O’qitish metodikasi
14 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 O'qitish metodikasi. O'qitish metodikasi. 1 / 40 Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni. didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari Didaktik (o‘quv) jarayon; o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl va usullari Pedagogik tizim o‘n qismdan tuziladi O‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi 2 / 40 Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar, vositalari. lug‘at va boshqa axborot manbalaridan iborat bo‘ladi. axborot va boshqaruvning yo‘l va vositalari. o‘qitishning usuli, shakli va vositalari; muloqot, axborot va boshqaruvning yo‘l va 3 / 40 Provayder so‘zining ma’nosi qanday? Imkon berish, ta’minlash Imkon beruvchi, Xizmatlar Xizmat ko‘rsatish Ta’minlovchi 4 / 40 NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash; 0.4 2.4 2.3 1,2,3,4 5 / 40 Informatika bo‘yicha yangi milliy g‘oya nechanchi yili qayerda qabul qilingan? 1999 yil Rossiyada 1897 yil AQSH da 1987 yil Fransiyada 1987 yil O‘zbekistonda 6 / 40 Psixofiziologik talablarning qaysi birida ekrandagi barcha ob’yektlar ma’lum ma’noda axborotni tashuvchi bo‘lishi shart degan jumlalar keltirilgan? Tasvirlarning rangi Dasturning ommaviyligi Ma’lumotlarning tuzilishi Obyektlarningko‘rinishi 7 / 40 “Metod” so‘zinining ma’nosi. Ma’lum bir maqsadga erishish yo‘li, faoliyat usuli. Maqsadga erishish Texnologiya Faoliyat turi 8 / 40 O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish An’anaviy ta’lim turi Ta’lim maqsadi An’anaviy ta’lim turi Ta’lim maqsadi 9 / 40 Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish O‘quvchi faoliyati O‘qituvchi metodi O‘qituvchi va o‘quvchi faoliyati yo‘lidir. 10 / 40 O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi qaysi metod afzalligi hisoblanadi? hamkorlik an’anaviy noan’anaviy modellashtirilgan 11 / 40 Rivojlantiruvchi tizimda o‘qitish turlarining tasnifiy modeli va unga mos o‘qituvchi va talaba faoliyati xarakterini o‘ziga xos darajalar ko‘rinishida ifodalash mumkin ular nechta? 5 6 3 4 12 / 40 Berilganlardan to‘g‘ri jumlani toping. ……O‘qituvchi talaba yoki o‘quvchining belgilangan maqsaddan kafolatgan natijaga hamkorlikda erishishlari uchun tanlangan texnologiyalariga bog‘liq? pedagogik texnologiyaning eng asosiy talabi pedagogik texnologiyaning eng asosiy funksiyasi pedagogik texnologiyaning eng asosiy tamoyili pedagogik texnologiyaning eng asosiy negizi 13 / 40 O‘quv jarayonini tashkil etishning an’anaviy sxemasi o‘quvchilarning fikrlash qobiliyatini etarli darajada rivojlantira olmaydi, ularning bilimga bo‘lgan ehtiyojlarini, fanga bo‘lgan qiziqishlarini qondira olmaydi, faol fikrlashni hamda bilishni e’tiqodga, e’tiqodni esa ongli ijtimoiy maqsadga muvofiq faoliyatga aylantirishni ta’minlay olmaydi… ushbu fikrlar qaysi didaktik olim tomonidan keltirilgan? M.N. Maxmutov A.S.Shavkatov R.N.Mirzayev T.I. Raxmatov 14 / 40 … o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi. Ilmiyfantastik adabiyotlar ustida ishlash O‘quvchilarning topqirlik darajasi Eksperimental darslarni o‘tish O‘ylab top (evrika) darsi 15 / 40 Seminar darsining maqsadi nimalardan iborat? O‘quvchilarni adabiyotlardan, qo‘llanmalardan mustaqil konspekt olishga, o‘quv predmetini chuqurroq o‘rganish, egallagan bilimlarini umumlashtirishga o‘rgatishdan iborat. O‘quvchi o‘rgangan materiallarini xulosalash, texnika va turmushga bog`lash, muammoli Texnika vositalari yordamida dars o‘tish Qo‘llanmalardan mustaqil konspekt olishga, o‘quv predmetini chuqurroq o‘rganish, egallagan bilimlarini umumlashtirishga o‘rgatishdan iborat. savollarni to‘g`ri hal qilishda ijodiy yondashishga harakat qiladi. 16 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ qozona olishi asosida paydo bo‘ladi? Obro‘ orttira olish qobiliyati Nutq qobiliyati Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati 17 / 40 Pedagogik texnologiya usulining ilmiymetodik asoslari qaysilar. Ishlab chiqarish texnologiyasi Ta'limtarbiya qonuniyatlari. Pedagogik tizim nazariyasi, tizimli, texnologik yondashuv. Bixevioristik ta'limot. 18 / 40 Asosiy innovatsion usullar qaysilar? Debatlar, Rolli o‘yinlar, Aqliy hujum Aqliy hujum Debatlar, Rolli o‘yinlar Namoyish qilish, kichik guruhlarda bo‘lish 19 / 40 O‘qitishning kreativ texnologiyasi maqsadi bu insonda ijodkorlikni uyg‘otish va uning o‘zida bor bo‘lgan ijodiy imkoniyatni rivojlantirishdir o‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi Bunda talaba bilimlarni o‘zining xususiy intellektual mahsulotini (kompyuter dasturlarini, ixtirolar, tadqiqotlar va b.) texnologiyadir ishni yakunlab, himoyaga tavsiya qiladi o‘qituvchi rahbarligida yaratish jarayonida oladi. 20 / 40 Didaktik ta’minot materiallarining har xilligini ta’minlash asosida variantlilikni shakllantirish, ya’ni parametrli o‘quv materiallarini hosil qilish bu didaktik talabning qaysi turi hisoblanadi? Ma’lumotlarning turli xilda ko‘rinishi O‘quv materialini o‘rganishning ko‘p variantliligi O‘quv materialini ajratib ko‘rsatish Ma’lumotlarning tuzilishiga 21 / 40 Gipermedia bu ? Tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn,illyustratsiya, tovush video va boshqalar) tuzilgan gipermatn. Elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan, versiyasi taqdim etiladi. Bosma shaklda bayon etilgan asosiy, tushunturuvchi, amaliy matnlarning ovozli elektron Haqiqiy obyektlar, jarayonlar va hodisalarning elektron modeli. uning bir fragmentidan boshqasiga darhol o‘tish imkoniyatlari oldindan berilgan matn. 22 / 40 Innovastiya so‘zining ma’nosi? Innovatsiyalotincha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat. Innovatsiyaingilizcha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat. Innovatsiyalotincha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat. bildirib, u quyidagi usullardan iborat. Innovatsiyagrekcha so‘z bo‘lib, “yangilik, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni 23 / 40 O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi? Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Nutq qobiliyati Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati 24 / 40 “O‘quv vazifa, “ta'lim texnologiyasi” tushunchalari nimani o‘z ichiga oladi? O‘quv vazifasi – ta'limtarbiyaning maqsadi va mazmunini. Ta'lim texnologiyasi – o‘quv jarayoni: o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shaklusullarini Ta'lim texnologiyasi – o‘quv jarayoni: o‘qituvchi yoki ta'limning texnik vositalari; shakl usullarini. Ta'limtarbiyaning shakl, usullari, qonuniyat va prinsiplarini O‘quv vazifasi – ta'limtarbiyaning maqsadi va mazmunini 25 / 40 Qaysi qobiliyat o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi? Diqqatni taqsimlay olish qobiliyati Kommunikativ, ya’ni to‘g`ri muomala qila olish qobiliyati Kelajakni ko‘ra bilish qobiliyati Nutq qobiliyati 26 / 40 Akademik litseylar uchun pedagogik dasturiy ta’minotni yaratishning nechta turi mavjud? 5 ta. 6 ta. 3 ta. 7 ta. 27 / 40 O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiya…? O‘qitishning muommoli texnologiyasi O‘qitishning kreativ texnologiyasi O‘qitishning ijodiy texnologiyasi O‘qitishning ko‘rgazmali texnologiyasi 28 / 40 Psixofiziologik talablar nechta? 3 ta 2 ta 4 ta 5 ta 29 / 40 O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar ta’minlanishi pedagog va talaba (yoki o‘quvchi)larning hamkorlikdagi faoliyatini doimiy ravishda tashkil talaba (yoki o‘quvchi)larning o‘quv jarayonida fanga bo‘lgan qiziqishlarini doimiyligini etilishlaridir 30 / 40 HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi? 9sinf 7sinf 10sinf 8sinf 31 / 40 Aniqlash bosqichida diqqat markazida nimalar turadi.? 1.)tanlangan akademik litseylarning guruhlarida o‘qilayotgan informatika o‘quv predmetining o‘quv materiallari mazmuni; 2) informatikani o‘qitishda amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tkazish uslubiyoti; 3) informatikadan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar mazmuni va majmuasi; 4) akademik litseylarning «Informatika» faniga mo‘ljalangan darsliklar, o‘quv, uslubiy qo‘llanmalar, elektron darslik va qo‘llanmalar, hamda ulardan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tishda foydalalanish darajasi; 5)amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘qitish shakli sifatida tahlil qilish; 6)akademik litseylarning aniq fanlar yo‘nalishi uchun «Informatika» o‘quv dasturining mazmunini tahlil qilish; 7)PDTni o‘qitish vositasi sifatida o‘rganish; 2,3,4 5,6,7 1,2,3,4 4,3,2,1 32 / 40 O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar; Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi Birgalikda ishlashda ishtirokchilarning o‘zaro hamjihatligini ko‘zlagan topshiriqlar (masalan, o‘zining nerv sistemasining xususiyatlarini aniqlashbo‘yicha tajribalar yoki chet tilida birbiridan intervyu olish); tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. 33 / 40 O‘quvchitalabaning xafa bo‘lganini yoki dars tayyorlamayotganligini ko‘zidan biladi, deydilar.Buni qaysi qobiliyat orqali bilish mumkin? Nutq qobiliyati Tashkilotchilik qobiliyati Obro‘ orttira olish qobiliyati Kuzatuvchilik qobiliyati 34 / 40 Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati. bilimini nazorat qiluvchi dasturlar. turli rusumdagi kompyuterlar, aloqa kanallari, tarmoq texnik vositalari majmui. tarmoqni boshqaradigan tizimlar. ma’lumotlar omboridagi yoki o‘qituvchi tomonidan tuzilgan topshiriqlar asosida o‘quvchilar 35 / 40 «Informatika» fani umumta’lim maktablarining nechanchi sinflarida o‘qitiladi. 78 sinf 67 sinf 510 sinf 59 sinf 36 / 40 Shaxsga yo‘naltirilgan darsning asosiy maqsadi? o‘quvchilar darsda o‘z fikrini bildirishi bilim olish faolligini namoyon qilish uchun sharoit yaratish. o‘quvchilarga darslik mazmunini yetkazib bera olish. darsga o‘quvchi shaxsini jalb qila olish. 37 / 40 Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu? Modellashtirish Amaliyot Tadqiqot modeli Hamkorlikda o`qitish 38 / 40 Qanday imkoniyatlardan to‘la foydalanish interfaol muhitni yaratish imkonini beradi? Animatsiya Tasvir Web texnologiya Multimedia 39 / 40 O‘z o‘rnini belgilab olishga imkoniyat beruvchi topshiriqlardan qaysi javobda to‘g’ri ko‘rsatilgan? o‘quv balining darajasiga mos keladigan o‘quv faoliyatini tanlash imkonini beruvchi topshiriqlar va o‘quv faoliyatini tanlash. birgalikda ishlashda ishtirokchilarning o‘zaro hamjihatligini ko‘zlagan topshiriqlar. o‘quv faoliyatini bahosiz bajarish bo‘yicha topshiriqlar. o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli 40 / 40 Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta? 3 ta 6 ta 4 ta 5 ta Your score is 0%
O'qitish metodikasi.
1 / 40
Pedagogik tizimning komponent (qism) lari? Pedagogik tizim oltita qismdan tuziladi. o‘quvchi; ta'limtarbiyaning maqsadi; mazmuni.
2 / 40
Tahliliynatijaviy tarkib – …. ta’lim texnologiyasi bo‘yicha olingan natijalar samaradorligini o‘lchashning yo‘l va vositalari. fan bo‘yicha o‘qitish mazmunini tashkil etuvchi, adabiyot matnlari va o‘quv qo‘llanmalar,
3 / 40
Provayder so‘zining ma’nosi qanday?
4 / 40
NamoWebEditor muharririda web sahifa yaratish bosqichlar? 1.O‘quv uslubiy majmuaga kerakli ma’lumotlarning barchasi web sahifa ko‘rinishda tayyorlab chiqish; 2.Freym yaratish, uni bo‘laklarga ajratish; 3.Dizaynishlabchiqishfreymlardaanimatsiyalartayyorlash; 4. Freymga kerakli komponentalarni joylashtirish; 5. Fayllarnitahrirlash;
5 / 40
Informatika bo‘yicha yangi milliy g‘oya nechanchi yili qayerda qabul qilingan?
6 / 40
Psixofiziologik talablarning qaysi birida ekrandagi barcha ob’yektlar ma’lum ma’noda axborotni tashuvchi bo‘lishi shart degan jumlalar keltirilgan?
7 / 40
“Metod” so‘zinining ma’nosi.
8 / 40
O‘quvtarbiya jarayonida ta’lim metodlarining nimalari mumkin emas. vazifalarini amalga oshirish, o‘ quv materiallari mazmunini o‘ zlashtirish
9 / 40
Ta’lim metodi nima? o‘qituvchi va o‘quvchilarning ma’lumot mazmuniga yo‘nalgan faoliyatini tartibga solish
10 / 40
O‘qituvchi tomonidan o‘qitish jarayonining va o‘qitish muhitining yuqori darajada nazorat qilinishi qaysi metod afzalligi hisoblanadi?
11 / 40
Rivojlantiruvchi tizimda o‘qitish turlarining tasnifiy modeli va unga mos o‘qituvchi va talaba faoliyati xarakterini o‘ziga xos darajalar ko‘rinishida ifodalash mumkin ular nechta?
12 / 40
Berilganlardan to‘g‘ri jumlani toping. ……O‘qituvchi talaba yoki o‘quvchining belgilangan maqsaddan kafolatgan natijaga hamkorlikda erishishlari uchun tanlangan texnologiyalariga bog‘liq?
13 / 40
O‘quv jarayonini tashkil etishning an’anaviy sxemasi o‘quvchilarning fikrlash qobiliyatini etarli darajada rivojlantira olmaydi, ularning bilimga bo‘lgan ehtiyojlarini, fanga bo‘lgan qiziqishlarini qondira olmaydi, faol fikrlashni hamda bilishni e’tiqodga, e’tiqodni esa ongli ijtimoiy maqsadga muvofiq faoliyatga aylantirishni ta’minlay olmaydi… ushbu fikrlar qaysi didaktik olim tomonidan keltirilgan?
14 / 40
… o‘quvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyatini oshirish va kitob ustida mustaqil ishlash ko‘nikmalarini hosil qiladi. Ilmiyfantastik kitob ustida ishlash o‘quvchilarning bilim doirasini kengaytirishga yordam beradi.
15 / 40
Seminar darsining maqsadi nimalardan iborat? O‘quvchilarni adabiyotlardan, qo‘llanmalardan mustaqil konspekt olishga, o‘quv predmetini chuqurroq o‘rganish, egallagan bilimlarini umumlashtirishga o‘rgatishdan iborat.
16 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati o‘quvchitalabalarga bevosita emotsionalirodaviy ta’sir ko‘rsatish va shu asosda obro‘ qozona olishi asosida paydo bo‘ladi?
17 / 40
Pedagogik texnologiya usulining ilmiymetodik asoslari qaysilar.
18 / 40
Asosiy innovatsion usullar qaysilar?
19 / 40
O‘qitishning kreativ texnologiyasi maqsadi bu insonda ijodkorlikni uyg‘otish va uning o‘zida bor bo‘lgan ijodiy imkoniyatni rivojlantirishdir o‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi
20 / 40
Didaktik ta’minot materiallarining har xilligini ta’minlash asosida variantlilikni shakllantirish, ya’ni parametrli o‘quv materiallarini hosil qilish bu didaktik talabning qaysi turi hisoblanadi?
21 / 40
Gipermedia bu ? Tarkibida turli tipdagi tuzilgan axborot vositalaridan (matn,illyustratsiya, tovush video va boshqalar) tuzilgan gipermatn. Elektron shaklda taqdim etilgan hamda tarmoqlangan bog‘lanishlar tizimi bilan ta’minlangan,
22 / 40
Innovastiya so‘zining ma’nosi? Innovatsiyalotincha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat. Innovatsiyaingilizcha so‘z bo‘lib, “yangilik kiritaman, tadbiq etaman,o‘zgartiraman” degan ma’noni bildirib, u quyidagi usullardan iborat.
23 / 40
O‘qituvchining qaysi qobiliyati bolalarga yaqinlasha olish, ular bilan pedagogik nuqtai nazardan juda samarali o‘zaro munosabatlar o‘rnata bilish, pedagogik nazokatning mavjudligini bildiradi?
24 / 40
“O‘quv vazifa, “ta'lim texnologiyasi” tushunchalari nimani o‘z ichiga oladi? O‘quv vazifasi – ta'limtarbiyaning maqsadi va mazmunini. Ta'lim texnologiyasi – o‘quv
25 / 40
Qaysi qobiliyat o‘qituvchi uchun diqqatning barcha xususiyatlari, hajmi, kuchi, ko‘ruvchanligi iroda qila olishi, safarbarligi kabilarning taraqqiy etishi bilan izohlanadi?
26 / 40
Akademik litseylar uchun pedagogik dasturiy ta’minotni yaratishning nechta turi mavjud?
27 / 40
O‘quvchining ijodiy fikrlashini uzluksiz shakllantirib boruvchi va qobiliyatini rivojlantiruvchi texnologiya…?
28 / 40
Psixofiziologik talablar nechta?
29 / 40
O‘qitishning interfaol uslublari bu…..? talaba (yoki o‘quvchi)larning dars davomida befarq bo‘lmaslikka, mustaqil fikrlash, ijod qilish va izlanishga majbur etilishi bilish va kommunikativ faoliyatini tashkil etishning maxsus shakli bo‘lib, unda ta’lim oluvchilar bilish jarayoniga jalb qilingan bo‘ladilar, ular biladigan va o‘ylayotgan narsalarni tushunish va fikrlash imkoniyatiga ega bo‘ladilar
30 / 40
HTML bobi umumta’lim maktablarining Informatika fanidan qaysi sinfda o‘tiladi?
31 / 40
Aniqlash bosqichida diqqat markazida nimalar turadi.? 1.)tanlangan akademik litseylarning guruhlarida o‘qilayotgan informatika o‘quv predmetining o‘quv materiallari mazmuni; 2) informatikani o‘qitishda amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tkazish uslubiyoti; 3) informatikadan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar mazmuni va majmuasi; 4) akademik litseylarning «Informatika» faniga mo‘ljalangan darsliklar, o‘quv, uslubiy qo‘llanmalar, elektron darslik va qo‘llanmalar, hamda ulardan amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tishda foydalalanish darajasi; 5)amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘qitish shakli sifatida tahlil qilish; 6)akademik litseylarning aniq fanlar yo‘nalishi uchun «Informatika» o‘quv dasturining mazmunini tahlil qilish; 7)PDTni o‘qitish vositasi sifatida o‘rganish;
32 / 40
O‘quvchilarni hamkorlikda rivojlanishiga qaratilgan topshiriqlardan qaysi biri noto‘g’ri? Bir necha masalalarni yechib bo‘lgach (masalan, matematik masalalar) o‘qituvchi tomonidan berilgan mezonlar asosida har bir o‘quvchi tomonidan o‘z ishini baholash. Turli texnologiya va shakllardan foydalanib, guruhlarda ijodiy ishlash: “aqliy hujum”, rolli o‘yinlar, guruhlarda ishlash, proekt metodi va boshqalar; guruhlarda o‘qituvchi tomonidan o‘quvchilarga vazifalarni, o‘rnini bo‘libbergan holda birgalikda ijodiy topshiriqni bajarish: guruh boshlig‘i, “bezatuvchi”, eksportkontrolyor va boshqalar;
33 / 40
O‘quvchitalabaning xafa bo‘lganini yoki dars tayyorlamayotganligini ko‘zidan biladi, deydilar.Buni qaysi qobiliyat orqali bilish mumkin?
34 / 40
Multimediali tizimlar deganda nimani tushunasiz? kompyuterning axborotlarni rangli grafika, matn va grafikda dinamik effektlar, ovozlarning chiqishi va sintezlangan musiqalar, animatsiya, shuningdek, to‘laqonli videokliplar, hatto video filmlar kabi turli xil ko‘rinishlari bilan ishlash imkoniyati.
35 / 40
«Informatika» fani umumta’lim maktablarining nechanchi sinflarida o‘qitiladi.
36 / 40
Shaxsga yo‘naltirilgan darsning asosiy maqsadi?
37 / 40
Real hayotda va jamiyatda yuz berayotgan hodisa va jarayonlarni ixchamlashtirilgan va soddalashtirilgan ko‘rinishini (modelini) sinfda yaratish va ularda o‘quvchilarning shaxsan qatnashishi va faoliyat evaziga ta’lim olishini ko‘zda tutuvchi metod bu?
38 / 40
Qanday imkoniyatlardan to‘la foydalanish interfaol muhitni yaratish imkonini beradi?
39 / 40
O‘z o‘rnini belgilab olishga imkoniyat beruvchi topshiriqlardan qaysi javobda to‘g’ri ko‘rsatilgan? o‘quv balining darajasiga mos keladigan o‘quv faoliyatini tanlash imkonini beruvchi topshiriqlar va o‘quv faoliyatini tanlash.
40 / 40
Multimediyali elektron darslik yaratish bosqichlari nechta?
Your score is
Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *
Комментарий *
Имя *
Email *
Сайт
Сохранить моё имя, email и адрес сайта в этом браузере для последующих моих комментариев.
Δ