaqtinchalik ruhiy holatlarini juda yaxshi tushuna bilish bilan bog`liq bo‘lgan pedagogik kuzatuvchanligi bu...? Obro‘ orttira olish qobiliyati Nutq qobiliyati Tashkilotchilik qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati 15 / 40 Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish yo‘lidir. O‘qituvchi metodi O‘quvchi faoliyati O‘qituvchi va o‘quvchi faoliyati 16 / 40 O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod. Bu modellar asosan o‘quvchi shaxsiga qaratilgan ko‘zda tutuvchi metod. mustaqil tadqiqot olib borishini ko‘zda tutuvchi metod 17 / 40 … o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi. O‘ylab top (evrika) darsi Ilmiyfantastik adabiyotlar ustida ishlash Eksperimental darslarni o‘tish O‘quvchilarning topqirlik darajasi 18 / 40 Didaktik talablar necha turga bo‘linadi? 2 ta 3 ta 4 ta 5 ta 19 / 40 O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiya…? O‘qitishning ijodiy texnologiyasi O‘qitishning muommoli texnologiyasi O‘qitishning kreativ texnologiyasi O‘qitishning ko‘rgazmali texnologiyasi 20 / 40 Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning qaysi ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Dasturiy ta’minoti Texnik ta’minoti Apparat ta’minoti Dasturiy ta’minoti Texnik ta’minoti 21 / 40 Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi. maqsad vazifa muammo sabab 22 / 40 …… etikada gumanizm, adolatlilik, vijdonlilik, halollik, yaxshilik qilish kabilar o‘qituvchilik faoliyati bilan bog`liq ravishda tahlil qilinadi. Shaxs Psixologik Foydalanuvchi Pedagogik 23 / 40 O‘qitishning kreativ texnologiyasi…. bu? xulosalarini jurnal sahifalarida chop ettiradi; o‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz natijalar bo‘yicha konferentsiyalarda ishtirok qiladi, olingan asosiy shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiyadir. 24 / 40 V.P. Bespalko, R.H.Jo‘rayev, J.G‘.Yo‘ldoshev pedagogik faoliyat nimalar qilishgan? Pedagogik dasturiy vositalarni yaratish vata’limdaqo‘llashbo‘yicha O‘quvtarbiya jarayonida masofali ta’limni qo‘llash bo‘yicha Zamonaviy o‘qitish texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha Informatika va axborot texnologiyalari bo‘yicha 25 / 40 Innovastiya so‘zining ma’nosi? Innovatsiyalotincha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat. Innovatsiyaingilizcha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat. bildirib, u quyidagi usullardan iborat. Innovatsiyagrekcha so‘z bo‘lib, “yangilik, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat. Innovatsiyalotincha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,” degan ma’noni 26 / 40 Informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar kursining asosiy maqsadi nimalardan iborat. informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar talabalarni o‘qituvchi innovatsion pedagogik faoliyati asoslari bilan tanishtirish. o‘quv fanining maqsadi va vazifalari o‘rganishdan iborat. bo‘lajak informatika o‘qituvchisida kasbiy tayyorgarlikni rivojlantirishni ta’minlash. 27 / 40 Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon. O‘qitishning kreativ texnologiyasi, ayniqsa kadrlarni integrallashtirilgan kurslar asosida Mazkur texnologiya loyihalar metodini qo‘llanib o‘qitish texnologiyasiga yaqin. kasbiy tayyorlashda samarali bo‘ladi Ishni yakunlab, himoyaga tavsiya qiladi. 28 / 40 Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu? Modellashtirish Amaliyot Hamkorlikda o`qitish Tadqiqot modeli 29 / 40 Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi Elektron axborot ta’lim resurslar guruhiga yuboriladigan xabarlar, Forum, Chat, E’lonlar taxtasi, Video konferensiyalar Forum, Chat, E’lonlar taxtasi, Video konferensiyalar Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi guruhiga yuboriladigan xabarlar 30 / 40 Fan bo‘yicha test topshiriqlari soni ko‘payishi bilan pedagogik o‘lchash (baholash. aniqlash) qanday o‘zgaradi? Ortadi Qonuniyati yuq Kamayadi O‘zgaradi 31 / 40 Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. vositalari. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi. 32 / 40 E.S.Polat, A.A.Abduqodirov, M.M.Aripov, R.H.Hamdamov, A.G‘.Hayitov, A.Sattorovlar qanday ilmiy izlanishlar olib borgan? O‘quvtarbiya jarayonida masofali ta’limni qo‘llash bo‘yicha Informatika va axborot texnologiyalari bo‘yicha Pedagogik dasturiy vositalarni yaratish va ta’limda qo‘llash bo‘yicha Zamonaviy o‘qitish texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha 33 / 40 Elektron qo‘llanmaning asosiy tarkibi nimalarni o‘z ichiga olish kerak? tayanch ma’ruza matni , ma’ruza matni, detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini ma’ruza matni , kursning ayrim bilimlarini chuqurlashtirish tayanch ma’ruza matni , detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini chuqurlashtirish chuqurlashtirish tayanch ma’ruza matni , detallashtirilgan kurs 34 / 40 Tashkilotchilik qobiliyati …bu? o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir. qozona olishdir. olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi. o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ 35 / 40 Muammoli ta'lim qanday darajalarga bo‘linadi? Psixologik muammoli daraja, o‘qituvchi aktivo‘quvchilar passiv daraja, o‘qituvchi va o‘quvchilar hamkorlikda, o‘quvchilar aktiv Muammoli ta'lim darajalarga bo‘linmaydi O‘qituvchi va o‘quvchilar aktiv darajasi, o‘qituvchi va o‘quvchilar passiv darajasi Stixiyali, aktiv va passiv 36 / 40 “Metod” so‘zi qaysi tildan olingan. Inglizcha Grekcha Yunoncha Lotincha 37 / 40 Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita? Yozma nazorat Amaliy nazora Test Savol javob 38 / 40 Ms Accsess dasturi umumta’lim maktabining nechinchi sinf Informatika fanida o‘rgatiladi? 7sinf 9sinf 8sinf 10sinf 39 / 40 Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita foydalanish va axborotlarni qayta ishlash usullarini o‘zlashtirishda yaxshi natijalarga erishish O‘quv fani bo‘yicha aniq didaktik maqsadlarga erishishga yo‘naltirilgan dasturiy mahsulot Zamonaviy texnologiyalarning o‘qitish vositasi O‘qituvchi uchun darslarni samarali tashkil qilish, o‘quvchilar uchun axborot vositalaridan 40 / 40 O‘qitishning kreativ texnologiyasi maqsadi bu insonda ijodkorlikni uyg‘otish va uning o‘zida bor bo‘lgan ijodiy imkoniyatni rivojlantirishdir o‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi ixtirolar, tadqiqotlar va b.) texnologiyadir ishni yakunlab, himoyaga tavsiya qiladi Bunda talaba bilimlarni o‘zining xususiy intellektual mahsulotini (kompyuter dasturlarini, o‘qituvchi rahbarligida yaratish jarayonida oladi. Ваш результат: 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi?
2 / 40
Virtual stentlar bu ? bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushuntiruvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron versiyasi taqdim etiladi. haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli.
3 / 40
Psixofiziologik talablar nechta?
4 / 40
Gipermedia bu ? Tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn,illyustratsiya, tovush video va boshqalar) tuzilgan gipermatn. Elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan,
5 / 40
Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni.
6 / 40
Professiogramma quyidagilarni o‘z ichiga oladi: 1. O‘qituvchi shaxsining xususiyatlari. 2. O‘qituvchining ruhiypedagogik tayyorgarligiga qo‘yiladigan talablar. 3. Maxsus tayyorgarlikning hajmi va mazmuni. 4. Ilmiy dunyoqarash va e’tiqod. 5. Ijtimoiy etikaxloqiy zaruriyatlarini chuqur tushunish. 6. Ijtimoiy va grajdanlik burchini anglash.
7 / 40
Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning dasturiy ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan. Ushbu fanni uzluksiz ta’lim tizimining bu bosqichiga kiritilishidan maqsad…
8 / 40
Ta’limtarbiya asosida shaxsning intensive rivojlanishi, moddiyma’naviy qadriyatlarni o‘zlashtirishi faqat uning qaysi faoliyati natijasida amalga oshadi?
9 / 40
Kadrlar tayyorlash milliy dasturi (KTMD) qachon qabul qilingan?
10 / 40
“Metod” so‘zinining ma’nosi.
11 / 40
Tasvirlarning rangiga, ma’lumotlarning tuzilishiga, ob’yektlarning ko‘rinishiga, foydalanuvchi oynasining qulayligiga qo‘yiladigan talablar qaysi talab tarkibiga kiradi?
12 / 40
Akademik litseylar uchun pedagogik dasturiy ta’minotni yaratishning nechta turi mavjud?
13 / 40
Ta’limda axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha kimlar ish olib borgan?
14 / 40
O‘qituvchining o‘quvchitalabaning, tarbiyalanuvchining ichki dunyosiga kira olish qobiliyati, o‘quvchitalaba shaxsni va uning vaqtinchalik ruhiy holatlarini juda yaxshi tushuna bilish bilan bog`liq bo‘lgan pedagogik kuzatuvchanligi bu...?
15 / 40
Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish
16 / 40
O‘rganishning tadqiqot modeli nimalarni ko‘zda tutadi? o‘quvchilarni muayyan muammoni yechishga yo‘naltirilgan, mustaqil tadqiqot olib borishini
17 / 40
… o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi.
18 / 40
Didaktik talablar necha turga bo‘linadi?
19 / 40
O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiya…?
20 / 40
Kasb hunar kollejlarining o‘quv dasturda shaxsiy kompyuterlarning qaysi ta’minotini o‘rganish asos qilib olingan.
21 / 40
Ma’lumki, inson oldida biror ….. turgandagina ijodkorlikka ehtiyoj tug`iladi.
22 / 40
…… etikada gumanizm, adolatlilik, vijdonlilik, halollik, yaxshilik qilish kabilar o‘qituvchilik faoliyati bilan bog`liq ravishda tahlil qilinadi.
23 / 40
O‘qitishning kreativ texnologiyasi…. bu?
24 / 40
V.P. Bespalko, R.H.Jo‘rayev, J.G‘.Yo‘ldoshev pedagogik faoliyat nimalar qilishgan?
25 / 40
Innovastiya so‘zining ma’nosi? Innovatsiyalotincha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat. Innovatsiyaingilizcha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat.
26 / 40
Informatikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalar kursining asosiy maqsadi nimalardan iborat.
27 / 40
Fikrlash bu? O‘qish, yozish, so‘zlash va eshitishga o‘xshash jarayon. U o‘z ichiga birorbir haqiqiy narsa to‘g‘risida fikrlashni oladigan, faol muvofiqlashtirilgan keng qamrovli jarayon.
28 / 40
Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu?
29 / 40
Elektron ta’lim jarayonida ishtirok etuvchi muloqot vositalariga nimalar kiradi? Ishtirok etuvchilar, Elektron pochta, Kurs ishtirokchilariga yuboriladigan xabarlar, Tinglovchi
30 / 40
Fan bo‘yicha test topshiriqlari soni ko‘payishi bilan pedagogik o‘lchash (baholash. aniqlash) qanday o‘zgaradi?
31 / 40
Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar,
32 / 40
E.S.Polat, A.A.Abduqodirov, M.M.Aripov, R.H.Hamdamov, A.G‘.Hayitov, A.Sattorovlar qanday ilmiy izlanishlar olib borgan?
33 / 40
Elektron qo‘llanmaning asosiy tarkibi nimalarni o‘z ichiga olish kerak? tayanch ma’ruza matni , ma’ruza matni, detallashtirilgan kurs , kursning ayrim bilimlarini
34 / 40
Tashkilotchilik qobiliyati …bu? o‘quvchitalabalar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirishni, o‘z ishini to‘g`ri uyushtirishini nazarda tutadi. nutq yordamida, shuningdek imo ishora vositasida o‘z fikr va tuyg`ularini aniq va ravshan ifodalash qobiliyati. Bu o‘qituvchilik kasbi uchun juda muhimdir.
35 / 40
Muammoli ta'lim qanday darajalarga bo‘linadi? Psixologik muammoli daraja, o‘qituvchi aktivo‘quvchilar passiv daraja, o‘qituvchi va
36 / 40
“Metod” so‘zi qaysi tildan olingan.
37 / 40
Teskari aloqani o‘rnatishda nima yetakchi vosita?
38 / 40
Ms Accsess dasturi umumta’lim maktabining nechinchi sinf Informatika fanida o‘rgatiladi?
39 / 40
Pedagogik dasturiy vositalar bu….. Kompyuter texnologiyalari yordamida o‘quv jarayonini qisman yoki to‘liq avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan didaktik vosita
40 / 40
O‘qitishning kreativ texnologiyasi maqsadi bu insonda ijodkorlikni uyg‘otish va uning o‘zida bor bo‘lgan ijodiy imkoniyatni rivojlantirishdir o‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi
Ваш результат:
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ